bugün

fifa 11

world class seviyesinde ankaragücü ile barça'yı penaltılarla da olsa devirince daha ayrı bir zevk vermeye başlamış olan, oyun.
aha bu da resimleri;
http://galeri.uludagsozluk.com/g/fifa-11/
http://galeri.uludagsozluk.com/g/fifa-11/

oynayanlar iyi bilir. world class'ta özellikle barça'yı devirmek kolay iş değildir. ben ki real madrid ile 8 yemiştim barça'dan. hem de hiç gol atamadan.
(bkz: sestak reyiz)
© copyright 2005 - 2026