bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- küfreden kız iticiliği6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- wine me dine me2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- bugün de meme atan olmaması13
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- ibne penis nah3
- rabbin para vermesi4
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- chp'deki değişimciler3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
ucu çok çok eskilere dayanan bir gelenektir. içki içen insanların dili çözülüp her şeyi anlatmasından mütevellit, kız babasının damat adayına uyguladığı bir stratejidir. tabiri caizse çakallıktır.
sene 2006; 2 aydır gezip tozduğum kızın babası beni evlerinin kapısında gördü '' yarın akşam meyhaneye gidip 2 tek atalım. muhabbet eder birbirimizi daha iyi tanırız '' dedi. '' ta ta tabi efendim '' deyip evin yolunu tuttum.
tüm gece uyuyamadım amk. nasıl uyuyayım ki! bulunduğumuz semtteki tüm meyhanelerin garsonlarından tut, müşterilerine kadar her kes beni tanıyordu. sonuçta alemci adamın tekiydim ben. bu gerizekalı adamda güya içki içirtip beni konuşturmaya çalışacaktı.
ulan ben 6 senedir her akşam idmanlıyım, deneyimliyim yani. bül bül gibi şakımazdım ben.
neyse efenim ertesi gün öğlen olmuş, hemen soluğu hebele meyhanesinde almıştım. durumu garsonlara ve barmene izah ettim. böyleyken böyle '' akşam manitanın babasıyla geliyoruz, aman abi gözünüzü yiyim '' falan dedim. nitekim akşam olmuş müstakbel kayın pedere kapıyı açarak meyhaneye girmiştim. uyanıklık yapıp en arka masaya oturmak, kimse tanımasın diye gelene geçene götümü dönmek istiyordum. ama piç garson el alışkanlığından dolayı her zamanki oturduğum masaya sandalyemi çekip buyur etmişti.
oturduk;
peder = karışık ızgara, meyve birde rakı alalım garson bey.
garson = yalnız acılı şalgam kalmadı kukla bey.
peder = oooo kukla, ismini falan biliyor. devamlı müşterisisin galiba.
kukla= şey, yemekleri çok güzel özellikle sotesi. bazen öğlenleri gelirim. e şalgamda süper gidiyor.
peder = hımm peki... ufak rakımı söyleyelim ? yoksa büyük mü kukla ?
kukla = ( peh aklınca beni deniyor göt ) valla siz bilirsiniz. ben şimdi 1 kadeh desem . hesaptan kaçıyor dersiniz.
peder = hehehe. oda mantıklı. bi ufak yeni rakı alalım o zaman.
kukla = yok. bir büyük efe yeşil üzüm rakısı alalım.
peder = hımm demek damak tadı olayı yani? iyisini kötüsünü biliyorsun yani ?
kukla = yo yok aslında gazetenin arka sayfasında görüyorum hep. deneyelim diye şettim..
ulan her sorduğu soruda bir piçlik bir ibnelik olurmuydu. olurdu amk.
ama tüm hücumlarına mükemmel bir savunma yapmış kendimi baya bir sevdirmiştim. ve zaman ilerlemiş, şişenin dibi gelmişti. peder bey artık baya bir yamulmuştu. uçmuştu amk.
peder = hınckk olum sen bu kıjla evlenejen mi?
kukla = şu an sadece çıkıyoruz. bu konuyu açmadık daha.
peder = hınckk iyi düşün. anasına bak kızını al olum.
kukla = anlayamadım ?
peder = evlendiğin zaman paso 31 çekersin. hehehe paket paket hajı jakir alırsın evine.
kukla = ne?
peder = en son 4 ay önce kitledim kayın validene. daha 2 ayım var. senede 2 sefer amk. hınckk
kukla = hehehe...
peder = siktin mi kızımı?
kukla = efendimmm?
peder = siktin mi diyorum. bozdun mu kızımı? bak ben sana özelimi anlattım hınckkk..
kukla = şey yok yapmadım.
peder = ön sevişmede mi yapmadınız?
kukla = yok.
peder = yalançıymışın lan sen. 2 ay takıl ama tık yok pehh.
kukla = tamam lan. az biraz memesini sıvazlamışlığım var.
peder = hınckk elbise üstümü çıplak mı?
kukla = şeyyyyy.
peder = öyle bir şey olursa ya ölürsün ya evlenirsin ok. onun için öğrenmek istiyom.
kukla = başka bir şey konuşsak. bak fener 23 senedir kupaya hasret. bakalım yarın alabilecek mi?
peder = nah alırlar amk. ömür boyu yarraktan başka bi sap tutamaz onlar.
kukla = bağırmayın peder bey. kavga çıkar !! burada fenerliler çoktur.
peder = ben onların hepsini ters yatırıp düz si
kukla = şşşttttttt
ulan ağzını falan kapatıp dışarıya çıkarttığım o günü asla unutmam lan. biraz komik olsa da bu ömür nelere şahit oldu bir bilseniz. o günden sonra '' hadi içmeye gidelim '' der diye adamla göz göze gelmemeye çalıştım. daha doğrusu adamı hiç görmedim. 3 hafta sonra bazı nedenlerden dolayı kızdan da ayrıldım zaten.
sizin anlayacağınız ava giden avlandı... o değil adamın ne hayatı varmış arkadaş.
ben burada özet geçtim ':)
sene 2006; 2 aydır gezip tozduğum kızın babası beni evlerinin kapısında gördü '' yarın akşam meyhaneye gidip 2 tek atalım. muhabbet eder birbirimizi daha iyi tanırız '' dedi. '' ta ta tabi efendim '' deyip evin yolunu tuttum.
tüm gece uyuyamadım amk. nasıl uyuyayım ki! bulunduğumuz semtteki tüm meyhanelerin garsonlarından tut, müşterilerine kadar her kes beni tanıyordu. sonuçta alemci adamın tekiydim ben. bu gerizekalı adamda güya içki içirtip beni konuşturmaya çalışacaktı.
ulan ben 6 senedir her akşam idmanlıyım, deneyimliyim yani. bül bül gibi şakımazdım ben.
neyse efenim ertesi gün öğlen olmuş, hemen soluğu hebele meyhanesinde almıştım. durumu garsonlara ve barmene izah ettim. böyleyken böyle '' akşam manitanın babasıyla geliyoruz, aman abi gözünüzü yiyim '' falan dedim. nitekim akşam olmuş müstakbel kayın pedere kapıyı açarak meyhaneye girmiştim. uyanıklık yapıp en arka masaya oturmak, kimse tanımasın diye gelene geçene götümü dönmek istiyordum. ama piç garson el alışkanlığından dolayı her zamanki oturduğum masaya sandalyemi çekip buyur etmişti.
oturduk;
peder = karışık ızgara, meyve birde rakı alalım garson bey.
garson = yalnız acılı şalgam kalmadı kukla bey.
peder = oooo kukla, ismini falan biliyor. devamlı müşterisisin galiba.
kukla= şey, yemekleri çok güzel özellikle sotesi. bazen öğlenleri gelirim. e şalgamda süper gidiyor.
peder = hımm peki... ufak rakımı söyleyelim ? yoksa büyük mü kukla ?
kukla = ( peh aklınca beni deniyor göt ) valla siz bilirsiniz. ben şimdi 1 kadeh desem . hesaptan kaçıyor dersiniz.
peder = hehehe. oda mantıklı. bi ufak yeni rakı alalım o zaman.
kukla = yok. bir büyük efe yeşil üzüm rakısı alalım.
peder = hımm demek damak tadı olayı yani? iyisini kötüsünü biliyorsun yani ?
kukla = yo yok aslında gazetenin arka sayfasında görüyorum hep. deneyelim diye şettim..
ulan her sorduğu soruda bir piçlik bir ibnelik olurmuydu. olurdu amk.
ama tüm hücumlarına mükemmel bir savunma yapmış kendimi baya bir sevdirmiştim. ve zaman ilerlemiş, şişenin dibi gelmişti. peder bey artık baya bir yamulmuştu. uçmuştu amk.
peder = hınckk olum sen bu kıjla evlenejen mi?
kukla = şu an sadece çıkıyoruz. bu konuyu açmadık daha.
peder = hınckk iyi düşün. anasına bak kızını al olum.
kukla = anlayamadım ?
peder = evlendiğin zaman paso 31 çekersin. hehehe paket paket hajı jakir alırsın evine.
kukla = ne?
peder = en son 4 ay önce kitledim kayın validene. daha 2 ayım var. senede 2 sefer amk. hınckk
kukla = hehehe...
peder = siktin mi kızımı?
kukla = efendimmm?
peder = siktin mi diyorum. bozdun mu kızımı? bak ben sana özelimi anlattım hınckkk..
kukla = şey yok yapmadım.
peder = ön sevişmede mi yapmadınız?
kukla = yok.
peder = yalançıymışın lan sen. 2 ay takıl ama tık yok pehh.
kukla = tamam lan. az biraz memesini sıvazlamışlığım var.
peder = hınckk elbise üstümü çıplak mı?
kukla = şeyyyyy.
peder = öyle bir şey olursa ya ölürsün ya evlenirsin ok. onun için öğrenmek istiyom.
kukla = başka bir şey konuşsak. bak fener 23 senedir kupaya hasret. bakalım yarın alabilecek mi?
peder = nah alırlar amk. ömür boyu yarraktan başka bi sap tutamaz onlar.
kukla = bağırmayın peder bey. kavga çıkar !! burada fenerliler çoktur.
peder = ben onların hepsini ters yatırıp düz si
kukla = şşşttttttt
ulan ağzını falan kapatıp dışarıya çıkarttığım o günü asla unutmam lan. biraz komik olsa da bu ömür nelere şahit oldu bir bilseniz. o günden sonra '' hadi içmeye gidelim '' der diye adamla göz göze gelmemeye çalıştım. daha doğrusu adamı hiç görmedim. 3 hafta sonra bazı nedenlerden dolayı kızdan da ayrıldım zaten.
sizin anlayacağınız ava giden avlandı... o değil adamın ne hayatı varmış arkadaş.
ben burada özet geçtim ':)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar