bugün

survivor yarışmacılarının nereye sıçtığı sorunsalı

taner ağacın tepesine çıkıp sıçabilir.

sıçtıktan sonra da;

- ooooyhhhhhh yeeaaaaaeea. gııızzzlarrr goşun goşun, bakın ben zıçtım. diye bağırabilir.

edit: http://www.youtube.com/watch?v=aejJlk4epxM aha da ispatını buldum.
© copyright 2005 - 2026