bugün

oklavalizebani

yazı dilinden anladığım kadarı ile saygılı, efendi biri. bilemiyorum en azından ben böyle hissettim. sanırım saçları uzun. kitapçıymış ya. şimdiye dek kısa saçlı kitapçı görmedim de. hoşgelmiş tekrardan.

edit: evet saçları uzunmuş. nasıl da bildim ama en birinci benim heyooo...
© copyright 2005 - 2026