bugün
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- bugün de meme atan olmaması4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- köyde gece tuvalete gitmek7
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- alevilerde muhammed ismi5
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- milli takımımızın balonu patladı7
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- yazarların en sevdiği meyve9
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- güne bir şarkı bırak18
- 22 haziran 20262
- 2026 dünya kupası14
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- pornoyu bırakmak5
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- futbol12
- paris te son tango2
- opel omega b2
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- türkiye a milli futbol takımı14
- femboy erkeklere yürüyen dayılar2
entry'ler (559)
mitingi dinleyen bilir efendim. kemal her zamanki gibi sıkıyordu inceden, ahkam kesiyordu meydanı boş bulup. sonra bi cümle kurup sözüm ona artistlik yapayım dedi, kabarttı göğsünü başladı cümleye. tam buraya geldi ki kilitlendi adam, dili tutuldu zavallının. E olmayacağı belliydi be kemal, önce bi cümlenin ögelerini falan öğren de sonra gel başbakan olayım de.
-4 yaş daha büyük olsan seninle evlenirdim ben. ama kader işte...
+?!*
+?!*
-ben 10 yıldır seni seviyorum.
+ama ben evliyim aşıkcan 2 tane de çocuğum var.
-hadi ya? oha anasını satıyım. neyse yine de bil yani seni seviyorum.
+aşıkcan bsg ya
-bak gidersem dönmem ama.
+?!
-gidiyorum bak.
+...
-lanet olsun!
(bkz: plato nun dramı)
+ama ben evliyim aşıkcan 2 tane de çocuğum var.
-hadi ya? oha anasını satıyım. neyse yine de bil yani seni seviyorum.
+aşıkcan bsg ya
-bak gidersem dönmem ama.
+?!
-gidiyorum bak.
+...
-lanet olsun!
(bkz: plato nun dramı)
inanmayan insanların inanmadıkları konular hakkında sürekli düşünmeleri üzerine ortaya çıkan zırva...
yeni din çıkardı bu gibiler:
(bkz: tanrı beğenmez)
yeni din çıkardı bu gibiler:
(bkz: tanrı beğenmez)
uç noktalara temas eden, temas ettiği noktaların hassasiyetini bilen fakat eleştiriyi sevmeyen* yazardır. ayrıca anladığım kadarıyla fenerbahçelidir, candır.
küfür edilesi, çocukluktan çıkamamış insandır.
(bkz: zikime kadar yolun var)
(bkz: zikime kadar yolun var)
başlık karakter sınırı sebebiyle biraz ilginç oldu ama idare edin. anlatmak istediğim durum şu; bir entry girersin, kendine göre iyidir, güzeldir falan. bakarsın eksilenmiş*. eksi alacak kişisel bir yorum içermeyen entrynin eksilenmesinin sebebini merak edip objektif olarak bakarsın bir daha, bir şey bulamazsın. sinirlerin bozulur.
her ne kadar dikkate alınmayacağını bilsem de bir fikrim var*; artıyı bilmem ama eksi verilirken sebep belirtilse ve bu sebebi entry sahibi yazar görebilse, bu sayede eleştirildiği konuyu bilse ve bu durum yazarlığına yön verse daha güzel olmaz mıydı sözlüğün geleceği için? yoksa bu sözlük bilgisayar başında vakit geçirmek için oluşturulmuş bir şey de ben mi çok iyi niyetli yaklaşıyorum?
benim de içimde bunlar vardı, dökeyim dedim sözlük. yoksa çok zeki falan değilim**, sadece dikkatimi çekti.
edit; (bkz: salak yemin ediyorum gerizekalı bu çocuk)*
her ne kadar dikkate alınmayacağını bilsem de bir fikrim var*; artıyı bilmem ama eksi verilirken sebep belirtilse ve bu sebebi entry sahibi yazar görebilse, bu sayede eleştirildiği konuyu bilse ve bu durum yazarlığına yön verse daha güzel olmaz mıydı sözlüğün geleceği için? yoksa bu sözlük bilgisayar başında vakit geçirmek için oluşturulmuş bir şey de ben mi çok iyi niyetli yaklaşıyorum?
benim de içimde bunlar vardı, dökeyim dedim sözlük. yoksa çok zeki falan değilim**, sadece dikkatimi çekti.
edit; (bkz: salak yemin ediyorum gerizekalı bu çocuk)*
ilginçtir ama hayatımda tanıdığım tek eray isimli insan geri zekalı idi. hakaret etmek için söylemiyorum, harbiden zekası geri idi.*
her ne kadar bir sürü hikaye ile süslenebilse de anlatılmak istenene göre eli öpülesi babadır. candır.
sözlüğün yıllardır süre gelen ve devamlı olarak eleştirilen sorunlarından birisidir. bu muhabbetlerden haz duyan gençlerin aynı zaman diliminde sözlükte bulunmasından kaynaklı, geçici bir durumdur.*
işin ilginç tarafı, bu muhabbetlerin içinde olan birinin bu durumu eleştirmesi.*
(bkz: istemem yan cebime koy)
işin ilginç tarafı, bu muhabbetlerin içinde olan birinin bu durumu eleştirmesi.*
(bkz: istemem yan cebime koy)
yüksek ihtimalle ergendir. genelde bunlar eremiyorlar ama olsun, o da insandır. bu bana 8 yıl öncesini hatırlattı:
-kız mesenesi ne lan?
(bkz: abi kız mesenesi var mı)
-kız mesenesi ne lan?
(bkz: abi kız mesenesi var mı)
ırkı; doğal olarak dili ve kültürü. ama dışlanmaları için sebep değildir bunlar. türk insanı, insana insan değeri verir.
yetenek denilen şey herkesin yapamadığı; farklılık yaratan üstünlüklerdir. herkes kendine göre iyi sevişir. deneme bence.