bugün
- lise defteri6
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar15
- türkiye6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması13
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- yürüyüş partisi7
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler6
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- ilgi2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz3
- birader beyler biraderdirler3
- ibne penis nah3
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- chp'deki değişimciler3
- diş ağrısı2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak14
- kadınların beli açık gezmesi2
- ismet gurbuz 20245
- kablo dolu çekmece2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- saba makamı ile okunan ezan2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- gönüllü esaret paradoksu2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- güne bir şarkı bırak19
- makarna süzmek5
- bugün de meme atan olmaması13
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- zaman gazetesi2
- house of the dragon2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- tgrt3
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
entry'ler (16)
iyi bir yazar , klavyesi sanırım bozuk olan bir yazar.
* işaretinin üstüne gelince gördüğüm yazı.
mostafa mohamed bölümünün nasıl okunacağı anladığım ancak amr abrhman bölümünü okuyamadığım şarkıcı.
Şey öncelikle ben 14 yaşındayım , şiirlerimde bazı mantık hataları olabilir , kusra bakmayınız
göçüp gittiğimde
ve ben göçüp gittiğimde
verin artık bana müsaade
olmak istemiyorum bu hayatta bir piyade
bozulacak bu sefer kaide
al tanrım canımı iade
ve ben göçüp gittiğimde
yüzünden eksik olmasın hande*
benim için hayatım perakende
çok mutluydum ben nezdinde.
göçüp gittiğimde
ve ben göçüp gittiğimde
verin artık bana müsaade
olmak istemiyorum bu hayatta bir piyade
bozulacak bu sefer kaide
al tanrım canımı iade
ve ben göçüp gittiğimde
yüzünden eksik olmasın hande*
benim için hayatım perakende
çok mutluydum ben nezdinde.
Bunlar şirketlere göre değişir. en pahalısı cinebonus sinemalardır
Sevgiliye söylenebilecek en güzel söz şudur;
Sana herkezden çok güveniyor ve herşeyden çok seviyorum.
En güzel söz kavramı tartışılır ancak bana göre böyle.
Sana herkezden çok güveniyor ve herşeyden çok seviyorum.
En güzel söz kavramı tartışılır ancak bana göre böyle.
çaylağım ve sadece bkz'den oluşan entryler girmemem gerek ama sorumluluğu alıyorum
(bkz: Meryem Üzerli)
(bkz: Meryem Üzerli)
Gay olan erkeğin , kadın aklıyla düşündüğü için , kendine daha fazla bakım yapması , dış görünüşüne daha fazla önem vermesi , yakışıklı 'Görünmesi'ni sağlar .
''türkiye'nin ilk süper kahramanı'' değil , Yami markalı gofretin bir oyunu vardı , tam olarak hatırlayamıyorum ancak o oyunda karakterle kahramanlık yapıyordun.
istanbul'un göbeğinde , beton bir ormanın içinde kesinlikle çok işe yarayacak birşey.
Ayrıca benim nickim , ilk başta Sing For Moment nickini düşünmüştüm ancak alınmıştı...
Bir bakıma mantıklı , doğruyu söylemeliyim ki eskiden inci sözlük yazarıydım ve daha lise 1'e bile gitmiyorum , ancak hiç bir zaman bana liseli denmedi , liseli ; Boş boş küfür eden , sürekli insanlara laf sokma çabasında olan , mantıksızca konuşan kullanıcılara deniyor
1. entryi kim sildi ? :D ben daha çaylağım yahu
17 yaşında , ergenliğe girdiğinden şüphe ettiğim bir çocuk. Eğer birisi yakışıklıysa sadece bir kitle bunu söylememeli , birçok kitle söylemeli ki kabul edilsin . Bu duruma baktığımızda ''Justin Bieber çok yakışıklııııı'' diyen kitle sadece kızlardan oluşmakta
yanlız değilsin penguen16 , insanı gömülmemiş bir ölü yapan durumdur.
Çok kötü duruyor bence , ''Arklar naber ?'' gibi , yada kanka lafına ''kank , kenk'' falan demeleride.