bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- bir şeyler söyle3
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- arapça okuyabilen yazarlar3
- 2026 dünya kupası27
- kemalist dünya19
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- yazarların iyi olduğu konular9
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- üniversitelerin gereksiz olması12
- futbol21
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- birsin allahım2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- anın görüntüsü17
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- seri gizli artı oy veren melek7
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- galatasaray lobisi11
- erleg han ile revani yemek3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- birader yazar olmak13
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- kendi kendine gülmek2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- 27 haziran 20262
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
entry'ler (89)
çok yanlış bir iddia. kesinlikle türklerin kanı daha kırmızı.
ispanya'nın gol kralı, en kötü, en dalga geçilen zamanlarında bile gollerini atmış güiza dururken ne olduğu belli olmayan portekizli bir bebeye hayran olma hadisesidir
saçmalığın daniskasıdır.
saçmalığın daniskasıdır.
vuvuzela daha iyi müzik yaptığından havada karada alacağı müsabaka.
çok güzel bir sesi var. sanatsal bir cihaz bence.
en fazla recep ivedik kadar komiktir.
bu ülkenin değerlerine, hakan şükür'e, tanju çolak'a, metin oktay'a hakaret etmektir. sen kalk nerdeyse 30'una erişmiş bir futbolcuyu bu yeni yıldızımız diye parlat ve halka sun. yazık, gençlerimiz dururken yurtdışına bu kadar meraklı olmak... gerçekten çok yazık.
allah'ın varlığına delildir.
itü sözlük'te bir yazarın keşfettiği, şu adresten görülebilecek, allah'ın mucizelerinden sadece bir tanesidir.
http://img816.imageshack.us/img816/2135/aaaae.jpg
http://img816.imageshack.us/img816/2135/aaaae.jpg
türkiye'de gerçek anlamda devrimci sayılabilecek tek insan.
hala geçmemiştir. 21. yüzyıl türkiyesi'nde hala böyle bir tablo var, muasır medeniyet nerede?
psikolojik bir işkencedir.
"altı küçük reçel kutusu, aslında normal kahvaltı öğününün gerektirdiği tek bir kutu reçel yerine, önüne götürülüyor ve sonra birileri, öcalan’ın o kutuları tek tek açıp içlerinin aslında boş olduğunu görerek hayal kırıklığına uğramasını seyrediyormuş."
http://haber.mynet.com/de...utusuyla-iskence/470546/1
"altı küçük reçel kutusu, aslında normal kahvaltı öğününün gerektirdiği tek bir kutu reçel yerine, önüne götürülüyor ve sonra birileri, öcalan’ın o kutuları tek tek açıp içlerinin aslında boş olduğunu görerek hayal kırıklığına uğramasını seyrediyormuş."
http://haber.mynet.com/de...utusuyla-iskence/470546/1
tavsiye etmediğim eylem. çok esiyor, beli falan üşüttük valla, ayaklar da dondu.
nolursa olsun, abdullah öcalan suçlu dahi olsa 21. yüzyıl türkiye'sine yakışmayan tutum. görüşme notlarında şöyle aktarmış:
"Sağlık durumuma ilişkin; gözlerim sürekli sulanıyor, biber sürülmüş gibi yanıyor, kızarıyor ve kaşıntı var. Neden bu kadar uzun zamandır devam ettiğini bilmiyorum. Daha önceleri doktor her gün rutin kontrol yapardı ama bir süredir sistem değişti, artık her gün gelmiyor, gelenler de göz uzmanı değil. Belki alerji olabilir ama bilemiyorum."
türkiye'de adalet her mahkuma eşit olmalıdır. maalesef avrupa birliği yolundaki türkiye bu tarz olayları hala aşamadı...
"Sağlık durumuma ilişkin; gözlerim sürekli sulanıyor, biber sürülmüş gibi yanıyor, kızarıyor ve kaşıntı var. Neden bu kadar uzun zamandır devam ettiğini bilmiyorum. Daha önceleri doktor her gün rutin kontrol yapardı ama bir süredir sistem değişti, artık her gün gelmiyor, gelenler de göz uzmanı değil. Belki alerji olabilir ama bilemiyorum."
türkiye'de adalet her mahkuma eşit olmalıdır. maalesef avrupa birliği yolundaki türkiye bu tarz olayları hala aşamadı...
kürdistan bölgesel yönetiminde dalgalanmakta olan bayrak. şuradan görülebiir:
http://en.wikipedia.org/w...ile:Flag_of_Kurdistan.svg
(bkz: dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı bayrak)
http://en.wikipedia.org/w...ile:Flag_of_Kurdistan.svg
(bkz: dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı bayrak)
http://en.wikipedia.org/w...f_kurdistan-1922_1924.svg
şuradan görülebilecek, üzerinde hilal de bulunan eski bir bayrak.
şuradan görülebilecek, üzerinde hilal de bulunan eski bir bayrak.
çok doğru bir laf. ne mutlu kürdüm diyene, ermeniyim diyene, lazım diyene, çerkezim diyene... diye devam eder, etmelidir.
kendisini sahte açılımlarla asimile etmeyenlere inat anadiliyle ağıt yakıyordur.
kuzey ırak'taki bölgesel yönetimde yaşayan kürtlere verilmeye başlanmış kürdistan damgalı pasaport.
arması şu şekildedir:
http://tr.wikipedia.org/w..._of_Arms_of_Kurdistan.svg
http://tr.wikipedia.org/w..._of_Arms_of_Kurdistan.svg
dinlediğim en iyi marşlardan. sözlerini de yazalım tam olsun:
Ey reqîb her maye qewmê Kurd ziman
Naşikê û danayê topê zeman.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Em xortên rengê sor û şoreşin
Seyr bike xwîna tîya me da rijand.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Em xortên Medya û Keyxusrewin
Dîn îman û ayînman, her niştiman
Dîn îman ayînman, Kurd û Kurdîstan.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Lawê Kurd rabûye ser pê, wek şêran
Ta bixwîn nexşîn bike tacî jiyan.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Xortên nûh tev hazir û amade ne
Can fîda ne can fîda, her can fîda!
http://tr.wikisource.org/...si_Ulusal_Mar%C5%9F%C4%B1
Ey reqîb her maye qewmê Kurd ziman
Naşikê û danayê topê zeman.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Em xortên rengê sor û şoreşin
Seyr bike xwîna tîya me da rijand.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Em xortên Medya û Keyxusrewin
Dîn îman û ayînman, her niştiman
Dîn îman ayînman, Kurd û Kurdîstan.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Lawê Kurd rabûye ser pê, wek şêran
Ta bixwîn nexşîn bike tacî jiyan.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Xortên nûh tev hazir û amade ne
Can fîda ne can fîda, her can fîda!
http://tr.wikisource.org/...si_Ulusal_Mar%C5%9F%C4%B1