bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- küfreden kız iticiliği6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- wine me dine me2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- bugün de meme atan olmaması13
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- ibne penis nah3
- rabbin para vermesi4
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- chp'deki değişimciler3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
evet efendim...
bu ülkede halen ak parti iktidar olabiliyorsa, halen ona oy verilip ona inanılıyorsa, gecenin leyli yarısı sabun isteyen komuşu kızınada inanılması gerekiyor. dikkat ederseniz saatte küsüratlı zate!
hülasa seçim günü moralim çok bozuktu arkadaşlar. chp nin kaybettiğinden falan değil veya erdoğan'ın balkon konuşmasında düşmemesinden dolayıda değil. sadece alkol yasağı olduğundan dolayı dertliydim. amuğu yiyim cumartesinin akşamından dolabın kapağına not bilem yazmıştım ' gukla mallık yapma, yarın seçim var, bira stoğunu hazırla' dedimdi.
ama kafa güzelken bırak notu dolabı zor görüyoruz reis. nitekimde sızmışık zate, öğlen az daha götüme girecek olan bira şişesiyle uyandım. yani 5 santimle yırttım desem yeridir. söylemesi ayıp çok deli yatarım. 30 yaşındayım toplasan 30 kere yatakta zor uyanmışımdır. hep yerde hep yerde amk. haliyle düşerken yerdeki şişeler kıçımı inciltmişti. ahlayıp inleyip götüme buz koymak için dolaba gitmiştim ki; o iliştirdiğim notu gördüm. yıkıldım o an. olduğum yere diz çöküp saçlarımı yoldum. öyle bithap bi şekilde nota bakıyor 'kafanı sikeyim kukla' diye dert yanıyordum.
ve sinirimi yatıştırmak için oy kullanmaya karar verdim. giydim elbiseleri ve kapıdan çıktım. işte tam o ara yani kapıda ayakkabılarımı giyerken, yani öyle domalık bi vaziyette dururken üst katımızdaki komşu kızı kezban'ı popoma sürterken gördüm.
- ay pardon kukla
* önemli değil, göt bugün yalama oldu zate, bi kol eksikti.
- hihihi terbiyesiz, oy vermeye gidiyom ben,
* bekle beraber gideriz.
ayakkabıları bağladıktan sonra kezban'la okula doğru yol aldık. ( arkadaşlar bu kezban avcılar'dan yeni taşınmış, tam bi akp li kız, ampulcü yani) bu kıza iyi yolu doğru yolu göstermek için okula kadar yüce başkanımız kılıçdaroğlu'nun şahsiyetinden, vaatlerinden falan bahsettim. ama bana mısın demedi. hiç siklemedi beni.
sınıfa çıktığımız zaman mühürü aldı ve kabine girdi. giriş o giriş amk. 2 dk oldu yok 5 dk yok, 10 dk oldu yok. kabinin perdeleri kıpır kıpır kıpraşıyor zaman ilerledikçe ilerliyordu. ve sonunda çıktı. çıkarken göleğinin düğmelerini iliklemesi gözümden kaçmamıştı. bende öyle kezban'a baka baka kabine girdim, oy pusulasını açıp 6 oklu kısmı baştan aşağı evet'e boyadım. bastıkça bastım, bastıkça bastım, bastıkça içimi huzur kaplattım. ve işimiz bittikten sonra kezban'ı evine bıraktım, ve bende samimi olduğum barmenlerin, garsonların, büfeci arkadaşların tanıdığım kim varsa hepsini arayıp '2 kara poşet bira ayarlayın lan ibneler' deyü yardım istedim.
çok sağ olsun adnan adında büfeci dostum gizlice büfeyi açıp nevaleyi verdi. ve bu nevaleleri alıp eve geldim. oturdum koltuğa, attım bacak bacak üstüne ve seçim sonuçlarını izlemeye koyuldum. akp nin her yerde zaferle ayrılması moralimi bozmuş olacak bütün biraları kısa bir sürede bitirmiş ve saat 9 gibi öylece koltukta sızmıştım.
derken bi kuş sesi duydum. evet kapı çalıyordu. kim lan bu saatte deyip sızdığım koltuktan kalktım, kapı deliğinden baktığımda iki iri meme gördüm. az geri kaçılınca bunun komşu kızı kezban olduğunu anladım. kolumdaki saate baktığımda 3:23 ü gösteriyordu. kapıyı açıp 'hayırdır kezban' dedim.
* sabunun var mı kukla?
- var ama benimkilerin hepsi delikli.
* nasıl yani.
- vilada sapıyla deliyom onları, elimden kayıp düşmesin diye.
* olsun ver sen.
- iyide gecenin bu saatinde ne sabunu, deli misin?
* bunları yıkamalıyım.
işte o an dibim düştü usta, nasıl düşmesinki birden geceliğinden memelerini çıkartıp 'bunları yıkamalıyım' demişti.
amuğu yiyim o nasıl göğüstü la öyle. baştan aşağı her yeri evet evet evet evet mühürüyle doluydu. meğer bu zilli hızını alamamış, memelerinede evet oyu basmıştı. dedim kezban ' bunlar ne amk'
* hissederek kullandım oyumu. şimdi çıkmıyolar.
- kız senelerdir hiç hissetmediniz mi zate?
* ne bileyim ampülü görünce kaptırıyorum kendimi.
- kaybol kız bu evden.
çok dellenmiştim. hülasa kovdum onu evden, sabun falan vermedim ona. 'memelerinide al git ' dedim.
o değil oy kullanılan o kağıtlara, o mürekkeplere yazık yeminle.
hayır yani şakirtlik bu değil, cidden böyle olmamalı...
bu ülkede halen ak parti iktidar olabiliyorsa, halen ona oy verilip ona inanılıyorsa, gecenin leyli yarısı sabun isteyen komuşu kızınada inanılması gerekiyor. dikkat ederseniz saatte küsüratlı zate!
hülasa seçim günü moralim çok bozuktu arkadaşlar. chp nin kaybettiğinden falan değil veya erdoğan'ın balkon konuşmasında düşmemesinden dolayıda değil. sadece alkol yasağı olduğundan dolayı dertliydim. amuğu yiyim cumartesinin akşamından dolabın kapağına not bilem yazmıştım ' gukla mallık yapma, yarın seçim var, bira stoğunu hazırla' dedimdi.
ama kafa güzelken bırak notu dolabı zor görüyoruz reis. nitekimde sızmışık zate, öğlen az daha götüme girecek olan bira şişesiyle uyandım. yani 5 santimle yırttım desem yeridir. söylemesi ayıp çok deli yatarım. 30 yaşındayım toplasan 30 kere yatakta zor uyanmışımdır. hep yerde hep yerde amk. haliyle düşerken yerdeki şişeler kıçımı inciltmişti. ahlayıp inleyip götüme buz koymak için dolaba gitmiştim ki; o iliştirdiğim notu gördüm. yıkıldım o an. olduğum yere diz çöküp saçlarımı yoldum. öyle bithap bi şekilde nota bakıyor 'kafanı sikeyim kukla' diye dert yanıyordum.
ve sinirimi yatıştırmak için oy kullanmaya karar verdim. giydim elbiseleri ve kapıdan çıktım. işte tam o ara yani kapıda ayakkabılarımı giyerken, yani öyle domalık bi vaziyette dururken üst katımızdaki komşu kızı kezban'ı popoma sürterken gördüm.
- ay pardon kukla
* önemli değil, göt bugün yalama oldu zate, bi kol eksikti.
- hihihi terbiyesiz, oy vermeye gidiyom ben,
* bekle beraber gideriz.
ayakkabıları bağladıktan sonra kezban'la okula doğru yol aldık. ( arkadaşlar bu kezban avcılar'dan yeni taşınmış, tam bi akp li kız, ampulcü yani) bu kıza iyi yolu doğru yolu göstermek için okula kadar yüce başkanımız kılıçdaroğlu'nun şahsiyetinden, vaatlerinden falan bahsettim. ama bana mısın demedi. hiç siklemedi beni.
sınıfa çıktığımız zaman mühürü aldı ve kabine girdi. giriş o giriş amk. 2 dk oldu yok 5 dk yok, 10 dk oldu yok. kabinin perdeleri kıpır kıpır kıpraşıyor zaman ilerledikçe ilerliyordu. ve sonunda çıktı. çıkarken göleğinin düğmelerini iliklemesi gözümden kaçmamıştı. bende öyle kezban'a baka baka kabine girdim, oy pusulasını açıp 6 oklu kısmı baştan aşağı evet'e boyadım. bastıkça bastım, bastıkça bastım, bastıkça içimi huzur kaplattım. ve işimiz bittikten sonra kezban'ı evine bıraktım, ve bende samimi olduğum barmenlerin, garsonların, büfeci arkadaşların tanıdığım kim varsa hepsini arayıp '2 kara poşet bira ayarlayın lan ibneler' deyü yardım istedim.
çok sağ olsun adnan adında büfeci dostum gizlice büfeyi açıp nevaleyi verdi. ve bu nevaleleri alıp eve geldim. oturdum koltuğa, attım bacak bacak üstüne ve seçim sonuçlarını izlemeye koyuldum. akp nin her yerde zaferle ayrılması moralimi bozmuş olacak bütün biraları kısa bir sürede bitirmiş ve saat 9 gibi öylece koltukta sızmıştım.
derken bi kuş sesi duydum. evet kapı çalıyordu. kim lan bu saatte deyip sızdığım koltuktan kalktım, kapı deliğinden baktığımda iki iri meme gördüm. az geri kaçılınca bunun komşu kızı kezban olduğunu anladım. kolumdaki saate baktığımda 3:23 ü gösteriyordu. kapıyı açıp 'hayırdır kezban' dedim.
* sabunun var mı kukla?
- var ama benimkilerin hepsi delikli.
* nasıl yani.
- vilada sapıyla deliyom onları, elimden kayıp düşmesin diye.
* olsun ver sen.
- iyide gecenin bu saatinde ne sabunu, deli misin?
* bunları yıkamalıyım.
işte o an dibim düştü usta, nasıl düşmesinki birden geceliğinden memelerini çıkartıp 'bunları yıkamalıyım' demişti.
amuğu yiyim o nasıl göğüstü la öyle. baştan aşağı her yeri evet evet evet evet mühürüyle doluydu. meğer bu zilli hızını alamamış, memelerinede evet oyu basmıştı. dedim kezban ' bunlar ne amk'
* hissederek kullandım oyumu. şimdi çıkmıyolar.
- kız senelerdir hiç hissetmediniz mi zate?
* ne bileyim ampülü görünce kaptırıyorum kendimi.
- kaybol kız bu evden.
çok dellenmiştim. hülasa kovdum onu evden, sabun falan vermedim ona. 'memelerinide al git ' dedim.
o değil oy kullanılan o kağıtlara, o mürekkeplere yazık yeminle.
hayır yani şakirtlik bu değil, cidden böyle olmamalı...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar