bugün
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- ankara4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- küfreden kız iticiliği6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- wine me dine me2
- bugün de meme atan olmaması13
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- türkiye6
- ilgi3
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- makarna süzmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- anın görüntüsü15
- ibne penis nah3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
Bütün dinleyicilerimize duyurmak istediğimiz bir şey var.Bir kaç dinleyicimizin başına gelse de herkesi ilgilendirdiğine inanıyoruz.Bize sevgilerini sürekli dile getiren bir kaç dinleyicilerimiz geçen gün bir imza gününe gitmişler.imza günü bir yazarın imza günüymüş adı da ''Sinan Yağmur''.Bu vatandaşımız dini manevi kitaplar yazıyormuş,lakin yalancı çıktı.Olay şöyle gelişmiş
Bu kardeşlerimiz Sinan Yağmur denilen zata Sagopa ve Kolera yı tanıyıp tanımadığını sormuşlar,hatta yanlarında her ihtimale karşı resmimizi bile götürmüşler.Ama resimleri göstermeye gerek bile kalmamış,bu zat bizleri çok iyi tanıdığını daha yeni konuştuğumuzu dinleyicilerimize söylemiş,bunun karşısında zavallı sevenlerimiz öylesine sevinmişler ki bizlere yorum olarak o günü myspaceden anlatmışlar.Hatta ayakkabılarına ismimizi yazmışlar Sinan Bey de ayakkabılarının fotosunu çekip bunu bizzat onlara göstereceğim diyerek sanki bizlerin ahbabıymış gibi hava atmış.Daha doğrusu yalan söylemiş.
Hz.Peygamber Sav. ile ilgili kitaplar yazıp,maneviyattan bahis açıp,bu kadar kolay yalan söylemek ancak bir münafığın ya da fasıkın işi olabilir.Zaten bu Cübbeli faciasından sonra anladık ki her müslümana güven olmaz.Biz elimizi ayağımızı bu tür insanlardan çektik,çünkü gerçekten dersimizi aldık,yoğurdu üfleyerek yiyoruz hatta yoğurttan nefret ettik diyelim espirimizi de yapmış olalım *
Şu 2007 senesinden bu yana nice alimler ve cemaatler tanıdık ama içlerinden bir tane bile bizi aldatmayan çıkmadı,o duruma geldik ki artık kimseyi görmek istemiyoruz ve sizlerin de onların yanına giderek bizleri sormanızdan rahatsız oluyoruz,Artık bizi müzik camiasına sorun,cemaatlere değil çünkü bizim işimiz müzik tabii ki Allah deriz Peygamber Sav deriz bizim canlarımızdır ama maalesef ülkemizde ve yurtdışındaki konserlerimizdeki cemaatleri ve cemaat başındakileri gördükten sonra kalsın kardeş size kalsın o cemaatler.Bu tür insanlardan bir aslandan kaçar gibi kaçıyoruz,önceden temiz ve saf duygularımızla onlara yanaştık ve bizlere de yanaşmalarına izin verdik ama artık biz tekiz ve hiç bir kimseyle işimiz yok.Cemaatmiş,tarikatmış,saygımız var sonuçta hala tasavvuf bizim canımız ama tasavvuf içinde olan insanlara dikkat ediniz.
Bu tür cemaat olaylarında toplanmalar olur ama para mevzu açılmadan ve sen oraya paranı bırakmadan orayı terk etme olayı olmaz.ilk önce şu para mevzuundan kurtulun sonra dinden maneviyattan bahsedin.Sadece kitap yazmakla olacaksa bu iş biz size 100 tane kitap yazarız siz de bizden imza alırsınız yazık bu Efendimin Sav adını lekeleyenlere din kisvesi altında saf insanları kandıranlara.
Belki bazılarınıza bu yazdıklarımız ağır gelebilir ama bizim başımıza gelen gerçekler şarkılarımızda olduğu kadar gerçek hayatımızda da gerçektir ve gerçekten uyarmak bizim görevimizdir.Bu iş ne sakalla ne örtüyle,ne cübbeyle olur.Bu iş kalple olur ,dünyadan ve dünyevi hallerden azami uzak kalarak olur.
Tüm medya ve çevre bizi dinci birer sıfatla benimsedi evet dinimizi seviyoruz ve o bizim emanetimiz tabii ki bir anlamda haklıdırlar ama bir müslüman da bizim davrandığımız gibi davranmazsa olmaz.Müslümanlığa yakışmaz.Bunun haricinde bizi belli bir kategoriye koymaları kesinlikle bir oyunun neticesidir.insanlara bizi sevimsiz ve yobaz göstermek içindir. Bunlar medyanın her zaman ki halleridir.Biz onların düşündüğü gibi hiç bir zaman olmadık ama onlar da hiç bir zaman bizim istediğimiz gibi olamadı.Bizim sunduğumuz yemekleri beğenmediler biz de onların yemeklerini beğenmedik diyelim.
Konumuz Sinan Yağmur denen yalancı manevi yazar.Esefle kınıyoruz ve o dinleyicilerimizden de üzülmemelerini rica ediyoruz.Bu arada iyi niyetinizi pek tabi ki biliyoruz fakat artık said nursi ve f.gülen kitaplarını bizlere hediye etmeyin.Bunu özellikle rica ediyoruz çünkü biz onları okumuyoruz boşuna zahmet etmeyin,biz daha eski ve daha temel kitaplar okuyoruz,o nedenle bu hediye etmiş olduğunuz kitaplar boşa gidiyor.Bunu özellikle samimiyetinize inanarak rica ediyoruz.
Türkiye de tasavvuf sadece güzel cümlelerden ibaret bunu unutmayın sizler de bizim gibi yapın kalbe bakın söze değil davranışa ve edebe bakın amele değil bu sadece insanca bir tavsiyedir ukalalık olarak görmeyiniz çok dilimiz yandı hepimiz birbirimize kardeşiz bunun sagosu kolosu yok bu hepimizi ilgilendiren ve uyarma gerekliliği arzeden çok mühim ama gerçekten çok mühim bir açıklamadır.Bu kadar cümlenin en sonunda şunu yazmak isteriz ki biz sizin güvendiğiniz ve bildiğiniz 2 şahsiyetiz hiç değişmedik değişmeyi de zaten düşünmüyoruz.Sizleri seviyoruz.
Sago&Kolo
Bu kardeşlerimiz Sinan Yağmur denilen zata Sagopa ve Kolera yı tanıyıp tanımadığını sormuşlar,hatta yanlarında her ihtimale karşı resmimizi bile götürmüşler.Ama resimleri göstermeye gerek bile kalmamış,bu zat bizleri çok iyi tanıdığını daha yeni konuştuğumuzu dinleyicilerimize söylemiş,bunun karşısında zavallı sevenlerimiz öylesine sevinmişler ki bizlere yorum olarak o günü myspaceden anlatmışlar.Hatta ayakkabılarına ismimizi yazmışlar Sinan Bey de ayakkabılarının fotosunu çekip bunu bizzat onlara göstereceğim diyerek sanki bizlerin ahbabıymış gibi hava atmış.Daha doğrusu yalan söylemiş.
Hz.Peygamber Sav. ile ilgili kitaplar yazıp,maneviyattan bahis açıp,bu kadar kolay yalan söylemek ancak bir münafığın ya da fasıkın işi olabilir.Zaten bu Cübbeli faciasından sonra anladık ki her müslümana güven olmaz.Biz elimizi ayağımızı bu tür insanlardan çektik,çünkü gerçekten dersimizi aldık,yoğurdu üfleyerek yiyoruz hatta yoğurttan nefret ettik diyelim espirimizi de yapmış olalım *
Şu 2007 senesinden bu yana nice alimler ve cemaatler tanıdık ama içlerinden bir tane bile bizi aldatmayan çıkmadı,o duruma geldik ki artık kimseyi görmek istemiyoruz ve sizlerin de onların yanına giderek bizleri sormanızdan rahatsız oluyoruz,Artık bizi müzik camiasına sorun,cemaatlere değil çünkü bizim işimiz müzik tabii ki Allah deriz Peygamber Sav deriz bizim canlarımızdır ama maalesef ülkemizde ve yurtdışındaki konserlerimizdeki cemaatleri ve cemaat başındakileri gördükten sonra kalsın kardeş size kalsın o cemaatler.Bu tür insanlardan bir aslandan kaçar gibi kaçıyoruz,önceden temiz ve saf duygularımızla onlara yanaştık ve bizlere de yanaşmalarına izin verdik ama artık biz tekiz ve hiç bir kimseyle işimiz yok.Cemaatmiş,tarikatmış,saygımız var sonuçta hala tasavvuf bizim canımız ama tasavvuf içinde olan insanlara dikkat ediniz.
Bu tür cemaat olaylarında toplanmalar olur ama para mevzu açılmadan ve sen oraya paranı bırakmadan orayı terk etme olayı olmaz.ilk önce şu para mevzuundan kurtulun sonra dinden maneviyattan bahsedin.Sadece kitap yazmakla olacaksa bu iş biz size 100 tane kitap yazarız siz de bizden imza alırsınız yazık bu Efendimin Sav adını lekeleyenlere din kisvesi altında saf insanları kandıranlara.
Belki bazılarınıza bu yazdıklarımız ağır gelebilir ama bizim başımıza gelen gerçekler şarkılarımızda olduğu kadar gerçek hayatımızda da gerçektir ve gerçekten uyarmak bizim görevimizdir.Bu iş ne sakalla ne örtüyle,ne cübbeyle olur.Bu iş kalple olur ,dünyadan ve dünyevi hallerden azami uzak kalarak olur.
Tüm medya ve çevre bizi dinci birer sıfatla benimsedi evet dinimizi seviyoruz ve o bizim emanetimiz tabii ki bir anlamda haklıdırlar ama bir müslüman da bizim davrandığımız gibi davranmazsa olmaz.Müslümanlığa yakışmaz.Bunun haricinde bizi belli bir kategoriye koymaları kesinlikle bir oyunun neticesidir.insanlara bizi sevimsiz ve yobaz göstermek içindir. Bunlar medyanın her zaman ki halleridir.Biz onların düşündüğü gibi hiç bir zaman olmadık ama onlar da hiç bir zaman bizim istediğimiz gibi olamadı.Bizim sunduğumuz yemekleri beğenmediler biz de onların yemeklerini beğenmedik diyelim.
Konumuz Sinan Yağmur denen yalancı manevi yazar.Esefle kınıyoruz ve o dinleyicilerimizden de üzülmemelerini rica ediyoruz.Bu arada iyi niyetinizi pek tabi ki biliyoruz fakat artık said nursi ve f.gülen kitaplarını bizlere hediye etmeyin.Bunu özellikle rica ediyoruz çünkü biz onları okumuyoruz boşuna zahmet etmeyin,biz daha eski ve daha temel kitaplar okuyoruz,o nedenle bu hediye etmiş olduğunuz kitaplar boşa gidiyor.Bunu özellikle samimiyetinize inanarak rica ediyoruz.
Türkiye de tasavvuf sadece güzel cümlelerden ibaret bunu unutmayın sizler de bizim gibi yapın kalbe bakın söze değil davranışa ve edebe bakın amele değil bu sadece insanca bir tavsiyedir ukalalık olarak görmeyiniz çok dilimiz yandı hepimiz birbirimize kardeşiz bunun sagosu kolosu yok bu hepimizi ilgilendiren ve uyarma gerekliliği arzeden çok mühim ama gerçekten çok mühim bir açıklamadır.Bu kadar cümlenin en sonunda şunu yazmak isteriz ki biz sizin güvendiğiniz ve bildiğiniz 2 şahsiyetiz hiç değişmedik değişmeyi de zaten düşünmüyoruz.Sizleri seviyoruz.
Sago&Kolo
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar