bugün

türbanlı kızı derse almayan onurlu laik öğretmen

kafasında kurduğu Atatürkiye'nin ahmak bir neferidir. Mesele şakirt, komünist, yada laik olmak değil.Atatürkü kullanarak ülkede rant sağlama eğlimidir.Bu (güya) onurlu öğretmen kendi çapında Türkiye'yi kurtardığını zannediyordur şimdi.Sen kendi dinini kültürünü korumayıp üstüne yıpratıyorsan nerde kaldı senin türklüğün, müslümanlığın, atatürkçülüğün.
© copyright 2005 - 2026