bugün
- pkk nasıl biter5
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor4
- dünya11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- 2026 dünya kupası25
- saygıdeğer birader yazarlar3
- futbol17
- yaratıcı çıkma teklifleri3
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- yazarların imza parfümleri12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- bir insanı sevmek12
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- lise5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- raskolnikov2
- mutluluğun fark edilmemesi9
- akp aslında yok her şey dekor5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- yargıcı2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- erkekler neden az yaşar8
- amerikan yahudileri3
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- kıskanmak7
- pkklı anaları2
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- devlet bahçeli2
- hızlı para kazanmanın yolları6
- güney kore2
- güney afrika2
- 25 haziran 2026 güney afrika güney kore maçı2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları3
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- bosna hersek4
- devlet gücü6
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- yazarlara gelen son mesaj5
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- m r e r e c t o5
entry'ler (51)
Ak partiye oy verene serefsiz diyenlerin oldugu bir memlekette sabretmek zor.
Kizin 36.nci sevgilisu olarak ancak bir bok cuvalina sariliyor olursun.http://www.leylalar.com/2...ska-yazik-ediyoruz-yazik/
Umutla beslenmis umutsuzlukla bitmis bir ornegine burdan hadi bakalim http://www.leylalar.com/2.../02/sevgiliye-son-mektup/
garibandır dertlidir. haykırışlarını duyan yoktur çogu zaman.
bir örnek haykırış için http://www.leylalar.com/2015/03/12/ciglik/
bir örnek haykırış için http://www.leylalar.com/2015/03/12/ciglik/
Dinde zorlama yoktur denilirken kastedilen gayri muslime zorlama yoktur. kimseyi musluman olmaya zorlayamazsiniz. Aleviler de kendilerini musluman olarak gordugune gore temel imani meselelerin disindaki konularda elestirelebilirdir. imani mesele de bir ayrisma varsa asil problem de ordadir.
tek maç al izle 60 tl dir bunun yerine 50 tl den iki aylık şampiyonlar paketine üye olun demeye çalışmaktadır. ve beni an itibariyle kandırmayı başarmıştır.
kapatmayalım da besleyelim mi yani ?
Ev tasitir insana...
Kadinin en buyuk dusmani yine rekabet icinde oldugu hemcinsleri degil mi ? Kadinin kadina ettigi eziyeti baska kim yapiyor. bir de boyle dusun http://www.leylalar.com/2.../kadinini-kadina-eziyeti/
30 yasinda cizgi film izlemek diye de birsey vardir hem de prime time da ...
Tekerleme denince akla dal sarkar kartal kalkar gelmesin . Masallardaki bir varmis bir yokmusla baslayanlar da tekerleme diye gecer.sizi alip cocuklugunuza goturecek ornekleri icin http://www.leylalar.com/2015/02/26/tekerleme/
Boyle bir vaka olmus mudur olmamis midir bilmem ama olmadigini akademik unvanli yazanlarin hepsi paralelci. Zamanlama manidar...
Askerde safak saymayi kolaylastiracak eylem olacaktir.zira plakalara dustuysen askerlik bitmis demektir.
Tam hz.aysenin 19 yasinda oldugunu yazacaktim ki sukur ki islam tarihi bilenler de varmis ey sozluk
Kendisi gecenin bir yarısı çıkarttığı ma me mi mö gibi garip gureba seslerle sizi korkutan değişik bir insandır. Mümkünse uzak durulası insandır.
hangi lisede oldugu onemlidir zira kus kadar beyni olmayip dunya fikri olan ergenlerle ugrasmak hic de kolay degildir. Bir de benim oglum kizim ultra zeki neden kaldi diye hesao soran veliye cok zeki cocugunuzun dumduz lisede ne isi var acaba diyememektir
Zannedersin butun minibusculer sapik ..la bi gidin arkadas neyin kafasini yasiyorsunuz...
Yahu yine bir seyi sulandirmayi basardik helal olsun kimisi etek giyer kimisi otobuse biletsiz biner. Kimisi butun minibuscu esnafini sapik ilan eder Arkadaş komşunuzda çevrenizde böyle insanlar için ne yaptin onu söyle.
insanliktan nasibini alamamis garip yaratik. Kuranda bahsedilen esfele safilin denen yaratik iste budur. Kürt degilim ama kürt zaten diyen arkadaşlari da kiniyorum
Bir babam ve oglum yazisi da benden gelsin efendim http://www.leylalar.com/2015/02/19/660/