bugün
- falıma bakmak isteyen var mı6
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı7
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- lip balm kullanan erkek6
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- aldım kabul ettim6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- 0 0 75
- online yazarlar8
- yaz aşkı bulamamak2
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- dont fuck with me tony4
- nofap6
- cut the crap4
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- anın görüntüsü16
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- 2026 dünya kupası15
- lionel messi11
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
entry'ler (89)
çok yanlış bir iddia. kesinlikle türklerin kanı daha kırmızı.
ispanya'nın gol kralı, en kötü, en dalga geçilen zamanlarında bile gollerini atmış güiza dururken ne olduğu belli olmayan portekizli bir bebeye hayran olma hadisesidir
saçmalığın daniskasıdır.
saçmalığın daniskasıdır.
vuvuzela daha iyi müzik yaptığından havada karada alacağı müsabaka.
çok güzel bir sesi var. sanatsal bir cihaz bence.
en fazla recep ivedik kadar komiktir.
bu ülkenin değerlerine, hakan şükür'e, tanju çolak'a, metin oktay'a hakaret etmektir. sen kalk nerdeyse 30'una erişmiş bir futbolcuyu bu yeni yıldızımız diye parlat ve halka sun. yazık, gençlerimiz dururken yurtdışına bu kadar meraklı olmak... gerçekten çok yazık.
allah'ın varlığına delildir.
itü sözlük'te bir yazarın keşfettiği, şu adresten görülebilecek, allah'ın mucizelerinden sadece bir tanesidir.
http://img816.imageshack.us/img816/2135/aaaae.jpg
http://img816.imageshack.us/img816/2135/aaaae.jpg
türkiye'de gerçek anlamda devrimci sayılabilecek tek insan.
hala geçmemiştir. 21. yüzyıl türkiyesi'nde hala böyle bir tablo var, muasır medeniyet nerede?
psikolojik bir işkencedir.
"altı küçük reçel kutusu, aslında normal kahvaltı öğününün gerektirdiği tek bir kutu reçel yerine, önüne götürülüyor ve sonra birileri, öcalan’ın o kutuları tek tek açıp içlerinin aslında boş olduğunu görerek hayal kırıklığına uğramasını seyrediyormuş."
http://haber.mynet.com/de...utusuyla-iskence/470546/1
"altı küçük reçel kutusu, aslında normal kahvaltı öğününün gerektirdiği tek bir kutu reçel yerine, önüne götürülüyor ve sonra birileri, öcalan’ın o kutuları tek tek açıp içlerinin aslında boş olduğunu görerek hayal kırıklığına uğramasını seyrediyormuş."
http://haber.mynet.com/de...utusuyla-iskence/470546/1
tavsiye etmediğim eylem. çok esiyor, beli falan üşüttük valla, ayaklar da dondu.
nolursa olsun, abdullah öcalan suçlu dahi olsa 21. yüzyıl türkiye'sine yakışmayan tutum. görüşme notlarında şöyle aktarmış:
"Sağlık durumuma ilişkin; gözlerim sürekli sulanıyor, biber sürülmüş gibi yanıyor, kızarıyor ve kaşıntı var. Neden bu kadar uzun zamandır devam ettiğini bilmiyorum. Daha önceleri doktor her gün rutin kontrol yapardı ama bir süredir sistem değişti, artık her gün gelmiyor, gelenler de göz uzmanı değil. Belki alerji olabilir ama bilemiyorum."
türkiye'de adalet her mahkuma eşit olmalıdır. maalesef avrupa birliği yolundaki türkiye bu tarz olayları hala aşamadı...
"Sağlık durumuma ilişkin; gözlerim sürekli sulanıyor, biber sürülmüş gibi yanıyor, kızarıyor ve kaşıntı var. Neden bu kadar uzun zamandır devam ettiğini bilmiyorum. Daha önceleri doktor her gün rutin kontrol yapardı ama bir süredir sistem değişti, artık her gün gelmiyor, gelenler de göz uzmanı değil. Belki alerji olabilir ama bilemiyorum."
türkiye'de adalet her mahkuma eşit olmalıdır. maalesef avrupa birliği yolundaki türkiye bu tarz olayları hala aşamadı...
kürdistan bölgesel yönetiminde dalgalanmakta olan bayrak. şuradan görülebiir:
http://en.wikipedia.org/w...ile:Flag_of_Kurdistan.svg
(bkz: dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı bayrak)
http://en.wikipedia.org/w...ile:Flag_of_Kurdistan.svg
(bkz: dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı bayrak)
http://en.wikipedia.org/w...f_kurdistan-1922_1924.svg
şuradan görülebilecek, üzerinde hilal de bulunan eski bir bayrak.
şuradan görülebilecek, üzerinde hilal de bulunan eski bir bayrak.
çok doğru bir laf. ne mutlu kürdüm diyene, ermeniyim diyene, lazım diyene, çerkezim diyene... diye devam eder, etmelidir.
kendisini sahte açılımlarla asimile etmeyenlere inat anadiliyle ağıt yakıyordur.
kuzey ırak'taki bölgesel yönetimde yaşayan kürtlere verilmeye başlanmış kürdistan damgalı pasaport.
arması şu şekildedir:
http://tr.wikipedia.org/w..._of_Arms_of_Kurdistan.svg
http://tr.wikipedia.org/w..._of_Arms_of_Kurdistan.svg
dinlediğim en iyi marşlardan. sözlerini de yazalım tam olsun:
Ey reqîb her maye qewmê Kurd ziman
Naşikê û danayê topê zeman.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Em xortên rengê sor û şoreşin
Seyr bike xwîna tîya me da rijand.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Em xortên Medya û Keyxusrewin
Dîn îman û ayînman, her niştiman
Dîn îman ayînman, Kurd û Kurdîstan.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Lawê Kurd rabûye ser pê, wek şêran
Ta bixwîn nexşîn bike tacî jiyan.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Xortên nûh tev hazir û amade ne
Can fîda ne can fîda, her can fîda!
http://tr.wikisource.org/...si_Ulusal_Mar%C5%9F%C4%B1
Ey reqîb her maye qewmê Kurd ziman
Naşikê û danayê topê zeman.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Em xortên rengê sor û şoreşin
Seyr bike xwîna tîya me da rijand.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Em xortên Medya û Keyxusrewin
Dîn îman û ayînman, her niştiman
Dîn îman ayînman, Kurd û Kurdîstan.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Lawê Kurd rabûye ser pê, wek şêran
Ta bixwîn nexşîn bike tacî jiyan.
Kes nebê Kurd dimirin Kurd jîn dibin.
Jîn dibin, qet nakeve ala kurdan.
Xortên nûh tev hazir û amade ne
Can fîda ne can fîda, her can fîda!
http://tr.wikisource.org/...si_Ulusal_Mar%C5%9F%C4%B1