bugün

entry'ler (4)

22 yaşında bakir erkek

bu toplumda kaldığın sürece o süre uzayıp gider yiğido swap the country !

inanmıyorum ama bir güç var

insanın doğasında var bu ergen kardeşimizde anlamlandıramıyor bütün insanlar gibi. Bazıları anlamlandıramadıkları noktalarda tanrısal bir gücün olması gerektiği yönünde bir anlam (ki tanrıyı da her şeyi bilen her şeye muktedir olarak tanımlıyor) buluyor, bazıları ise şuan ki bilgilerimle açıklayamadığım olaylar ve şeyler bunun üzerine düşünmeli kafa yormalıyım diyor. Kafa yormak, çalışmak, zor ve süreç istediğinden insanlar kolay olanı ilk yolu seçiyor. ilk yolu seçenlere soruyorum. Kuran ı okudun mu abartısız baya büyük bir bölümü okumamış. Bazıları okudum diyor okuduğum dediği de dua okur gibi okumuş ne anlam ifade ediyor bize ne bilgi sunuyor diye yine üstüne kafa yoran yok.

Kendinize durun sorun inandığım dini ne kadar iyi biliyorum? ben neye inanıyorum ? diye

dinin mutlak gerçekleri ortaya koyduğu iddiası

bu kadar bilim adamı mal zaten ondan çalışıyorlar demi dediğim başlık .

aptal olmak

ignorance is bliss boşver senden çok var zaten ülkede.
© copyright 2005 - 2026