bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet13
- true'nun çaylak olması17
- kadir inanır17
- türk soyu ve arap soyu birdir8
- kıvırcık saç2
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- ona bir şey söyle9
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- anın görüntüsü17
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- arapça okuyabilen yazarlar3
- özlü sözler5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
entry'ler (58)
sözlük ben aradım ahanda bunlar. para mı sonra canım lafı bile olmaz.
http://www.e-kardelen.com/kiz-msn-si.html
http://www.e-kardelen.com/kiz-msn-si.html
az önce gördüm moderasyon kendi için açılan bir başlıkta bile kahkaha atsam tavana yapışır kalırımvari bir yönlendirme yapmış, cidden bu yönlendirmeleri sistem kendi yapıyorsa beyni sulanmış olmalı. hadin gülelim o zaman.
öpücüğe susamış kızdır. ay pardon kimse öpmemiştir.
dilimiz gibi esnektir, kim nasıl anlarsa o şekilde sistem yürütür.
öyle sevgiliye can kurban, beni de dövsün! *
neticede sorun bir dili bilmek değil yarım yamalak öğrendiğin diline sahip çıkmaktır. bu bağlamda soruyorum hangi üniversiteli ana dilini gerektiği gibi konuşuyor?
bu konuya aslında başka bir açıdan yaklaşırsak ömrümüzün sonuna dek aynı şeyleri yaşamamış oluruz.
örneğin; bir türk vatandaşı yurt dışında bir eğitim almak için mecburen ingilizce yahut başka bir dili bilmek zorundadır, bu konuda her birimizi mutabıkız fakat aynı durum o ülkenin insanları bizim ülkemize geldiğinde neden farklı oluyor?, neden biz onlarla anlaşmak için yine onların dilini bilmemiz gerekiyor? işte burada yollarımız ayrılır.
bu konuyu bilimsel öğretiler yönünden de değerlendirmek, yanlışları bu boyutta düzeltmek gereklidir. ben veya sen yahut bir başkasının iyi derece ingilizce bilmesi değil sorun asıl sorun önce kendi diline sahip çıkmandır sonra tercih senindir.
bir başka sorunda kimse anasının karnından ingilizce bilerek çıkmıyor, ekonomik gücü çok yerinde olmayan ki bugün bir ingilizce kursunun tek kuru bilmem kaç bin ytl nin üzerindedir. buda türkiye şartlarında bir çocuğun ingilizce kursuna gitmesinin; babasının ve annesinin çalışması halinde yine neredeyse imkansızdır. burada suç yine yeniden devlete kalır o zaman ilk okuldan itibaren adam gibi dilini öğretebilen bir branş öğretmeni temin eder sorunda kökünden çözümlenir. bu ülkenin her şehrine bilmem kaç yüz tane müezzin atayacağına adam akıllı branş öğretmeni atar, yetiştirir. haftasonu, akşam, sabah öğretmenini evinde yatırmaz etüdle açığını kapatır.
bu konuya aslında başka bir açıdan yaklaşırsak ömrümüzün sonuna dek aynı şeyleri yaşamamış oluruz.
örneğin; bir türk vatandaşı yurt dışında bir eğitim almak için mecburen ingilizce yahut başka bir dili bilmek zorundadır, bu konuda her birimizi mutabıkız fakat aynı durum o ülkenin insanları bizim ülkemize geldiğinde neden farklı oluyor?, neden biz onlarla anlaşmak için yine onların dilini bilmemiz gerekiyor? işte burada yollarımız ayrılır.
bu konuyu bilimsel öğretiler yönünden de değerlendirmek, yanlışları bu boyutta düzeltmek gereklidir. ben veya sen yahut bir başkasının iyi derece ingilizce bilmesi değil sorun asıl sorun önce kendi diline sahip çıkmandır sonra tercih senindir.
bir başka sorunda kimse anasının karnından ingilizce bilerek çıkmıyor, ekonomik gücü çok yerinde olmayan ki bugün bir ingilizce kursunun tek kuru bilmem kaç bin ytl nin üzerindedir. buda türkiye şartlarında bir çocuğun ingilizce kursuna gitmesinin; babasının ve annesinin çalışması halinde yine neredeyse imkansızdır. burada suç yine yeniden devlete kalır o zaman ilk okuldan itibaren adam gibi dilini öğretebilen bir branş öğretmeni temin eder sorunda kökünden çözümlenir. bu ülkenin her şehrine bilmem kaç yüz tane müezzin atayacağına adam akıllı branş öğretmeni atar, yetiştirir. haftasonu, akşam, sabah öğretmenini evinde yatırmaz etüdle açığını kapatır.
istanbul tıp fakültesi yanında bulunan, dersten canı sıkılan öğrencilerinin istanbul tıp fakültesi bahçesine kız, erkek farketmez küçük bir tel örgü arasından kaçmaya çalıştıkları öğrencileri ile geleceğe umut vermeye çalışan lise. kaçan öğrencilerini eshefle kınıyorum..
son zamanlarda sözlük yazarlarının birbirlerine yapıştırmaya çalıştığı etiket. aslında anlam bakımından hoş olmasına ragmen sözlükte bir takım bünyeler tarafından ters algılanmakta.
adına çok sevindiğim yazar, çaylakmış *
pembe pembe anlamına gelen bişi.
yerine göre iyi ve kötü olan, kontrol edilemeyen his.
ilk okul kitaplarının vazgeçilmez ismi.
zor bulunan, bulunduğunda kaybedilmeyen sevgidir.
bir adet sözlük güzeli ile indi bindiyi öğrenmeye çalışan yazar. bunu da bilmiyorsa kendini gıdıklasın.
kimsenin intihar etmesine gerek yok, sözlüğü kapatın yazarlar kendiliğinden yok olur zaten.
kısa sürede ünlenmiş, ünü dolayısıyla yanınıa sıvıştığım, sözlüğü beraberce kalkındırmak istediğim nesildaşımdır, yakınlığım nesildaşlıktan öteye gitmemektedir.