bugün

inceuclunokia

gitmiyor. kaçmak yerine kalıp savaşmayı tercih etti...

"sekter ulan" dediğinizden eminim. biraz kibar olanlarınız da "hadi ordan" demiştir en fazla. bu gaz alma-verme olayını hiç beceremedim zaten. arkadaşlar gidişim fazla ses getirmeyince üzüldüm. siklenmemek kötü bişi. sizi uyarıyorum. bi dahaki gidiyorum deyişimde burası dolmazsa çok fena olur. siz benim kim olduğumu...
© copyright 2005 - 2026