bugün
- 19 yaşında kızla yatmak12
- ilişkiye bir süre ara vermek8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- elon musk2
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız10
- ankara nın en güzel yanı5
- kucaklaşma günü2
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- üniversitelerin gereksiz olması17
- ankara3
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilgi manyağı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- bir şeyler söyle4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- velvet28
- gitme diye yalvarmak6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- true'nun çaylak olması16
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- versuch2
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- eski işyerine tekrar başlamak4
- her insanın bir cini olması8
(bkz: #12083273)
bu entryle zaten olayı olduğu gibi anlatmıştım ama hala kafası karışık olan birkaç arkadaş var sanırım.
bir de saipsiz olarak durumu kısaca özetleyeyim istedim;
bu milli susucu olayı, açık söylüyorum; tamamen birilerini göt etmek için yapılmış bir şeydir. bu sözlükte celeb olmanın, birilerine; en iyi yazar, oha amk adam nası yazıyo, vuhuu işte budur.. dedirtmenin ne kadar kolay olduğunu kanıtlamak için yapılmış bir atraksiyondur.
saipsiz tribünlere oynuyor, saipsiz çevresi olmasa bir sik değildir, saipsiz bkz yazarıdır.. vs gibi gereksiz hezeyanlarda bulunan birtakım vatandaşlar, saipsiz olarak yazdıklarıma burun kıvırırken, milli susucu olarak piyasaya çıktığımda (hiçbir şekilde tarzımı değiştirmemiş olamama rağmen.. lan hatta aynı esprileri yaptım amk, insan ayıkır be..) öve öve bitiremediler. saipsiz'in özel mesaj kutusuna 'reyizsin, bir tanesin, harühasung' şeklinde mesajlar atarlarken, milli susucu'nun mesaj kutusuna; 'sen saipsizi siktiret, o kendini bir bok sanıyor, sen harühasung, sözlüğün en iyi yazarısıng, 5 yıldır sözlüklerdeyim senin gibisini görmedim..' gibi hoyrat övgülerde bulundular.
ne diyeyim ki.. allah onları bildiği gibi yapsın.
lan şu sözlükte 4 yıldır iyi kötü takılıyoruz, gülüp eğleniyoruz. bir kere olsun feyk nick alayım da şöyle böyle işler çevireyim demişliğim yoktu. hatta feyk hesap alanlara en uyuz olanlardan biri de bendim. ama bu sikik mevzulara beni de soktunuz ya.. ne diyeyim size (onlar kendilerini biliyorlar)...
sonuç olarak; çoğunluğu kendi abuk subuk anılarından oluşan uzun yazılarla, haftada bir iki entry girmek ve gelen mesajlara artis artis cevaplar vermek suretiyle, kendine cool bir hava katabilen ve iyi kötü bir espri anlayışına sahip herkes bu sözlükte celebrity olabilir.
o yüzden her gördüğünüz adama 'aha sözlüğün en iyi yazarı, aha adam harika yazıyor, aha şöyle, aha böyle' deyip, götünü kaldırmayın. biz çok adam gördük, nice yazarlar gelip geçti burdan, bazıları hala da durur. hiçbir şekilde kendine özgü bir tarzı olmaksızın, ordan burdan esinlenip, zamanında sözlükleri sallamış bazı yazarların tarzlarını bariz bir şekilde taklit ederek prim yapmaya çalışan çakma celebrityleri pohpohlayacağınıza, açın da o adamları okuyun bir yol.
kimse yanlış anlamasın, lafım ortayadır, üstüne alınması gereken şahıslar kendilerini gayet iyi biliyorlar.
sevgiler, saygılar ve diğerleri...
ha pardon, şunu söylemesem olmaz; milli susucu mu? hehe, siktim öldü!
bu entryle zaten olayı olduğu gibi anlatmıştım ama hala kafası karışık olan birkaç arkadaş var sanırım.
bir de saipsiz olarak durumu kısaca özetleyeyim istedim;
bu milli susucu olayı, açık söylüyorum; tamamen birilerini göt etmek için yapılmış bir şeydir. bu sözlükte celeb olmanın, birilerine; en iyi yazar, oha amk adam nası yazıyo, vuhuu işte budur.. dedirtmenin ne kadar kolay olduğunu kanıtlamak için yapılmış bir atraksiyondur.
saipsiz tribünlere oynuyor, saipsiz çevresi olmasa bir sik değildir, saipsiz bkz yazarıdır.. vs gibi gereksiz hezeyanlarda bulunan birtakım vatandaşlar, saipsiz olarak yazdıklarıma burun kıvırırken, milli susucu olarak piyasaya çıktığımda (hiçbir şekilde tarzımı değiştirmemiş olamama rağmen.. lan hatta aynı esprileri yaptım amk, insan ayıkır be..) öve öve bitiremediler. saipsiz'in özel mesaj kutusuna 'reyizsin, bir tanesin, harühasung' şeklinde mesajlar atarlarken, milli susucu'nun mesaj kutusuna; 'sen saipsizi siktiret, o kendini bir bok sanıyor, sen harühasung, sözlüğün en iyi yazarısıng, 5 yıldır sözlüklerdeyim senin gibisini görmedim..' gibi hoyrat övgülerde bulundular.
ne diyeyim ki.. allah onları bildiği gibi yapsın.
lan şu sözlükte 4 yıldır iyi kötü takılıyoruz, gülüp eğleniyoruz. bir kere olsun feyk nick alayım da şöyle böyle işler çevireyim demişliğim yoktu. hatta feyk hesap alanlara en uyuz olanlardan biri de bendim. ama bu sikik mevzulara beni de soktunuz ya.. ne diyeyim size (onlar kendilerini biliyorlar)...
sonuç olarak; çoğunluğu kendi abuk subuk anılarından oluşan uzun yazılarla, haftada bir iki entry girmek ve gelen mesajlara artis artis cevaplar vermek suretiyle, kendine cool bir hava katabilen ve iyi kötü bir espri anlayışına sahip herkes bu sözlükte celebrity olabilir.
o yüzden her gördüğünüz adama 'aha sözlüğün en iyi yazarı, aha adam harika yazıyor, aha şöyle, aha böyle' deyip, götünü kaldırmayın. biz çok adam gördük, nice yazarlar gelip geçti burdan, bazıları hala da durur. hiçbir şekilde kendine özgü bir tarzı olmaksızın, ordan burdan esinlenip, zamanında sözlükleri sallamış bazı yazarların tarzlarını bariz bir şekilde taklit ederek prim yapmaya çalışan çakma celebrityleri pohpohlayacağınıza, açın da o adamları okuyun bir yol.
kimse yanlış anlamasın, lafım ortayadır, üstüne alınması gereken şahıslar kendilerini gayet iyi biliyorlar.
sevgiler, saygılar ve diğerleri...
ha pardon, şunu söylemesem olmaz; milli susucu mu? hehe, siktim öldü!
Gündemdeki Haberler