bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- küfreden kız iticiliği6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- wine me dine me2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- bugün de meme atan olmaması13
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- ibne penis nah3
- rabbin para vermesi4
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- chp'deki değişimciler3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
evet efendim...
bitmek tükenmek bilmeyen aşktır bu. delice aşk, ölümüne aşk. bana sorarsan körü körüne aşk...
sen tut, aylarca işsiz kal ve tek işin sabah kalkıp iş aramak olsun, eve gitmeye yüzün olmasın, isyanla kahve köşelerinde pinekle ama yinede tv.de erdoğan'ın ulusa seslenişini görünce '' şşştttt sessiz olun adamım çıktı'' de. bu nasıl bir bağdır arkadaş. kessen kesemezsin, kopartsan kopartamazsın.
ne yaptı bu sana ?
şey, kem küm.
öyle apışıp kalırsın işte. ama takım tutar gibi şampiyon cimbom der gibi, ak parti ak parti deyip durursun* .
uyan olum ! gerçekleri gör artık ! ne beşiktaş nede cimbom. şampiyon ya fb. ya trabzon.
neyse lan demem o ki;, dikkat edin bu ak partici adamlara yüzde sekseni dini yönden oy verir. namazında niyazında der. adam hacca gidiyor diye oy vereni biliyorum.
he zamanında bende oy vermiştim. ( adamın ikna kabiliyeti kuvvetli napim) ama şimdi kimseye oy vermiyorum. evet o zarfa ot koyup sandığa atan bendim.*
senelerce okul okuyup ellerindeki mürekkebi sabunla çıkarmaya çalışan öğrenciler şimdi kahvede pişpirik oynuyorlar.*
ve sen hbbia gününün 20 saatinden fazlasını buralarda geçiriyorsun, işsizim diye kıvranıyorsun ve hala yüce başkanım diyorsun ya, iş bu entry de senin gibilere hitap edilmiştir.*
yazıya giriş bölümündeki evet efendim zımbırtısının telif hakkını da bi ara veririm.
ama yanındaki 3 noktasına karışmam.*
bitmek tükenmek bilmeyen aşktır bu. delice aşk, ölümüne aşk. bana sorarsan körü körüne aşk...
sen tut, aylarca işsiz kal ve tek işin sabah kalkıp iş aramak olsun, eve gitmeye yüzün olmasın, isyanla kahve köşelerinde pinekle ama yinede tv.de erdoğan'ın ulusa seslenişini görünce '' şşştttt sessiz olun adamım çıktı'' de. bu nasıl bir bağdır arkadaş. kessen kesemezsin, kopartsan kopartamazsın.
ne yaptı bu sana ?
şey, kem küm.
öyle apışıp kalırsın işte. ama takım tutar gibi şampiyon cimbom der gibi, ak parti ak parti deyip durursun* .
uyan olum ! gerçekleri gör artık ! ne beşiktaş nede cimbom. şampiyon ya fb. ya trabzon.
neyse lan demem o ki;, dikkat edin bu ak partici adamlara yüzde sekseni dini yönden oy verir. namazında niyazında der. adam hacca gidiyor diye oy vereni biliyorum.
he zamanında bende oy vermiştim. ( adamın ikna kabiliyeti kuvvetli napim) ama şimdi kimseye oy vermiyorum. evet o zarfa ot koyup sandığa atan bendim.*
senelerce okul okuyup ellerindeki mürekkebi sabunla çıkarmaya çalışan öğrenciler şimdi kahvede pişpirik oynuyorlar.*
ve sen hbbia gününün 20 saatinden fazlasını buralarda geçiriyorsun, işsizim diye kıvranıyorsun ve hala yüce başkanım diyorsun ya, iş bu entry de senin gibilere hitap edilmiştir.*
yazıya giriş bölümündeki evet efendim zımbırtısının telif hakkını da bi ara veririm.
ama yanındaki 3 noktasına karışmam.*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar