bugün

kıymetli yazarların gece ortaya çıkması

birkaç gündür takip ve tespit ettiğim teori.

valla kendimde içlerindeyim diye söylemiyorum, gerçekten yapılan espiriler artık gecenin sessizliğinden ötürü , zihnin daha iyi çalışmasından mıdır nedir daha iyi oluyor.

yani öyle '' am , göt, meme '' .. yok bunlar.

kısacası ;

(bkz: çalışmaya devam gençler)
© copyright 2005 - 2026