bugün

entry'ler (3)

işid hakkında bir az konuşalım

ışid saddamın ordusudur, saddamın hesabını soruyor hemde "islam" devleti kurmaya çalışıyor.

tayyip çalsa da müslüman oy vermeye mecburdur

aslında bu düşünce "tayyip çalsa da müslüman oy vermeye mecburdur" değilde "tayyip çalsa da ülkenin ekonomik olarak gelişmesini isteyen oy vermeye mecburdur" olursa destekleyebilirim, ak partili değilim, rteci hiç değilim fakat rte sayesinde türkiye altın çağını yaşaadı, gsyih ak parti sayesinde son 10 yılda 900 milyar doları buldu.

hoş geldiniz

otomatik yönlendirildiğim başlık, teşekkür ederim.
© copyright 2005 - 2026