bugün
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- akp aslında yok her şey dekor5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor4
- yazarların imza parfümleri12
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar2
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek3
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- kıskanmak7
- lise4
- mutluluğun fark edilmemesi8
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar7
- sude isimli kızlar2
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- devlet gücü6
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- ona bir cümle bırak2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- 2026 dünya kupası23
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- oyuncu koltugu4
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- ibadet4
- anın görüntüsü17
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- çalmak2
- akp seçmeni2
- düşün ki o bunu okuyor16
- anlamak3
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- my number one3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- futbol16
- lionel messi11
- naruto dayi3
entry'ler (51)
Ak partiye oy verene serefsiz diyenlerin oldugu bir memlekette sabretmek zor.
Kizin 36.nci sevgilisu olarak ancak bir bok cuvalina sariliyor olursun.http://www.leylalar.com/2...ska-yazik-ediyoruz-yazik/
Umutla beslenmis umutsuzlukla bitmis bir ornegine burdan hadi bakalim http://www.leylalar.com/2.../02/sevgiliye-son-mektup/
garibandır dertlidir. haykırışlarını duyan yoktur çogu zaman.
bir örnek haykırış için http://www.leylalar.com/2015/03/12/ciglik/
bir örnek haykırış için http://www.leylalar.com/2015/03/12/ciglik/
Dinde zorlama yoktur denilirken kastedilen gayri muslime zorlama yoktur. kimseyi musluman olmaya zorlayamazsiniz. Aleviler de kendilerini musluman olarak gordugune gore temel imani meselelerin disindaki konularda elestirelebilirdir. imani mesele de bir ayrisma varsa asil problem de ordadir.
tek maç al izle 60 tl dir bunun yerine 50 tl den iki aylık şampiyonlar paketine üye olun demeye çalışmaktadır. ve beni an itibariyle kandırmayı başarmıştır.
kapatmayalım da besleyelim mi yani ?
Ev tasitir insana...
Kadinin en buyuk dusmani yine rekabet icinde oldugu hemcinsleri degil mi ? Kadinin kadina ettigi eziyeti baska kim yapiyor. bir de boyle dusun http://www.leylalar.com/2.../kadinini-kadina-eziyeti/
30 yasinda cizgi film izlemek diye de birsey vardir hem de prime time da ...
Tekerleme denince akla dal sarkar kartal kalkar gelmesin . Masallardaki bir varmis bir yokmusla baslayanlar da tekerleme diye gecer.sizi alip cocuklugunuza goturecek ornekleri icin http://www.leylalar.com/2015/02/26/tekerleme/
Boyle bir vaka olmus mudur olmamis midir bilmem ama olmadigini akademik unvanli yazanlarin hepsi paralelci. Zamanlama manidar...
Askerde safak saymayi kolaylastiracak eylem olacaktir.zira plakalara dustuysen askerlik bitmis demektir.
Tam hz.aysenin 19 yasinda oldugunu yazacaktim ki sukur ki islam tarihi bilenler de varmis ey sozluk
Kendisi gecenin bir yarısı çıkarttığı ma me mi mö gibi garip gureba seslerle sizi korkutan değişik bir insandır. Mümkünse uzak durulası insandır.
hangi lisede oldugu onemlidir zira kus kadar beyni olmayip dunya fikri olan ergenlerle ugrasmak hic de kolay degildir. Bir de benim oglum kizim ultra zeki neden kaldi diye hesao soran veliye cok zeki cocugunuzun dumduz lisede ne isi var acaba diyememektir
Zannedersin butun minibusculer sapik ..la bi gidin arkadas neyin kafasini yasiyorsunuz...
Yahu yine bir seyi sulandirmayi basardik helal olsun kimisi etek giyer kimisi otobuse biletsiz biner. Kimisi butun minibuscu esnafini sapik ilan eder Arkadaş komşunuzda çevrenizde böyle insanlar için ne yaptin onu söyle.
insanliktan nasibini alamamis garip yaratik. Kuranda bahsedilen esfele safilin denen yaratik iste budur. Kürt degilim ama kürt zaten diyen arkadaşlari da kiniyorum
Bir babam ve oglum yazisi da benden gelsin efendim http://www.leylalar.com/2015/02/19/660/