bugün

ankara üniversitesi hukuk fakültesi

kızılaya giderken her zaman önünden geçtiğim yerdir. Dış görünüşü güzeldir. Köklü bir üniversitedir. Fazla olay, kavga görmedim ve duymadım.
© copyright 2005 - 2026