bugün

vahid sinap

hayatta idol olarak aldığım sayılı insanlardan birisi.ben düzenli bir insan değilimdir ama vahid bey.tamamiyle mükemmel.herşeyi programlı.işi, çalışmaları, sporu..ayrıca kendisi spor faaliyetlerinde de adı sık sık geçen insanlardandır.toplumumuza tam bir örnek insan.

okulda ki başarısını hiçe sayamayız tabi ki de.çok düzenli çalışırmış.her sabah 5.30 da kalkar banyosunu yapar ders çalışırmış.gün içindede okuldaki arkadaşlarna ders anlatırmış.bu yüzden anlatma kabiliyeti de çok süperdir.

üniversitede her hocasıyla arası iyimiş.daha başladığı ilk yıldan beri herkes adından söz etmiş.sonrası da malum.profosörler çok ısrar etmişler üniversitede kalması için ama o hayata atılmak istemiş.

şu an da yaşadığı çevrede herkese örnek bir insanmiş.çoğu insanın idolüymüş..tabi benim de..

kendisiyle çok tanışma fırsatım oldu.tanıştımda en son elimi sıktı o güçlü elleriyle bana halimi hatırımı sordu..
© copyright 2005 - 2026