bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- tarot falına inanan salak6
- kadınlar neden aldatır16
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı7
- sedat pekmez15
- diamond bosphoruss denen yazar7
- devşirmelik makamı13
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor2
- türk telekom port zammı4
- lionel messi11
- helal olsun be2
- alan greenspan2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ithal et2
- cayenne4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- 0 0 73
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- kıskançlık5
- buddy dude4
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- iremga2
- kimyon4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- eşek sucuğu14
entry'ler (89)
çok yanlış bir iddia. kesinlikle türklerin kanı daha kırmızı.
ispanya'nın gol kralı, en kötü, en dalga geçilen zamanlarında bile gollerini atmış güiza dururken ne olduğu belli olmayan portekizli bir bebeye hayran olma hadisesidir
saçmalığın daniskasıdır.
saçmalığın daniskasıdır.
vuvuzela daha iyi müzik yaptığından havada karada alacağı müsabaka.
çok güzel bir sesi var. sanatsal bir cihaz bence.
en fazla recep ivedik kadar komiktir.
bu ülkenin değerlerine, hakan şükür'e, tanju çolak'a, metin oktay'a hakaret etmektir. sen kalk nerdeyse 30'una erişmiş bir futbolcuyu bu yeni yıldızımız diye parlat ve halka sun. yazık, gençlerimiz dururken yurtdışına bu kadar meraklı olmak... gerçekten çok yazık.
allah'ın varlığına delildir.
itü sözlük'te bir yazarın keşfettiği, şu adresten görülebilecek, allah'ın mucizelerinden sadece bir tanesidir.
http://img816.imageshack.us/img816/2135/aaaae.jpg
http://img816.imageshack.us/img816/2135/aaaae.jpg
türkiye'de gerçek anlamda devrimci sayılabilecek tek insan.
hala geçmemiştir. 21. yüzyıl türkiyesi'nde hala böyle bir tablo var, muasır medeniyet nerede?
psikolojik bir işkencedir.
"altı küçük reçel kutusu, aslında normal kahvaltı öğününün gerektirdiği tek bir kutu reçel yerine, önüne götürülüyor ve sonra birileri, öcalan’ın o kutuları tek tek açıp içlerinin aslında boş olduğunu görerek hayal kırıklığına uğramasını seyrediyormuş."
http://haber.mynet.com/de...utusuyla-iskence/470546/1
"altı küçük reçel kutusu, aslında normal kahvaltı öğününün gerektirdiği tek bir kutu reçel yerine, önüne götürülüyor ve sonra birileri, öcalan’ın o kutuları tek tek açıp içlerinin aslında boş olduğunu görerek hayal kırıklığına uğramasını seyrediyormuş."
http://haber.mynet.com/de...utusuyla-iskence/470546/1
tavsiye etmediğim eylem. çok esiyor, beli falan üşüttük valla, ayaklar da dondu.
nolursa olsun, abdullah öcalan suçlu dahi olsa 21. yüzyıl türkiye'sine yakışmayan tutum. görüşme notlarında şöyle aktarmış:
"Sağlık durumuma ilişkin; gözlerim sürekli sulanıyor, biber sürülmüş gibi yanıyor, kızarıyor ve kaşıntı var. Neden bu kadar uzun zamandır devam ettiğini bilmiyorum. Daha önceleri doktor her gün rutin kontrol yapardı ama bir süredir sistem değişti, artık her gün gelmiyor, gelenler de göz uzmanı değil. Belki alerji olabilir ama bilemiyorum."
türkiye'de adalet her mahkuma eşit olmalıdır. maalesef avrupa birliği yolundaki türkiye bu tarz olayları hala aşamadı...
"Sağlık durumuma ilişkin; gözlerim sürekli sulanıyor, biber sürülmüş gibi yanıyor, kızarıyor ve kaşıntı var. Neden bu kadar uzun zamandır devam ettiğini bilmiyorum. Daha önceleri doktor her gün rutin kontrol yapardı ama bir süredir sistem değişti, artık her gün gelmiyor, gelenler de göz uzmanı değil. Belki alerji olabilir ama bilemiyorum."
türkiye'de adalet her mahkuma eşit olmalıdır. maalesef avrupa birliği yolundaki türkiye bu tarz olayları hala aşamadı...
kürdistan bölgesel yönetiminde dalgalanmakta olan bayrak. şuradan görülebiir:
http://en.wikipedia.org/w...ile:Flag_of_Kurdistan.svg
(bkz: dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı bayrak)
http://en.wikipedia.org/w...ile:Flag_of_Kurdistan.svg
(bkz: dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı bayrak)
http://en.wikipedia.org/w...f_kurdistan-1922_1924.svg
şuradan görülebilecek, üzerinde hilal de bulunan eski bir bayrak.
şuradan görülebilecek, üzerinde hilal de bulunan eski bir bayrak.
çok doğru bir laf. ne mutlu kürdüm diyene, ermeniyim diyene, lazım diyene, çerkezim diyene... diye devam eder, etmelidir.
kendisini sahte açılımlarla asimile etmeyenlere inat anadiliyle ağıt yakıyordur.
kuzey ırak'taki bölgesel yönetimde yaşayan kürtlere verilmeye başlanmış kürdistan damgalı pasaport.
arması şu şekildedir:
http://tr.wikipedia.org/w..._of_Arms_of_Kurdistan.svg
http://tr.wikipedia.org/w..._of_Arms_of_Kurdistan.svg
dinlediğim en iyi marşlardan. sözlerini de yazalım tam olsun:
Ey reqîb her maye qewmê Kurd ziman
Naşikê û danayê topê zeman.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Em xortên rengê sor û şoreşin
Seyr bike xwîna tîya me da rijand.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Em xortên Medya û Keyxusrewin
Dîn îman û ayînman, her niştiman
Dîn îman ayînman, Kurd û Kurdîstan.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Lawê Kurd rabûye ser pê, wek şêran
Ta bixwîn nexşîn bike tacî jiyan.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Xortên nûh tev hazir û amade ne
Can fîda ne can fîda, her can fîda!
http://tr.wikisource.org/...si_Ulusal_Mar%C5%9F%C4%B1
Ey reqîb her maye qewmê Kurd ziman
Naşikê û danayê topê zeman.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Em xortên rengê sor û şoreşin
Seyr bike xwîna tîya me da rijand.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Em xortên Medya û Keyxusrewin
Dîn îman û ayînman, her niştiman
Dîn îman ayînman, Kurd û Kurdîstan.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Lawê Kurd rabûye ser pê, wek şêran
Ta bixwîn nexşîn bike tacî jiyan.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Xortên nûh tev hazir û amade ne
Can fîda ne can fîda, her can fîda!
http://tr.wikisource.org/...si_Ulusal_Mar%C5%9F%C4%B1