bugün

kadep

dilekçe içişleri bakanlığına verildikten sonra yapılan açıklama şu şekildedir.

--spoiler--
KADEP, Türkiye'nin mevcut sınırlarına saygılı, Kürt sorununu bu sınırlar içinde federatif sistemle çözmeyi hedeflemiştir.
--spoiler--

siz çay koyun ben geliyorum...nezaket ziyareti desem yemezsiniz değil mi?
© copyright 2005 - 2026