bugün

pedro leon

Bakınca beckham' ı gördüğüm oyuncu.

Çok iyi orta açıyor. Frikik konusunda fena değil. Gol atma beceriside var. Beckham' ın koşan versiyonu diyebiliriz kendisine. 6 yıllık bir kontrat var önünde. Oynatılmazsa yıpranıp, körelmesi pekte sürpriz olmaz. Ama şans verilirse ronaldo ve higuain' in kafayla attığı gol sayısını katlayabilir düşüncesindeyim.
© copyright 2005 - 2026