bugün
- mustafa kemal atatürk7
- çok güzel ama manyak kadın4
- kemalist dünya23
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- kadir inanır17
- aşk4
- hırt2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- antalyada üşümek3
- hapşırmak2
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- israil6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sedat pekmez21
- ona bir şey söyle9
- yazarların iyi olduğu konular9
- evagreen2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak12
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- hızlı para kazanmanın yolları14
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
5 temmuz 2011 tarihli yazısından...
Neyi Anladım Manifestosu
Kendi kendime en çok sorduğum soru; son yıllarda gözümün önünden geçen yüzlerce olayın VE DEViNEN DÜNYANIN bende yarattığı "değişim" ve en önemlisi "akıl-tecrübe" döngüsünde en çok neleri öğüttüm, neyi anladım? Sevgili dostlar, "neyi anladım" sorusuna maddeler halinde cevap vermek istiyorum:
1- Türkiye'de "hiçbir bireyin" DEVLET isterse, devlet mekanizmasından büyük OLAMAYACAĞINI anladım!
2- Son 30 yılda kendini "adam" sanıp "ortalığa sahip" olanların, devletin "bırak yapsınlar" zihniyeti sonucu palazlandığını anladım!
3- Türkiye'de "askeri vesayetin" askerler tarafından değil "onları kendi amaçlarına" alet etmek isteyen SiViLLER tarafından desteklendiğini anladım!
4- Bu ülkede "halkın seçtiğine" saygı duyulmamasının yerleşik bazı odaklar tarafından ülkeyi istedikleri gibi "manipüle etmek" için pompalanan bir "salgın hastalık" olduğunu ve maalesef Türk halkının da bu hastalığa "kurban gittiğini" anladım!
5- Türk ekonomisinin doğru yönetildiğinde çok "güçlü" olduğunu-olabileceğini ama "siyasi manipülasyonu" kolaylaştırmak ve halkın iradesini "felç etmek" uğruna, içeriden-dışarı-dan bilerek bozulduğunu anladım!
6- Bu topraklar üstünde yaşayan her Türk vatandaşının ve hatta buraya gelip "bizle olmayı" seçen herkesi kucaklayacak düzenlemeler yapmamız ve "etnik ayrıştırmayı" körüklemekten çok "insana" değer vermemiz gereğini anladım!
7- Geçmişimizde insana verilen değerin bu ülkede kasten düşük tutulduğunu ve kendini değersiz hisseden bireyin "çatışma içine" nasıl çekildiğini anladım!
8- Kendi dinimizden, kendi kültürel mirasımızdan ve etnik çeşitliliğimizden "bilinçli bir şekilde" soğutulduğumuzu ve en önemlisi bazı odaklar tarafından "bizim olanlardan", BiZE düşman biçildiğini anladım!
9- Yerleşik düzen ve uzantılarının "seçilmiş güçsüz hükümetler-güçlü askeri VESAYET" denklemini kurduklarını ve yıllarca "BiZE KARŞI" kullandıklarını anladım!
10- VE EN ÖNEMLiSi demokrasinin özünün "HALKIN iRADESiNE" sonuna kadar saygı göstermek olduğunu, HALKIN KOLEKTiF seçme özgürlüğünün üstünde hiçbir güç ve değer OLMADIĞINI, asla olamayacağını ANLADIM!
Neyi Anladım Manifestosu
Kendi kendime en çok sorduğum soru; son yıllarda gözümün önünden geçen yüzlerce olayın VE DEViNEN DÜNYANIN bende yarattığı "değişim" ve en önemlisi "akıl-tecrübe" döngüsünde en çok neleri öğüttüm, neyi anladım? Sevgili dostlar, "neyi anladım" sorusuna maddeler halinde cevap vermek istiyorum:
1- Türkiye'de "hiçbir bireyin" DEVLET isterse, devlet mekanizmasından büyük OLAMAYACAĞINI anladım!
2- Son 30 yılda kendini "adam" sanıp "ortalığa sahip" olanların, devletin "bırak yapsınlar" zihniyeti sonucu palazlandığını anladım!
3- Türkiye'de "askeri vesayetin" askerler tarafından değil "onları kendi amaçlarına" alet etmek isteyen SiViLLER tarafından desteklendiğini anladım!
4- Bu ülkede "halkın seçtiğine" saygı duyulmamasının yerleşik bazı odaklar tarafından ülkeyi istedikleri gibi "manipüle etmek" için pompalanan bir "salgın hastalık" olduğunu ve maalesef Türk halkının da bu hastalığa "kurban gittiğini" anladım!
5- Türk ekonomisinin doğru yönetildiğinde çok "güçlü" olduğunu-olabileceğini ama "siyasi manipülasyonu" kolaylaştırmak ve halkın iradesini "felç etmek" uğruna, içeriden-dışarı-dan bilerek bozulduğunu anladım!
6- Bu topraklar üstünde yaşayan her Türk vatandaşının ve hatta buraya gelip "bizle olmayı" seçen herkesi kucaklayacak düzenlemeler yapmamız ve "etnik ayrıştırmayı" körüklemekten çok "insana" değer vermemiz gereğini anladım!
7- Geçmişimizde insana verilen değerin bu ülkede kasten düşük tutulduğunu ve kendini değersiz hisseden bireyin "çatışma içine" nasıl çekildiğini anladım!
8- Kendi dinimizden, kendi kültürel mirasımızdan ve etnik çeşitliliğimizden "bilinçli bir şekilde" soğutulduğumuzu ve en önemlisi bazı odaklar tarafından "bizim olanlardan", BiZE düşman biçildiğini anladım!
9- Yerleşik düzen ve uzantılarının "seçilmiş güçsüz hükümetler-güçlü askeri VESAYET" denklemini kurduklarını ve yıllarca "BiZE KARŞI" kullandıklarını anladım!
10- VE EN ÖNEMLiSi demokrasinin özünün "HALKIN iRADESiNE" sonuna kadar saygı göstermek olduğunu, HALKIN KOLEKTiF seçme özgürlüğünün üstünde hiçbir güç ve değer OLMADIĞINI, asla olamayacağını ANLADIM!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar