bugün
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- seksten sonra bira içmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız5
- 2026 dünya kupası14
- lahmacunu elle yiyen kız18
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- cuckold erkek3
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- evlilikteki en büyük sorun4
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- milli takımımızın balonu patladı7
- alevilerde muhammed ismi5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- köyde gece tuvalete gitmek7
- istanbul6
- yazarların en sevdiği meyve9
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- güne bir şarkı bırak18
- üniversite sınavına geç kalmak5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- seni hayata bağlayan şey12
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- pornoyu bırakmak5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
entry'ler (17)
yalan tabikide yine affettim ama denedim baktım hep o söylediği yalan aklımdan çıkmıyor yapamadım yani kısacası yalan söylemeyin.
sırf bu gss borcu için bağcılar sgk ya 13.000 kişi gelmiştir bir günde
Benim başkalarının iyiliği için yapmış olduğum şeyleri aslında kendim istediğim için yaptığını söylemem aslında sırf karşıdaki için yaparım ama bunu kendime bile itiraf edemem.
Benim bir arkadaşım vardı ama çok konuşmazdık sadece selam selam daha sonra benim iki kız arkadaşımla ben bu çocuğu tanıştırdım ve biz dördümüz çok iyi anlaştık çok iyi olduk yaklaşık belki iki ay geçtii o sırada tabi ki bu çocuğun sevgilisi oldu ve benimde hoşlandığım bir erkek vardı ve o çocuk bana bu çocuğu ayarlıcam diye uğraşırdı çünkü benim kisi platonik sayılırdı sonralarda ne olduysa bu arkadaş benden hoşlanmaya başlamış bunu benim arkadaşıma söylemiş sonra ben bunu öğrendim ve böyle bir şeyin olmayacağını ona güzelce anlatmaya çalıştım çünkü ben hiçbir zaman ona o gözle bakmamıştım baya bir süre zorla falan biz sadece denemek için böyle sevgili gibi değilde işte konuşmaya başladık sonra ama ben yine yapamadığımı dile getirdim ama yok anlamıyor arkadaş sonra bunun başı falan ağrıyo sürekli bu arada doktora falan gitti sonra ödem varmış bize öyle dedi o ara yine bana sürekli yazıyor sonra bende tamam dedim işte ondan sonra başladık 4 gün sürdü ve bitti yine yapamadım ya hayatımda ilk kez birisine karşı hissetmemeyi hissettim. Ayrıldıktan kısa süre sonra yine yazdı bana ama bu sefer laf saydırmak için ben onun hakkında kötü konuşmuşum da halbuki öyle bir şey yok sırf yazmak için yazıyor sonra konu ordan burdan hastalığına geldi ve bana beyninde ödem değilde tümör olduğunu ve doktorun 7 ay ömrünün kaldığını söyledi inanmadım şakamı dedim hayır dedi yine sordum yine hayır dedi evet inandım 7 ay ömrü kaldığına inandım şöyle diyim ne kadar ona karşı bir şey hissetmesemde ona çok değer veriyordum ve güveniyordum bunu en yakın arkadaşlarıma söylediğimde onlarda inanmadı ve sırf benimle konuşmak için böyle bir yalan uydurduğunu söylediler ama ben nasıl bir güvendiysem inandım ama bana öyle şeyler anlattiki inanmamak elde değil ki benim en uyanık arkadaşım bile inandı biz neyse salya sümük işte ağlıyoruz oda ağlıyor sonra tekrar bana başlamak istediğini söyledi bende ona birazcık destek olmak için tamam dedim ne kadarda iyi niyetliyim ama haahaha. Biz yaklaşık iki ay kadar sevgili olduk ama baya iyi bir şekilde sürdü evet ben yine zorlandım ama ona karşı verdiğim değerle aşmaya çalıştım ve bana almanyaya gidiceğini söyledi bankalara para yatırmalar bavul hazırlamalar uçak biletleri hastane ayarladıklarını söylemeler ondan sonracığıma burnundan kan gelmesi kan kusması bayılması serum yemesi bir sürü şey oluyor bu iki ay içinde sonra ben bir aylığına izmire gidiyorum ve onun almanyaya ameliyat olmaya gitme zamanında burda olmuyorum ben izmire gittim daha sonra sürekli vatsaptan konuşmalar aramalar devam ediyor ve bu arada bunun durumu çok kötü bana anlattığına göre sürekli bayılıyor çok uyuyor burnu kanıyor kan kusuyor başı ağrıyor sürekli hastaneye gidip serum yiyor falan benim onun yanına gelmemi istiyor gitmeden önnce beni görmek istiyor ben gelemiyorum baya ısrar ediyor telefonda arıyıp hüngür hüngür ağlıyor sonra ben onun için iki günlüğüne geri dönüyorum ve döndüğümde annesinin bana mesaj atıp sevgili olduğumuzu bildiğini söylüyor ve bana onu öğütlemem için bir şeyler söylerken aslında her şeyin yalan olduğunu öğreniyorum aslında annesinin dediğine inanmak istemiyorum çünkü böyle bir yalan söylüyeceğini düşünmüyorum onun ağzından duyana kadar inanmadım annesinin dediklerine sonra buluştuğumuzda almanyaya gitmiyeceğini söylüyor ve bende annesinin bana her şeyi söylediğini söylüyorum ve ben şok öldürseler beni orda umrumda olmaz ya ben sırf karşı tarafın iyiliği için iki ayımı ona adamışken böyle bir şekilde kandırılmak berbat asıl olayda şu ben bununla yapamadığım için hastalık yalanını çıkarıyor ve almanya olayıda gezmeyye gidicek ama ailesi izin vermiyor bu olay da yatıyor ve bütün foyası ortaya çıkıyor evet şuan konuşmuyoruz bunun gerçek olmasını isterdim onun beyninde tümör ve 7 ayının olmasını isterdim çünkü ona alışmıştım bir şey hissetmesemde yapardım onunla devam ederdim ama her şeyi berbat etti şuan maşaallah turp gibi bir şeyi yok ergen triplerinden ne kadar süre geçmesine rağmen çıkamamış vatsap durumu kasıyor.
Benim bir arkadaşım vardı ama çok konuşmazdık sadece selam selam daha sonra benim iki kız arkadaşımla ben bu çocuğu tanıştırdım ve biz dördümüz çok iyi anlaştık çok iyi olduk yaklaşık belki iki ay geçtii o sırada tabi ki bu çocuğun sevgilisi oldu ve benimde hoşlandığım bir erkek vardı ve o çocuk bana bu çocuğu ayarlıcam diye uğraşırdı çünkü benim kisi platonik sayılırdı sonralarda ne olduysa bu arkadaş benden hoşlanmaya başlamış bunu benim arkadaşıma söylemiş sonra ben bunu öğrendim ve böyle bir şeyin olmayacağını ona güzelce anlatmaya çalıştım çünkü ben hiçbir zaman ona o gözle bakmamıştım baya bir süre zorla falan biz sadece denemek için böyle sevgili gibi değilde işte konuşmaya başladık sonra ama ben yine yapamadığımı dile getirdim ama yok anlamıyor arkadaş sonra bunun başı falan ağrıyo sürekli bu arada doktora falan gitti sonra ödem varmış bize öyle dedi o ara yine bana sürekli yazıyor sonra bende tamam dedim işte ondan sonra başladık 4 gün sürdü ve bitti yine yapamadım ya hayatımda ilk kez birisine karşı hissetmemeyi hissettim. Ayrıldıktan kısa süre sonra yine yazdı bana ama bu sefer laf saydırmak için ben onun hakkında kötü konuşmuşum da halbuki öyle bir şey yok sırf yazmak için yazıyor sonra konu ordan burdan hastalığına geldi ve bana beyninde ödem değilde tümör olduğunu ve doktorun 7 ay ömrünün kaldığını söyledi inanmadım şakamı dedim hayır dedi yine sordum yine hayır dedi evet inandım 7 ay ömrü kaldığına inandım şöyle diyim ne kadar ona karşı bir şey hissetmesemde ona çok değer veriyordum ve güveniyordum bunu en yakın arkadaşlarıma söylediğimde onlarda inanmadı ve sırf benimle konuşmak için böyle bir yalan uydurduğunu söylediler ama ben nasıl bir güvendiysem inandım ama bana öyle şeyler anlattiki inanmamak elde değil ki benim en uyanık arkadaşım bile inandı biz neyse salya sümük işte ağlıyoruz oda ağlıyor sonra tekrar bana başlamak istediğini söyledi bende ona birazcık destek olmak için tamam dedim ne kadarda iyi niyetliyim ama haahaha. Biz yaklaşık iki ay kadar sevgili olduk ama baya iyi bir şekilde sürdü evet ben yine zorlandım ama ona karşı verdiğim değerle aşmaya çalıştım ve bana almanyaya gidiceğini söyledi bankalara para yatırmalar bavul hazırlamalar uçak biletleri hastane ayarladıklarını söylemeler ondan sonracığıma burnundan kan gelmesi kan kusması bayılması serum yemesi bir sürü şey oluyor bu iki ay içinde sonra ben bir aylığına izmire gidiyorum ve onun almanyaya ameliyat olmaya gitme zamanında burda olmuyorum ben izmire gittim daha sonra sürekli vatsaptan konuşmalar aramalar devam ediyor ve bu arada bunun durumu çok kötü bana anlattığına göre sürekli bayılıyor çok uyuyor burnu kanıyor kan kusuyor başı ağrıyor sürekli hastaneye gidip serum yiyor falan benim onun yanına gelmemi istiyor gitmeden önnce beni görmek istiyor ben gelemiyorum baya ısrar ediyor telefonda arıyıp hüngür hüngür ağlıyor sonra ben onun için iki günlüğüne geri dönüyorum ve döndüğümde annesinin bana mesaj atıp sevgili olduğumuzu bildiğini söylüyor ve bana onu öğütlemem için bir şeyler söylerken aslında her şeyin yalan olduğunu öğreniyorum aslında annesinin dediğine inanmak istemiyorum çünkü böyle bir yalan söylüyeceğini düşünmüyorum onun ağzından duyana kadar inanmadım annesinin dediklerine sonra buluştuğumuzda almanyaya gitmiyeceğini söylüyor ve bende annesinin bana her şeyi söylediğini söylüyorum ve ben şok öldürseler beni orda umrumda olmaz ya ben sırf karşı tarafın iyiliği için iki ayımı ona adamışken böyle bir şekilde kandırılmak berbat asıl olayda şu ben bununla yapamadığım için hastalık yalanını çıkarıyor ve almanya olayıda gezmeyye gidicek ama ailesi izin vermiyor bu olay da yatıyor ve bütün foyası ortaya çıkıyor evet şuan konuşmuyoruz bunun gerçek olmasını isterdim onun beyninde tümör ve 7 ayının olmasını isterdim çünkü ona alışmıştım bir şey hissetmesemde yapardım onunla devam ederdim ama her şeyi berbat etti şuan maşaallah turp gibi bir şeyi yok ergen triplerinden ne kadar süre geçmesine rağmen çıkamamış vatsap durumu kasıyor.
Hastayım de ölücem de yalanlar söyle yarıyor bak bende yaradı çocuk bana hastayım dedi bende üzüldüm konuşmaya başladım iki ay konuştum iki ay sonunda kandırıldığım ortaya çıktı. Şimdi gidip biraz daha ağlayabilirim.
Bu sabah kardeşim kalk kahvaltı hazır dediğinde verdiğim tepki ne var gerizekalı? Sofraya oturduğumda yemeği değilde ailemi yiyecek bakışlarla kahvaltı yaparım.
Köşede sessizce günün bitmesini bekleyen yada bir arkadaş bulup bir an önce yalnızlıktan kurtulmaya çalışması.
Dalga geçmeme rağmen arada izlediğim bir programdır.
The weeknd-Earned it
Şarkının girişi olsun sonu olsun her saniyesi güzeldir. Bağımlılık yapar.
Şarkının girişi olsun sonu olsun her saniyesi güzeldir. Bağımlılık yapar.
Çok sinir bozucu bir harekettir. Karşındakini daha da sinirlendirir.
kanks ama kullanılmaması tavsiye edilir. Yeteri kadar itici bir şeydir çünkü.
Kazıklanacak kadar paran bile olmamasıdır.
Sırf o kadar para verdim diye gidip fosforlu modelinden alıp dikkat çekmek için alınan bir ayakkabıdır. Bunu arkadaşımdan duyduğum mantıklı lan demiştim.
Neden bu kadar iyi niyetliyim? Hep sorarım çünkü bu huyum yüzünden çok çekmişimdir.
hepsi bir ego içinde aslında baba parası yemekten yaptıkları başka hiç bir şey yapamayan insan görünümlü kişiler sizi.
bir markadır ve şuan trendyol indirimi vardır.
bu söz yapan kişinin karakterine göredir belli bir kesim vardır ki gerçekten sırf yapmak için yapar kimiside gerçekten o iman gücüyle yapar.
mükemmel bir şeydir uygulamalı yapılmıştır.