keşke

3 gunluk omrun imhasıdır meali..dememeye adeta yemın ettıgım her ne olursa olsun aptalca ıyı kı! yı ogreteen kelime..azıcık polyannacılıktan zarar gelmez ademoglu /havvakızına..
© copyright 2005 - 2026