bugün

chanel

yeni çıkan ojesiyle "olmadı chanel" şeklinde yorum almıştır benden. o nasıl bir renktir yahu.hayatta sürmem.fiyatını duyunca * "yok artık" bile dedim. sırf trend diye o absürt rengi sürenler yapmayın, gördükçe iştahım kaçıyor.
© copyright 2005 - 2026