bugün

yoksul öğrencilere bedava ders vermek

Yaptığımızda gururunu her zaman hissedebileceğimiz bir eylemdir. Bu gibi faaliyetlerin başlık olarak açılması da ayrıca çok hoşuma gitti, kişisel kanaatim.

not: Evlerinde kullanılmayan atılacak kitaplarını değerlendirmek isteyen kişiler benle özel mesajla temas kursunlar. Kitapçılık yapıyorum ve yardım ettiğim bir kaç okul var, selamınızı da gönderirim, fena mı olur?
© copyright 2005 - 2026