bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği7
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara4
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bugün de meme atan olmaması13
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- wine me dine me2
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- ilgi3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- anın görüntüsü15
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 65 şut çekip gol atamamak5
entry'ler (46)
haksizliktir.
benim universite okudugum donemde 20şer 20şer artiyordu. şuanda 70 olmasi uzdu beni. sizin adiniza sevindim ama. ilk bursu aldiginizda havadan geldigi duygusu ,son bursu aldiginizda cebinizden gidiyor havasini olusturacak zamanla.
benim universite okudugum donemde 20şer 20şer artiyordu. şuanda 70 olmasi uzdu beni. sizin adiniza sevindim ama. ilk bursu aldiginizda havadan geldigi duygusu ,son bursu aldiginizda cebinizden gidiyor havasini olusturacak zamanla.
kimi kime sikayet ediyorsun diye sorarlar adama.
edit: basligi acan yazar kaçmış. ya da kodese tıktılar.
edit: basligi acan yazar kaçmış. ya da kodese tıktılar.
ak partiye laf soyleyen yazarlarin da her iki yazardan birinden eksi yiyecegi gercegiyle ortusmektedir.
tum bu secimlerin kotu bir saka veya ruya oldugunu ogrenmek bir cok yazari mutlu eder.
- biz simdi neyiz?
insaniz tabi ki .sss
- ya o degil , neyiz senle ben ikimiz ?
hee o mu , ikimiz bir fidanin guller acan daliyiz .ss
-yav aptal misin kizim ciddi soruyorum ?
ikimiz bir....daliyiz dedim ya az once , duzeltiyorum birimiz kesinlikle odun.
dialogtur.
insaniz tabi ki .sss
- ya o degil , neyiz senle ben ikimiz ?
hee o mu , ikimiz bir fidanin guller acan daliyiz .ss
-yav aptal misin kizim ciddi soruyorum ?
ikimiz bir....daliyiz dedim ya az once , duzeltiyorum birimiz kesinlikle odun.
dialogtur.
hak ettigi gibi, yani krallar gibi yasatmak zorunda oldugum kisidir. eger prensesler gibiyse.
beyaz atimi getirin bana.
beyaz atimi getirin bana.
ios eksidir. sahip olmak zor ama herkesin gonlunde yatar. sahip olunamazsa android alir.
uludag android dir. memnundur kullananlar, ama ios a sahip olmak ister misin deseler hemen atlar.bu bir gercek.
inci ise SYMBIAN dir. nokianin en şaşali donemlerindeki gibi inci de bir zamanlar zirveydi. nokia gibi inci de suaralar kalitesiz ve 3. sinif bir sozluk durumunda.
yazar olan bilir ,ama zamanin ne getirecegini bilemeyiz, gelecekteki durumlari icin.
uludag android dir. memnundur kullananlar, ama ios a sahip olmak ister misin deseler hemen atlar.bu bir gercek.
inci ise SYMBIAN dir. nokianin en şaşali donemlerindeki gibi inci de bir zamanlar zirveydi. nokia gibi inci de suaralar kalitesiz ve 3. sinif bir sozluk durumunda.
yazar olan bilir ,ama zamanin ne getirecegini bilemeyiz, gelecekteki durumlari icin.
binalarin catisindaki su deposunu yarisi kesilmis bir halde bulmustuk. mevsim kış. kizak niyetine bununla 5 kisi kayabilirdik. yokuş a kadar taşıyıp, 5 kafadar su deposunun icine girdik. ve hizla asagiya dogru kaydık. ilk sefer eglenceli olmustu, ama aksiyon arayan biz, bu yuzden yokusun asagi kismina, baya buyuk bir kar kutlesinden rampa yaptik.tekrar kaydigimizda depoyla birlikte havada suzulduk ve takla attik.depo uzerimize devrildi ve o sekilde yokusun sonuna kadar kaydik. herkes guluyordu, ben de egleniyor ve guluyordum. soguktan olsa gerek bir dakika gecmeden herkes aciyi hissetti ve yokusu terkedip evlere dagildi. posetle kaymak varken su deposu kimin fikriydi diye hala tartisiriz o 5 kafadar.
bismillahirrahmanirrahim.
turke dini sorulmazmis.turkse besmele ceker.
turke dini sorulmazmis.turkse besmele ceker.
hoşlanılan yazarı eksilemeye benzer.
tez vakitte dağılması dileğiyle.
birer sevgili bulmaniz durumunda tabi.
birer sevgili bulmaniz durumunda tabi.
biz işsizler tayfası memnunduk gecelerden.
bu bilgin bahcelinin oy hesaplamasina donmus.
bir mhp li mahallesinden 3 kisi, okuldan 2, askerden 1 , ...
bir mhp li mahallesinden 3 kisi, okuldan 2, askerden 1 , ...
şuan yazarların yaptığı eylemdir.
uzanmış beyaz show izliyorum. dizi ve film izlemekten bıkanlara tavsiyemdir. eglenceli geçiyor.
uzanmış beyaz show izliyorum. dizi ve film izlemekten bıkanlara tavsiyemdir. eglenceli geçiyor.
iki dünya sampiyonlugu ününü tüm kitalara yaymasina yetmistir.
ninja kaplumbaga'dan shredder.
mazhar alanson - ah bu ben.
Eksi almak için açılmış baslik. Yazar burada istedigini gerçekleştirmiştir.
Sanmıyorum entry lerinin karmama yetebilecegini.
(bkz: gulen conferences)