bugün

sibeeel

"sol görüşlü bir ailenin, tek muhafazakar görüşlü çocuğuyum" demiş.
olabilir! her değerli kantite'nin içinde bir çürük, bir kötü tohum vardır.

ayrıca, söylemlerinden çıkardığım; bu kişinin grup seks yapmaktan haz duyduğu gibi bir his var içimde.

kadınların yüz karası diyorum kendisine, hatta kadın demek bile istemiyorum hacıya.

not: mümkünse üremesin bu kafayapısında, ne idiğü belirsizler.
© copyright 2005 - 2026