bugün
- guyana4
- bosna hersek3
- düşün ki o bunu okuyor17
- cezayir2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- bir insana inanmak2
- arnavutluk2
- velvet13
- dünya5
- belçika2
- kolu kıllı kız3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- sözlük kızlarının vücutları15
- hızlı para kazanmanın yolları4
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- türk moğol kardeştir3
- özbekistan3
- nato zirvesi3
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- fransa2
- gülüm diyen kız10
- falıma bakmak isteyen var mı24
- portekiz3
- yılmaz güney12
- kuzenin içine boşalmak14
- ahududu2
- 2026 dünya kupası20
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- aşk her şeyi affeder mi4
- futbol13
- coğrafya2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- gün gelecek dün olacak5
- iveco daily3
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kılıçdaroğlu cemaati4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- haram ile cömertlik yapmak3
- kemal kılıçdaroğlu18
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- otokar sultan2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
sevdiği entry'ler
Malum firmanın rutinidir.
Yurtiçini mi kastediyor bilmiyorum ama bir sitede soyle bir yazi var;
"Ne Demek Geldik Bulamadık ?"
Çoktan uyanmış çayımı içmeye başlamıştım. Telefon çaldı. Ahmet'ti arayan. niye arıyordu ki bu beni şimdi dedim. Geçen geceden ona hafiften takıktım zaten. Gelmişler ama evde bulamamışler Hakanım seni geri gitmişler dedi. Kim bulamamış amınakoyim ya evdeyim ben dedim. yoksun demek ki hakan dedi koskoca adamlar yalan mı söyleyecek kağıt bırakmışlar işte. koskoca firma yalan mı söyleyecek lan dedi. taşak mı geçiyon abi ya dedim kapattı telefonu. kesin taşak geçiyordu. fırsatını buldu ya geçer göt. üstüme gocuğumu geçirdiğim gibi fırladım kapıya. terliklerimi giydim. kavga ederim ahmete vururum belki diye en rahat olacağım şekilde çıkmıştım evden. asansöre bindim. yukarı kattan geldi asansör. içinde daha önce bir iki defa gördüğüm kız vardı. güzel değildi ama ayırt etmezdim. ahmete bir sorayım lan kimmiş bu dedim. merhaba dedim. cevap vermedi kız bakmadı bile. amınakoyim selam verdik hepi topu niye siklemiyon diye baktım bakmadı bakıştan anlayacak gibi de durmuyordu. asansörün kapısını açtı çıktı arkasından ben çıktım. ahmetin zili çaldım. kapıyı açtı. baktı baktı kapattı. lan göt dedim zili tekrar çalmaya başladım. söverek açtı kim lan bu diye. açtı baktı baktı görmedi kapattı tekrar. hala sövüyordu dışarıdan duyuluyordu. Olmadığıma kanaat getirmiştim artık.
Bir hışımla dışarı attım kendimi apartmandan. nerdeydim lan acaba. nereye gitmiştim beş parasız. gerçi o kadar alçak bir adamdım ki bir yolunu bulur para bulurdum da evin kirasını yeni vermiştim. hayatta uzaklaşmazdım evde daha günüm var lan. mahallenin köpeği takıldı peşime tuttum kulağından gördün mü lan beni nereye gittim dedim. baktı öyle tipini siktiğim, suratıma. yavşak geçende de verdiğim kemikleri beğenmeyip yememişti. bizim mahallenin köpeği olmayı haketmiyordu. ait değildi. sanki karşının köpeğiymiş gibi tavırlar içindeydi hep. yerden taş alır gibi yaptım ts ts tsss diye kovaladım. nasıl olsa kimse görmüyor diye zillere bastım kaçmadım elimi kolumu sallaya sallaya yürüdüm mahallede. karşının köpeği beni gördüğüne göre hayvanlar görebiliyordu. otobüs durağına geldim bir allaan kulu dönüp de bakmadı. nereye gitmiştim ki lan.
Aklıma birden kargo geldi. kargoyu almaya mı gitmiştim acaba diye koşmaya başladım. koşarken terlikler ayağımdan fırladı. kargonun önüne kadar geldim. girdim içeriye kargocu oo abi hoşgeldin dedi. ho-hoşbulduk dedim. bu da mı beni görüyordu. köpek misin lan sen dedim. evet abi dedi. karşının köpeğiydim buraya gönderdiler işe de soktular dayımın oğulları araya girdiler dedi. iyi, hayırlı olsun dedim. lan oğlum hangi ara geldiniz bulamadınız dedim siktiret abi dedi bizimkilerin adeti bu, gel kargonu vereyim senin. beni depo gibi bir yere götürüyordu. içimde inşalah ısırmaz dedim. senin kargo büyük abi gel bak kontrol et eksik çıkarsa getir götür olmasın dedi. büyüktü de kutu. kapağını açtım baktım ordayım. elimde sokum ekmek gazoz oturuyorum kutuda. napıyon lan sen burda dedim. abi dedi çok büyük olaylar oldu buraya kaçtım anlatırım bir ara al bi ısırık çükün düşmesin dedi sokum ekmeği uzatırken eskinin karşı köpeği şimdinin buranın köpeği kaptı ekmeği. gel lan gel biz gidelim alem it olmuş dedim. işaret parmağımla boğazımda yatay hareket yaptım sen bittin lan diye. hav dedi koşmaya başladık. eve kadar da durmadık. eve girdik hemen tuvalete gitti. geldi çorapları çıkartıp üçlüye uzandı. sifonu çekmemişti göt. koştuk ya ben erittim abi ne yediysem çay koy menemen yap da yiyek köpek gibi açım dedi. ne farkın var ki lan köpekten itsin oğlum sen it dedim. elinde televizyon kumandasıyla kanalları değiştirmeye başladı. aklıma bizim mahallenin köpeği geldi nereye gitmişti lan acaba. bana sordum köpek nereye gitmiştir sence diye, abi aşağı mahallede part time köpeklik yapıyor o dedi. ajan olmasın lan dedim. siktiret hırsızlık yapmıyor ya patisinin teriyle itlik yapıyor dedi. haklıydı ama katlanılacak gibi değildi bununla ömür mü geçerdi amk tipini siktiğimin keşke kanadaya falan yollayaydım karşı ödemeli en azından görmüş geçirmiş dönerdi bu ne böyle. ne pis herif yollamam lazım bunu"
yoklandelirmedim.blogspot.com dan alintidir.
Yurtiçini mi kastediyor bilmiyorum ama bir sitede soyle bir yazi var;
"Ne Demek Geldik Bulamadık ?"
Çoktan uyanmış çayımı içmeye başlamıştım. Telefon çaldı. Ahmet'ti arayan. niye arıyordu ki bu beni şimdi dedim. Geçen geceden ona hafiften takıktım zaten. Gelmişler ama evde bulamamışler Hakanım seni geri gitmişler dedi. Kim bulamamış amınakoyim ya evdeyim ben dedim. yoksun demek ki hakan dedi koskoca adamlar yalan mı söyleyecek kağıt bırakmışlar işte. koskoca firma yalan mı söyleyecek lan dedi. taşak mı geçiyon abi ya dedim kapattı telefonu. kesin taşak geçiyordu. fırsatını buldu ya geçer göt. üstüme gocuğumu geçirdiğim gibi fırladım kapıya. terliklerimi giydim. kavga ederim ahmete vururum belki diye en rahat olacağım şekilde çıkmıştım evden. asansöre bindim. yukarı kattan geldi asansör. içinde daha önce bir iki defa gördüğüm kız vardı. güzel değildi ama ayırt etmezdim. ahmete bir sorayım lan kimmiş bu dedim. merhaba dedim. cevap vermedi kız bakmadı bile. amınakoyim selam verdik hepi topu niye siklemiyon diye baktım bakmadı bakıştan anlayacak gibi de durmuyordu. asansörün kapısını açtı çıktı arkasından ben çıktım. ahmetin zili çaldım. kapıyı açtı. baktı baktı kapattı. lan göt dedim zili tekrar çalmaya başladım. söverek açtı kim lan bu diye. açtı baktı baktı görmedi kapattı tekrar. hala sövüyordu dışarıdan duyuluyordu. Olmadığıma kanaat getirmiştim artık.
Bir hışımla dışarı attım kendimi apartmandan. nerdeydim lan acaba. nereye gitmiştim beş parasız. gerçi o kadar alçak bir adamdım ki bir yolunu bulur para bulurdum da evin kirasını yeni vermiştim. hayatta uzaklaşmazdım evde daha günüm var lan. mahallenin köpeği takıldı peşime tuttum kulağından gördün mü lan beni nereye gittim dedim. baktı öyle tipini siktiğim, suratıma. yavşak geçende de verdiğim kemikleri beğenmeyip yememişti. bizim mahallenin köpeği olmayı haketmiyordu. ait değildi. sanki karşının köpeğiymiş gibi tavırlar içindeydi hep. yerden taş alır gibi yaptım ts ts tsss diye kovaladım. nasıl olsa kimse görmüyor diye zillere bastım kaçmadım elimi kolumu sallaya sallaya yürüdüm mahallede. karşının köpeği beni gördüğüne göre hayvanlar görebiliyordu. otobüs durağına geldim bir allaan kulu dönüp de bakmadı. nereye gitmiştim ki lan.
Aklıma birden kargo geldi. kargoyu almaya mı gitmiştim acaba diye koşmaya başladım. koşarken terlikler ayağımdan fırladı. kargonun önüne kadar geldim. girdim içeriye kargocu oo abi hoşgeldin dedi. ho-hoşbulduk dedim. bu da mı beni görüyordu. köpek misin lan sen dedim. evet abi dedi. karşının köpeğiydim buraya gönderdiler işe de soktular dayımın oğulları araya girdiler dedi. iyi, hayırlı olsun dedim. lan oğlum hangi ara geldiniz bulamadınız dedim siktiret abi dedi bizimkilerin adeti bu, gel kargonu vereyim senin. beni depo gibi bir yere götürüyordu. içimde inşalah ısırmaz dedim. senin kargo büyük abi gel bak kontrol et eksik çıkarsa getir götür olmasın dedi. büyüktü de kutu. kapağını açtım baktım ordayım. elimde sokum ekmek gazoz oturuyorum kutuda. napıyon lan sen burda dedim. abi dedi çok büyük olaylar oldu buraya kaçtım anlatırım bir ara al bi ısırık çükün düşmesin dedi sokum ekmeği uzatırken eskinin karşı köpeği şimdinin buranın köpeği kaptı ekmeği. gel lan gel biz gidelim alem it olmuş dedim. işaret parmağımla boğazımda yatay hareket yaptım sen bittin lan diye. hav dedi koşmaya başladık. eve kadar da durmadık. eve girdik hemen tuvalete gitti. geldi çorapları çıkartıp üçlüye uzandı. sifonu çekmemişti göt. koştuk ya ben erittim abi ne yediysem çay koy menemen yap da yiyek köpek gibi açım dedi. ne farkın var ki lan köpekten itsin oğlum sen it dedim. elinde televizyon kumandasıyla kanalları değiştirmeye başladı. aklıma bizim mahallenin köpeği geldi nereye gitmişti lan acaba. bana sordum köpek nereye gitmiştir sence diye, abi aşağı mahallede part time köpeklik yapıyor o dedi. ajan olmasın lan dedim. siktiret hırsızlık yapmıyor ya patisinin teriyle itlik yapıyor dedi. haklıydı ama katlanılacak gibi değildi bununla ömür mü geçerdi amk tipini siktiğimin keşke kanadaya falan yollayaydım karşı ödemeli en azından görmüş geçirmiş dönerdi bu ne böyle. ne pis herif yollamam lazım bunu"
yoklandelirmedim.blogspot.com dan alintidir.