bugün

sevdiği entry'ler

gecenin kitap alıntısı

çok üzülme,çok susma,çok darılma,
çok ağlama...
çok da kitap okuma derdi annem.
anneciğim ne hallerde olduğumu bilsen oturup bir de sen ağlarsın.
çok yorulma girdaplarında boğulma yalnızlığına da çok alışma derdi.
çok üzüldüm...
çok sustum,
çok darıldım,
Çok ağladım...
yorgunluğu bırak aciz ve yorgun bir bedene sahip oldum.
annecim kitap okumayı bırak kitap adam oldum.
yalnızlığın en güzelini öğretti kitaplar en afillisini.

kadın

Kadın olmak zor iş Can'lar... Aşık olsa orospu, terk etse orospu, verse orospu, vermese gizli orospu, öpse orospu, hiç birini yapmasa lezbiyen, bakımlı olsa orospu, gece çıksa orospu, çıkmasa farketmiyor yine bir şekilde orospu... insan yerine koyup sohbet etse fingirdek, etmese nazlı, telefon numarasını verse en ala kaşar, vermezse uğraştırmayı seven kaşar...
Haklısınız beyler....
PEZEVENGE,
herkes orospu...
insanlar ilk önce aynaya bakıp eleştirmeye başladığında işte o zaman dünya daha güzel bir yer olabilir.
Hiç şüphesiz kadın bilene nefes
Bilmeyene nefs tir.
Adamlık cinsiyet gerektirmez efendiler.
Önce adam olmalı insan.

otobüste kitap okuyan insan

görsel
Karanlıklara boğulmuş dünyanın,aydınlık kısmını kitaplarda arayan/bulan insanlar sizleri bu kadar rahatsız etmesin efendiler.

dost vs tost

dostluk makamı yüce bir makamdır evlat
o koltuğa öyle alenen herkes oturamaz ki herkes gibi olan kişi hiç oturamaz.
kötü günde değil mutlu,sevinçli günde sizinle aynı coşkuyu yaşayan sizi tebrik eden kişi dosttur.
gözyaşınızı akıtmadan mendili hazırlayan kişidir dost
oturamaz öyle her insan.
kitap gibidir dost,dinler,dinler kafa sallamaz çözüm bulur.
teselli etmez,sonuç üretir.
yücedir o koltuk.
dostlarınızı sınayın dost mu,post mu,tost mu oldukları belli olur.zira ödleklerden dost olmaz
•••kitaplar gibi arkamızı dağ gibi kollayan dostlar bulabilmek ümidiyle •••

görsel

28 yaşında olmak

Umudunu kaybetme gardaş 46 olunca sorarım sana! Ne ayak? Diye.

Hadi biz ölek.!
© copyright 2005 - 2026