bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- uğurcan çakır2
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- sözlüğün tadının kaçması4
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- türk kızı egosu6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- dünya11
- futbol17
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- üniversitelerin gereksiz olması3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- bitcoin2
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- düşün ki o bunu okuyor16
- kadınların yanlış yapması3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kıskanmak7
- am okşama4
- sözlük kızlarının vücutları15
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- kemal kılıçdaroğlu18
- pkk nasıl biter5
entry'ler (128)
sigara yaktirir insani huzne bogar insani garip duygulara surukler.
ilginç şekilde bir anda ortaya çıkmış ve çığ gibi büyümüş oluşum hala da büyümekte.
akp tarafından ülkeye alınmış bu insanların diğer insanlara örnek oluşturmaması için böyle şeylere kalkıştıklarında en ağır şekilde tepki verilmesini düşünüyorum ha bu küçücük çocuga bu denli şiddet olmamalı öte yandan
bu insanlara asıl şiddet uygulayanlar bunlara sınırları açıp ülkeye alıp sokaklara salanlardır.
bu insanlara asıl şiddet uygulayanlar bunlara sınırları açıp ülkeye alıp sokaklara salanlardır.
kürtleri sevenlerin yanıtlamasının doğru olduğu soru.
bunlar genelde lisede mal olup üniversiteye geçince elalemden etkilenip aniden entelektüel havasına bürünen insanlardır,
kimileri sokak köpekleri için seferber olur kimileri ezilen bir grup için ama lisede kızlara lafa atarken yerlere tükürürken ki halinden asla söz etmez.
kimileri sokak köpekleri için seferber olur kimileri ezilen bir grup için ama lisede kızlara lafa atarken yerlere tükürürken ki halinden asla söz etmez.
benim bu,
gereksiz buluyorum artık bu esnafları çünkü süpermarketlerde belli bir kalite var küçük esnafın ise kalite standartı yok çoğu halkla nasıl ilişki kurulacağından habersiz yobazlar ha evet müşteriyi etkileyip kazıklamaya çalışmak maarifet değil üzgünüm,
tümden kapatılsın bakkallar manavlar daha düzenli süpermarketler açılsın bu yobaz esnaf takımı da ölsün diyorum.
gereksiz buluyorum artık bu esnafları çünkü süpermarketlerde belli bir kalite var küçük esnafın ise kalite standartı yok çoğu halkla nasıl ilişki kurulacağından habersiz yobazlar ha evet müşteriyi etkileyip kazıklamaya çalışmak maarifet değil üzgünüm,
tümden kapatılsın bakkallar manavlar daha düzenli süpermarketler açılsın bu yobaz esnaf takımı da ölsün diyorum.
tanımını yapamadığımız histir.
böyle kendini boşlukta hissetme gibi ama değil.
böyle kendini boşlukta hissetme gibi ama değil.
kocaeli konusunda altına imza atabilirim.
baba sevgisine muhtaçken onun o en savunmasız halinden faydalanıp pek bir çaba göstermeden tavlanması olayıdır.ahlakimidir bilinmez ama kolaydır.
herhangi bir şehrinde dolaşırken sokakta gözünüze çarpan balgam pislikleri,evet yerlere tüküren sümküren insanların ülkesi.
birincisi türkiyede yaşayan insanlar cahildir, evet efenim suyundan mıdır havasından mıdır bilinmez okuyanı da cahil okumayanı da cahildir bunun siyasi kararlarda veya toplum yaşamında yansımalarını gözlemleyebilirsiniz.
ikincisi gereksiz kendini beğenmişliktir, evet bir zamanlar dünyayı titreten bir devletin mirası üzerinde yaşıyoruz fakat bununla övünüp hiçbir şey yapmamak bu ülkeden nefret etmeyi kolaylaştırıyor,kimse durmadan övünen insanları sevmez.
ve üçüncüsü ilk iki maddeden daha kötü bağnaz dindarlığıdır,evet orta doğu ülkelerinde görülen köktendincilik hızla türkiyede de taban bulmakta bu sayede insani değerlerden uzaklaşmaktayız.
ikincisi gereksiz kendini beğenmişliktir, evet bir zamanlar dünyayı titreten bir devletin mirası üzerinde yaşıyoruz fakat bununla övünüp hiçbir şey yapmamak bu ülkeden nefret etmeyi kolaylaştırıyor,kimse durmadan övünen insanları sevmez.
ve üçüncüsü ilk iki maddeden daha kötü bağnaz dindarlığıdır,evet orta doğu ülkelerinde görülen köktendincilik hızla türkiyede de taban bulmakta bu sayede insani değerlerden uzaklaşmaktayız.
türkiye gibi bir yerde hafif bir entelektüellik seviyeniz yüksekse en azından entelektüel kelimesini iki l harfiyle yazmayacak olgunluktaysanız bu ülkede yaşayan insanların yüzeysel cahilliklerini görüp herkesten tiksinirsiniz,evet herşey dış görünüş değildir efenim entelektüellik seviyesi hayata bakış vs. bir çok etken vardır ve bu etkenler göz önünde bulundurulduğunda türkiyede aşık olacak insan bulmak zorlaşıyor.
gecenin belli olmayan saatleri arasında eski sevgiliyi hatırlamaktır,anıları tekrar canlandırmaktır kafada eski sevgili şimdi çok mutludur belki de seni unutmuştur ama gecenin bir yarısı aklına gelir işte.
çoğu starbucks fangirl de etkili olacak hadise.
sanırım islama inanmanın şartlarından biri de arapları sevip onlara benzemeye çalışmak olarak algılayan yurdum dindarların yaptığı şeydir.
kısa boylarından gelen eziklik duygusunun dışa yansıması sanırım bu.
ilgimi çeken olay hayır çorumda ki de istanbul türkçesi konuşuyor erzurumda ki de sanırım cinsiyet değişimi onları kibar konuşmaya itiyor sesleri kalın olduğu için bu kibarlığı düzgün konuşmaya gayret ederek yapıyorlar.
bundan 6 ay önceki uludağ tasarımı hala yoksa yeni tasarım mı var ve ben mi bilmiyorum dedirten başlıktır.
biri aydınlatırsa beni sevinecem.
biri aydınlatırsa beni sevinecem.
okumaya çalıştığım üniversitemsi bir yerdir,
burayı yazacak arkadaşlara şöyle özetleyeyim ;
ilk önce ulaşımı berbattır dağın başındadır, kampüsü diğer üniversitelere göre berbat ötesidir yokuş tırmanmaktan başka bir özelliği yoktur ayaklarınıza güveniyorsanız yazın,kütüphanesi yemekhane gibidir berbattır tek iyi özelliği yazın serindir bir de kışın dikkat edin kurt ayı domuz falan iniyor okula ayrıca kampüsde gezinirken bir köpek tarafından ısırılma tehlikeniz var.
burayı yazacak arkadaşlara şöyle özetleyeyim ;
ilk önce ulaşımı berbattır dağın başındadır, kampüsü diğer üniversitelere göre berbat ötesidir yokuş tırmanmaktan başka bir özelliği yoktur ayaklarınıza güveniyorsanız yazın,kütüphanesi yemekhane gibidir berbattır tek iyi özelliği yazın serindir bir de kışın dikkat edin kurt ayı domuz falan iniyor okula ayrıca kampüsde gezinirken bir köpek tarafından ısırılma tehlikeniz var.
Gittikleri andan itibaren ülke gelişiminin hiç görülmemiş şekilde arttığı türkiyedir.