bugün
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- allah9
- birader yazar olmak13
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- devletin her şeye karışması3
- ona bir şey söyle9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- arda güler4
- biraderilli del biraderiye2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
sevdiği entry'ler
1995 doğumlu olduğunu öğrenene kadar, hakkında pek bir düşünceye sahip olmadığım genç kız.
çok üzülüyorum ben bu kızcağız için. o takma, platin rengi yapay saçları, yakın çekim yapıldığında korkutan açık mavi lens gözleri, nerede yaptırdığını merak ettiren, sarkık silikon göğüsleri, badana yaparcasına suratını bezediği makyajı... yazık yahu. bu kız 19 yaşında yahu, ben kendime yer yer ergen derim, bu kız benden bile küçük. ben hiç kızmıyorum kendisine, daha ergen bu kız daha yeni yetme diye tabir edilen bir yaşta. bu kızcağız, daha liseden yeni mezun olmuş ben bunun yaşındayken tekrar üniversiteye hazırlanıyordum, ne makyajı pantolon bile giymez eşofmanla dolanırdım. kim bilir ne yaşadı, nasıl bir aile yapısına sahip kim bilir. nasıl bir ana-baba ki bu, 18 yaşındaki çocuklarının silikon yaptırmasına, külot diye tabir edebileceğimiz boyda kıyafetlerle dışarıda gezmesine izin verebiliyor. fiziği güzel bu aşikar, bir tarzı da var. giydiği çoğu kıyafeti beğeniyorum. özellikle bazı ayakkabıları çok hoş. ancak yazık yahu, yazık valla yazık. bir insanın yüzünde, 19 yaşındaki bir insanın yüzünde, genç kız ifadesi, genç kız nuru hiç mi kalmaz. ancak konuşmasına, mimiklerine dikkat edilirse yüzündeki o masumiyeti, o cehaleti, cahil cehaletini farkedebiliyorsunuz. keşke bu konuma getirmemiş olsaydı kendini. aslında güzel bir kız olduğunu düşünüyorum. bir de kesinlikle kahkülleri kesmeli. üzülüyorum azizim böyle kızlara.
çok üzülüyorum ben bu kızcağız için. o takma, platin rengi yapay saçları, yakın çekim yapıldığında korkutan açık mavi lens gözleri, nerede yaptırdığını merak ettiren, sarkık silikon göğüsleri, badana yaparcasına suratını bezediği makyajı... yazık yahu. bu kız 19 yaşında yahu, ben kendime yer yer ergen derim, bu kız benden bile küçük. ben hiç kızmıyorum kendisine, daha ergen bu kız daha yeni yetme diye tabir edilen bir yaşta. bu kızcağız, daha liseden yeni mezun olmuş ben bunun yaşındayken tekrar üniversiteye hazırlanıyordum, ne makyajı pantolon bile giymez eşofmanla dolanırdım. kim bilir ne yaşadı, nasıl bir aile yapısına sahip kim bilir. nasıl bir ana-baba ki bu, 18 yaşındaki çocuklarının silikon yaptırmasına, külot diye tabir edebileceğimiz boyda kıyafetlerle dışarıda gezmesine izin verebiliyor. fiziği güzel bu aşikar, bir tarzı da var. giydiği çoğu kıyafeti beğeniyorum. özellikle bazı ayakkabıları çok hoş. ancak yazık yahu, yazık valla yazık. bir insanın yüzünde, 19 yaşındaki bir insanın yüzünde, genç kız ifadesi, genç kız nuru hiç mi kalmaz. ancak konuşmasına, mimiklerine dikkat edilirse yüzündeki o masumiyeti, o cehaleti, cahil cehaletini farkedebiliyorsunuz. keşke bu konuma getirmemiş olsaydı kendini. aslında güzel bir kız olduğunu düşünüyorum. bir de kesinlikle kahkülleri kesmeli. üzülüyorum azizim böyle kızlara.
bugün kocam noktayı koydu: Bu kız adnan hoca da inşallah, maşallah demiyor muydu.
Moda programları, iyi vakit geçirmek isteyen hanımların yüzündeki tebessümdür. Bazen öyle yarışmacılar çıkar ki karşımıza, tebessümü bırakın yüksek wolt elektrik çarpmış gibi şok geçiririz. Lütfen seyretmeyenler bir an kafalarında canlandırsın. Sarı plastikleşmiş kaynak saçlı özenti bir ergen, seks shop vitrin mankeni kıyafeti giyerek podyuma çıkıyor. illuminatinin sapkın kölesi lady gaga ya benzemenin verdiği çirkin özgüveni, tavan yapıyor. Birden gözlerinden her an fırlamaya hazır lensleriyle, duygulanmaya çalışıyor. Kocaman burnunu havaya kaldırarak barbi-Gaga çakması senteziyle, bir şeyler anlatmaya çalışıyor. türk örf,adet ,gelenek ve görenekleri yerde paspas olmuş, Bizim mahalleden tonlarca beddua alıyor. Podyumu terkedince, derin bir ohhh! çekiliyor. sabah tv yi açtığımızda, tam kanal değiştirelim derken bir de ne görelim, bizim ergen çakma gagamız, slow-seksi karışımı oryantal yapıyor. pardon miss gaga yoksa underground mı demeliydik. Hadi biz seni izlemeye daha doğrusu görmeye taahmül ettik diyelim, peki annene ve babana neden bunu yapıyorsun. En önemlisi, sen kendine neler yapıyorsun...
her yapıldığında içinize huzur dolduran dini eylemdir. keşke sürekli hale getirebilsek. kıldığınız zaman yaptığınız hatalar aklınıza gelir, pişmanlık duyarsınız. uzaklaştığınız zaman ise yaptığınız hataları görmez, herşeyi normalleştirirsiniz.
yeni bir çaylak.
şu fani hayatta mutluluğu doyasıya tatmış efsane nesildir.
bizim dönemimizde utanırdık konuşamazdık neden bilmiyorum ama aşka sevgiye fütursuzca saygısızlık sayardık heralde öyle gidip direk konuşmayı ve bu yüzden de hep belli ederdik hissederdik, yakantop oynardık heerkes sevdiğine atardı belli ederdi, kadınlar yine acımasızdı, hayvan gibi atar vururlardı bizi, biz safız ilerek canı yanmasın diye yavaş atar bile bile sayı verirdik.
mutluluk bazen sevdiğine top atmaktı! eski duygular bu diyarları terk etmiş!
bizim dönemimizde utanırdık konuşamazdık neden bilmiyorum ama aşka sevgiye fütursuzca saygısızlık sayardık heralde öyle gidip direk konuşmayı ve bu yüzden de hep belli ederdik hissederdik, yakantop oynardık heerkes sevdiğine atardı belli ederdi, kadınlar yine acımasızdı, hayvan gibi atar vururlardı bizi, biz safız ilerek canı yanmasın diye yavaş atar bile bile sayı verirdik.
mutluluk bazen sevdiğine top atmaktı! eski duygular bu diyarları terk etmiş!
Hıh, saki biz de sözlük kızlarına bayılıyoduk.
hem de mis gibi olur. can olur, canan olur.
Bilim kadınlarının inanılmaz deneylerine maruz kalacaklarından dolayı kimse kimseyi öyle kolay sikemeyecektir.
Biyolojik kökeni vardır. Doğada bir dişi bir erkekten etkilendiğinde dudaklarındaki kan akışı hızlanır ve o bölgede bir kızıllaşma meydana gelir. işte erkeğe de seksi gelen kendisinin beğenildiğini bilinçdışı olarak hissetmesidir.
Edit: Bilinçdışı ve bilinçaltının ne demek olduklarını dahi bilmeyen üstüne üstlük bunları bilmediğini anlayamayacak zeka seviyesinde biri bilinçdışı değil bilinçaltı demiş. Önce kelimelerin anlamlarını öğren sonra konuş çocuk.
Edit: Bilinçdışı ve bilinçaltının ne demek olduklarını dahi bilmeyen üstüne üstlük bunları bilmediğini anlayamayacak zeka seviyesinde biri bilinçdışı değil bilinçaltı demiş. Önce kelimelerin anlamlarını öğren sonra konuş çocuk.
beş kuruş fazla olsun yavruağzı olsun.