bugün
- devşirmelik makamı11
- kadınlar neden aldatır12
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur7
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlükteki zengin yazarlar4
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- biraz osursak mı2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- biz arap değiliz biz türk üz2
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kabullenince huzur veren gerçekler6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi2
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- orospum3
- red pill3
- bir oç her zaman kendini belli eder2
- kürtçüleri komünist sanmak2
- kadında güzellik aramayan erkek3
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- ne sıkıcı bir gün2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- donald trump4
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- uludağ sözlük kazları2
- evlenmek için gereken minimum para6
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- babanın ölmesi2
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- dut ağacı5
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sürekli esnemek3
- sedat pekmez12
- performans sanatçısı3
- karı hoplatmak3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- altin2
- 2026 dünya kupası15
- forlove192
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
entry'ler (89)
çok yanlış bir iddia. kesinlikle türklerin kanı daha kırmızı.
ispanya'nın gol kralı, en kötü, en dalga geçilen zamanlarında bile gollerini atmış güiza dururken ne olduğu belli olmayan portekizli bir bebeye hayran olma hadisesidir
saçmalığın daniskasıdır.
saçmalığın daniskasıdır.
vuvuzela daha iyi müzik yaptığından havada karada alacağı müsabaka.
çok güzel bir sesi var. sanatsal bir cihaz bence.
en fazla recep ivedik kadar komiktir.
bu ülkenin değerlerine, hakan şükür'e, tanju çolak'a, metin oktay'a hakaret etmektir. sen kalk nerdeyse 30'una erişmiş bir futbolcuyu bu yeni yıldızımız diye parlat ve halka sun. yazık, gençlerimiz dururken yurtdışına bu kadar meraklı olmak... gerçekten çok yazık.
allah'ın varlığına delildir.
itü sözlük'te bir yazarın keşfettiği, şu adresten görülebilecek, allah'ın mucizelerinden sadece bir tanesidir.
http://img816.imageshack.us/img816/2135/aaaae.jpg
http://img816.imageshack.us/img816/2135/aaaae.jpg
türkiye'de gerçek anlamda devrimci sayılabilecek tek insan.
hala geçmemiştir. 21. yüzyıl türkiyesi'nde hala böyle bir tablo var, muasır medeniyet nerede?
psikolojik bir işkencedir.
"altı küçük reçel kutusu, aslında normal kahvaltı öğününün gerektirdiği tek bir kutu reçel yerine, önüne götürülüyor ve sonra birileri, öcalan’ın o kutuları tek tek açıp içlerinin aslında boş olduğunu görerek hayal kırıklığına uğramasını seyrediyormuş."
http://haber.mynet.com/de...utusuyla-iskence/470546/1
"altı küçük reçel kutusu, aslında normal kahvaltı öğününün gerektirdiği tek bir kutu reçel yerine, önüne götürülüyor ve sonra birileri, öcalan’ın o kutuları tek tek açıp içlerinin aslında boş olduğunu görerek hayal kırıklığına uğramasını seyrediyormuş."
http://haber.mynet.com/de...utusuyla-iskence/470546/1
tavsiye etmediğim eylem. çok esiyor, beli falan üşüttük valla, ayaklar da dondu.
nolursa olsun, abdullah öcalan suçlu dahi olsa 21. yüzyıl türkiye'sine yakışmayan tutum. görüşme notlarında şöyle aktarmış:
"Sağlık durumuma ilişkin; gözlerim sürekli sulanıyor, biber sürülmüş gibi yanıyor, kızarıyor ve kaşıntı var. Neden bu kadar uzun zamandır devam ettiğini bilmiyorum. Daha önceleri doktor her gün rutin kontrol yapardı ama bir süredir sistem değişti, artık her gün gelmiyor, gelenler de göz uzmanı değil. Belki alerji olabilir ama bilemiyorum."
türkiye'de adalet her mahkuma eşit olmalıdır. maalesef avrupa birliği yolundaki türkiye bu tarz olayları hala aşamadı...
"Sağlık durumuma ilişkin; gözlerim sürekli sulanıyor, biber sürülmüş gibi yanıyor, kızarıyor ve kaşıntı var. Neden bu kadar uzun zamandır devam ettiğini bilmiyorum. Daha önceleri doktor her gün rutin kontrol yapardı ama bir süredir sistem değişti, artık her gün gelmiyor, gelenler de göz uzmanı değil. Belki alerji olabilir ama bilemiyorum."
türkiye'de adalet her mahkuma eşit olmalıdır. maalesef avrupa birliği yolundaki türkiye bu tarz olayları hala aşamadı...
kürdistan bölgesel yönetiminde dalgalanmakta olan bayrak. şuradan görülebiir:
http://en.wikipedia.org/w...ile:Flag_of_Kurdistan.svg
(bkz: dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı bayrak)
http://en.wikipedia.org/w...ile:Flag_of_Kurdistan.svg
(bkz: dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı bayrak)
http://en.wikipedia.org/w...f_kurdistan-1922_1924.svg
şuradan görülebilecek, üzerinde hilal de bulunan eski bir bayrak.
şuradan görülebilecek, üzerinde hilal de bulunan eski bir bayrak.
çok doğru bir laf. ne mutlu kürdüm diyene, ermeniyim diyene, lazım diyene, çerkezim diyene... diye devam eder, etmelidir.
kendisini sahte açılımlarla asimile etmeyenlere inat anadiliyle ağıt yakıyordur.
kuzey ırak'taki bölgesel yönetimde yaşayan kürtlere verilmeye başlanmış kürdistan damgalı pasaport.
arması şu şekildedir:
http://tr.wikipedia.org/w..._of_Arms_of_Kurdistan.svg
http://tr.wikipedia.org/w..._of_Arms_of_Kurdistan.svg
dinlediğim en iyi marşlardan. sözlerini de yazalım tam olsun:
Ey reqîb her maye qewmê Kurd ziman
Naşikê û danayê topê zeman.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Em xortên rengê sor û şoreşin
Seyr bike xwîna tîya me da rijand.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Em xortên Medya û Keyxusrewin
Dîn îman û ayînman, her niştiman
Dîn îman ayînman, Kurd û Kurdîstan.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Lawê Kurd rabûye ser pê, wek şêran
Ta bixwîn nexşîn bike tacî jiyan.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Xortên nûh tev hazir û amade ne
Can fîda ne can fîda, her can fîda!
http://tr.wikisource.org/...si_Ulusal_Mar%C5%9F%C4%B1
Ey reqîb her maye qewmê Kurd ziman
Naşikê û danayê topê zeman.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Em xortên rengê sor û şoreşin
Seyr bike xwîna tîya me da rijand.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Em xortên Medya û Keyxusrewin
Dîn îman û ayînman, her niştiman
Dîn îman ayînman, Kurd û Kurdîstan.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Lawê Kurd rabûye ser pê, wek şêran
Ta bixwîn nexşîn bike tacî jiyan.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Xortên nûh tev hazir û amade ne
Can fîda ne can fîda, her can fîda!
http://tr.wikisource.org/...si_Ulusal_Mar%C5%9F%C4%B1