bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- küfreden kız iticiliği6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- lise defteri7
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- ilgi3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- beyaz otomobil satın almak15
- yürüyüş partisi8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- bugün de meme atan olmaması13
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- düşük iq belirtileri4
- rabbin para vermesi4
- göbek adınız2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- makarna süzmek5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- chp'deki değişimciler3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- almanya5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- amerika birleşik devletleri6
- anın görüntüsü15
- lahmacunu elle yiyen kız18
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
sadece demagoji değil her konuda aşmış yazardır. yeni yetme bir gencin göremeyeceği kadar görmüştür belki uluorta söylenmemesi gereken o uzvu. insanları "porno izleyenler ve izlemeyenler" diye değil de, "sigara içen insana mal diyebilirken tüm porno sitelerini ezbere bilenler", ve "zevklere saygısı olanlar" diye ayırır. bunda da haklıdır, keza şahsına, arkadaşlarına hatta arkadaşlarıyla birlikte yapmış olduğu bir eğlenceye dil uzatılması sonucunda, bambaşka şekilde çıkar karşınıza. sidik muhabbetinden haz etmez, ancak yukarıda belirttiği sebeplerden ötürü, yeri geldiğinde mahalle karılarıyla da tartışacak kadar düşebilir. mahalle karısı gibi çene yapan, laf anlamayan hödüklerle uğraşmanın zaman kaybı olduğunu bildiği halde, bazen bunu sürdürmek onu hiç üşendirmez.
bunu da anlamayacak olan insanlar elbette olabilir. emektar insanları sever. o insanların geri zekalı olmasını sorun yapmaz. herkesin anlayabileceği dilde açıklama yapabilir. bazen embesil düzeyinde bir anlatım da yapabilir pek sevmese de açıklayıcı konuşmaları.
o bakımdan özetleyecek olursa şunları söyleyecektir:
1) sigarayı sever. arkadaşlarıyla samimi bir ortamda sigara içmek onun için vazgeçilmez bir keyiftir.
2) emektarın sadece reelde değil, imajinerde de arkadaşları vardır. dolayısıyla herkesle oturup karşılıklı sigara içme imkanı yoktur. fakat bu onun için bir sorun teşkil etmez. sinerji diye tabir edilen yol aracılığıyla, "uludağ sözlük toplu sigara ayini", "gece 03.00'da ateşlenen sigara" gibi aktiviteler aracılığıyla, 5 dakikalığına da olsa eğlenmesini bilir.
3) bu eğlencesini, kendini bilmez heriflerin, "malca, aptalca, geri zekalıca" gibi "çocukça" ifadelerle piç etmesine, asla izin vermez.
4) hele hele, bu ifadeleri kullanan zatı köstebek, bütün porno sitelerini ezbere bilecek kadar zekiyse (!) onunla uğraşmaktan asla korkmaz.
gerçi bu maddenin özeti çok basittir. bunu objektif bakış açısına ve normal bir zekaya sahip olabilen herkes görebilir:
"bir topluluk, birlikte sinerji yapma amacıyla, teması 'eğlence' olmak kaydıyla bir aktivite yapıyor, ve bir tanesi çıkıp siz aptalsınız diyor. bunu diyen adam ne hikmetse, az buçuk zekasını da 100 küsür porno sitesini ezbere bilmekle harcıyor. sizce hangi taraftır aptal olan? şahsen hiç gocunmam, her şey ortada zaten"
5) derdi sikinde olmayan bir herifin porno izlemesi asla olmamıştır, olmayacaktır. anlatmaya çalıştığı doğruyu daha kaç köşesinden yakalayıp, kaç kez evrim geçirecektir bilinmez ancak bir gerçeğe inanır, "siz ne kadar mükemmel bir anlatıcı olursanız olun, izah edebilme kabiliyetiniz ne kadar iyi olursa olsun; karşınızda algılama sorunu olan birisi varsa, iki kere ikinin neden dört yaptığını dahi kavratamazsınız".
6) kimseye zararı yoktur, her insan gibi yanlışları vardır, ve bu yanlışı kendisine yapar. kimseye durduk yere salça olmaz, aptalcadır zaten bu tip uğraşlar onun dünyasında. ilk kurşunu sıkan taraf olmamıştır, ancak mermi kullanmadan öldürmektir tercihi. onun silahı mantığıdır zira.
7) haksız olduğunda kabullenir, kabullenebilen bünyeleri takdir edebilir. ancak olayları saptıran, yaptığı hatayı, politika yaparak eritmek isteyen sahte tiyatroculara asla yem olmaz. bir sıfatı vardır, bir misyonu, bir duruşu. ufacık beyniyle dünyanın hakimi olabileceğini sanan çakallara, istediklerini yapabilme konusunda fırsat tanımaz. bok atanların bokunu sabah kahvaltısında yedirmek suretiyle, onurlu duruşunda iz bırakmaz.
sonuç olarak, siz sebepsiz yere üzerine gitmedikçe, belki ailenizden daha yakın biri olur size. fakat aksini yaparsanız, dünyanın en pislik adamı da olur gözünüzde. nefret de edebilirsiniz ondan. fakat sonuç ne olursa olsun, o sonucu siz doğurursunuz. siz bir adım gelirsiniz, onun sevgisi on gazabı iki kat olur. ama inanın o iki kat gazabıyla hele bir de zerre kadar hatası yoksa, sizi yerin dibine sokmaktan asla çekinmez.
ücretsiz insanlık dersi verebilecek kadar da iyi niyetlidir ayrıca. ihtiyacı olan herkesi, ıslah edebilir.
(bkz: gözlerinden öpüyorum evladım)
bunu da anlamayacak olan insanlar elbette olabilir. emektar insanları sever. o insanların geri zekalı olmasını sorun yapmaz. herkesin anlayabileceği dilde açıklama yapabilir. bazen embesil düzeyinde bir anlatım da yapabilir pek sevmese de açıklayıcı konuşmaları.
o bakımdan özetleyecek olursa şunları söyleyecektir:
1) sigarayı sever. arkadaşlarıyla samimi bir ortamda sigara içmek onun için vazgeçilmez bir keyiftir.
2) emektarın sadece reelde değil, imajinerde de arkadaşları vardır. dolayısıyla herkesle oturup karşılıklı sigara içme imkanı yoktur. fakat bu onun için bir sorun teşkil etmez. sinerji diye tabir edilen yol aracılığıyla, "uludağ sözlük toplu sigara ayini", "gece 03.00'da ateşlenen sigara" gibi aktiviteler aracılığıyla, 5 dakikalığına da olsa eğlenmesini bilir.
3) bu eğlencesini, kendini bilmez heriflerin, "malca, aptalca, geri zekalıca" gibi "çocukça" ifadelerle piç etmesine, asla izin vermez.
4) hele hele, bu ifadeleri kullanan zatı köstebek, bütün porno sitelerini ezbere bilecek kadar zekiyse (!) onunla uğraşmaktan asla korkmaz.
gerçi bu maddenin özeti çok basittir. bunu objektif bakış açısına ve normal bir zekaya sahip olabilen herkes görebilir:
"bir topluluk, birlikte sinerji yapma amacıyla, teması 'eğlence' olmak kaydıyla bir aktivite yapıyor, ve bir tanesi çıkıp siz aptalsınız diyor. bunu diyen adam ne hikmetse, az buçuk zekasını da 100 küsür porno sitesini ezbere bilmekle harcıyor. sizce hangi taraftır aptal olan? şahsen hiç gocunmam, her şey ortada zaten"
5) derdi sikinde olmayan bir herifin porno izlemesi asla olmamıştır, olmayacaktır. anlatmaya çalıştığı doğruyu daha kaç köşesinden yakalayıp, kaç kez evrim geçirecektir bilinmez ancak bir gerçeğe inanır, "siz ne kadar mükemmel bir anlatıcı olursanız olun, izah edebilme kabiliyetiniz ne kadar iyi olursa olsun; karşınızda algılama sorunu olan birisi varsa, iki kere ikinin neden dört yaptığını dahi kavratamazsınız".
6) kimseye zararı yoktur, her insan gibi yanlışları vardır, ve bu yanlışı kendisine yapar. kimseye durduk yere salça olmaz, aptalcadır zaten bu tip uğraşlar onun dünyasında. ilk kurşunu sıkan taraf olmamıştır, ancak mermi kullanmadan öldürmektir tercihi. onun silahı mantığıdır zira.
7) haksız olduğunda kabullenir, kabullenebilen bünyeleri takdir edebilir. ancak olayları saptıran, yaptığı hatayı, politika yaparak eritmek isteyen sahte tiyatroculara asla yem olmaz. bir sıfatı vardır, bir misyonu, bir duruşu. ufacık beyniyle dünyanın hakimi olabileceğini sanan çakallara, istediklerini yapabilme konusunda fırsat tanımaz. bok atanların bokunu sabah kahvaltısında yedirmek suretiyle, onurlu duruşunda iz bırakmaz.
sonuç olarak, siz sebepsiz yere üzerine gitmedikçe, belki ailenizden daha yakın biri olur size. fakat aksini yaparsanız, dünyanın en pislik adamı da olur gözünüzde. nefret de edebilirsiniz ondan. fakat sonuç ne olursa olsun, o sonucu siz doğurursunuz. siz bir adım gelirsiniz, onun sevgisi on gazabı iki kat olur. ama inanın o iki kat gazabıyla hele bir de zerre kadar hatası yoksa, sizi yerin dibine sokmaktan asla çekinmez.
ücretsiz insanlık dersi verebilecek kadar da iyi niyetlidir ayrıca. ihtiyacı olan herkesi, ıslah edebilir.
(bkz: gözlerinden öpüyorum evladım)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar