bugün

entry'ler (2)

dost kazığı

onu da yaşadık kardeş.... genç yaşımda ne tecrübeler edindim

kızlar için yakışıklılık önemli mi sorunsalı

kız arkadaşlarıma sordum ''kişilikli olsun adam olsun'' felan dediler ama hiçbiri de samimi gelmedi...çünkü çıktıkları çocuklar gerçekten yakışıklı fizikli karakterleri ise tam bir keko kişiliği
© copyright 2005 - 2026