bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- kadir inanır14
- velvet28
- israil5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- kemalist dünya19
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- bir şeyler söyle3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- arapça okuyabilen yazarlar3
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- anın görüntüsü17
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- birsin allahım2
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- galatasaray lobisi11
- 26 haziran 20266
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- erleg han ile revani yemek3
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- kendi kendine gülmek2
- ingiliz aksanı6
entry'ler (31)
evdeyim, telegram'da geziyorum. internet yavaş hala anlamıyorum...
seviye arıyorlarsa gitsinler nasaya.
birkaç gün önce e kitap okuyucu aldım, ne kadar güzel bir alet anlatamam. kitaplarla sevişiyorum resmen..
Osmanlı Padişahı 2. Abdülhamid’in 33 yıl Osmanlı Devleti’ni savaşa sokmayıp, hiç toprak kaybı yaşatmadığı iddiası doğruyu yansıtmıyor. Osmanlı imparatorluğu, 2. Abdülhamid’in 33 yıllık idaresi süresince Tunus, Girit, Mısır, Kıbrıs, Sırbistan, Karadağ, Romanya, Bulgaristan, Bosna Hersek, Niş, Teselya, Kars, Batum, Ardahan’ı kaybetmiştir.
aslında iddia doğrudur tek karış bir toprak kaybetmedi, acayip karış topraklar kaybetti
aslında iddia doğrudur tek karış bir toprak kaybetmedi, acayip karış topraklar kaybetti
amcılığın geldiği en son nokta. tiktok kullanmadığım için ne kadar hediye vs atılıyor bilmiyorum ama bir erkeğe bu kadar atılmadığına göre sebebi belli gibi...
gayet de güzel bir dizi. Beklentisi film gibi olanlar diziyi beğenmiyor. Telegram'da telif yemezsem ufak bir kanal açtım hadi bakalım.. https://t.me/yuzuklerinefendisigucyuzukleri
2 yıl garanti, bozulursa anında değişim.
tam anlayamadım, bir de çıplak atar mısın
bir milletvekilinin 3 4 yerden maaş aldığını düşünürsek, evet ederdi.
kyk'nın tek iyi tarafı öğrenciler sokakta yatmıyor, onun dışında nerden baksan yetersiz bir yurt
normal dürümle aynı malzemenin koyulduğu, uzun ince dürüm.
yukarıdaki arkadaş şehitten chp sorumlu gibi yorum yapıyor. chp orada tutuklu bir gazeteci kimliğiyle raporu hazırlatıyor. raporda da barış yarkadaş'dan ilker başbuğ'a kadar isimler yer alıyor
doktorların diğer ülkelerdeki çalışma şartlarına ve türkiye'deki hayatına bakmalısınız. Neden 5 yerden maaş alan çapsız insanların aldığı maaş sorgulanmazken doktorların ki sorgulanıyor?
dinozor hasreti ile yanıp tutuşan moruklar.
bu herif bu sözleri söylerken muhalefet ne yapıyordu?
küçükken kahverengi(bok rengi) bir flütüm vardı herkes benle dalga geçiyordu.
başlığı atan kişinin yaşı maks 17, tarih bilgisi de annesinin ona anlattığı kadar.
laptop'un fanından gelen o uğultuyu.
kendisi için sunabileceği hiçbir şey yoktur. ikinci de g*tümü verebilirim dememiş, kedilere bakabilirim demiş. nerden baksan cahillik
okumayan dinazorlar da bu tür başlıklar açıyor.