bugün

gs bjk ve ts nin fenerbahçe den nefret etmesi

hiçbi zaman büyükler bi arada kalamamıştır mutlaka birisi çekemez ve ihanet eder bundanda düşmanlık doğar. bence fenerbahçenin hiç kıskanılcak bişeyi yok.
© copyright 2005 - 2026