bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız9
- bugün de meme atan olmaması7
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- hoşgeldin pazartesi3
- kulak arkasını keselemek2
- beyaz otomobil satın almak3
- benim kemiklerim iri2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- netflix yasaklanmalıdır2
- morkstar2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- seksten sonra bira içmek5
- ona bir şey söyle16
- olduğundan genç göstermek9
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- evlilikteki en büyük sorun4
- sözlük kadınları5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- alevilerde muhammed ismi5
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- istanbul6
- güne bir şarkı bırak18
- köyde gece tuvalete gitmek7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
entry'ler (176)
Geçen gün omegle de karşılaştığım lise 1 kızı allah çarpsın bizim üniversitedeki çoğu kızdan daha olgun ve akıllıydı. Yani adamın 7 yaş küçükle çıkmasındaki neden budur diye düşünüyorum(erkek 25 kız 18 yaşında ise).
Geçmiş niye yaptığın aptallıklarından dolayı bu kadar fazla acıtır? Geçen sene ona karşı söylediklerimden sonra arkadaş gibi devam etsek de onu daha fazla görme çabaları yüzünden bunaltma seviyesine kadar getirdim. Sonrasında aptalca bir mektup ve iletişimimi kestim. Aradan geçen aylardan sonra geçen gün tekrardan mesaj attım ve o mühim soruyu sordu: "bunca zamandan sonra niye" cevap veremedim baştan sonra aylardır eksikliğini hissetmemden ötürü "sana olan duygularım artık yok sadece seni kaybetmek istemiyorum aptallığımdan dolayı, eskisi gibi arkadaş olalım" dedim ve saatlerdir mesaj dahi gelmedi bana zamanında seni kaybetmek istemiyorum diyebilen birisi niye önemsizmişim gibi beni kaide almıyor? Gecenin Bi yarısında moral diplerde. Uzun zamandır Mutsuzum kısacası. Nerede bir ümit orada bir kırıklık.
yaklaşık 2 haftadır çalışıyorum bir alışveriş merkezinin mağazasında. önümüzde sonbahar-kış mevsimi hazırlığı + okul hazırlığı. bunun dışında okulun açılması ve ekim başında abimin düğünü. bu aralar canım o kadar sıkkın ki ... işe girmeden önce ege-akdeniz turu planım varken bir anda iş başvurumun kabul edilişini duyunca ne sevindim ne üzüldüm, işin aslı üzüldüm de. içimde bitmek bilmeyen pişmanlık gibi çarpan özür olamama düşüncesi. her ne kadar çok çalışıp br kaç gün izin koparsam da bunu abimin düğünü için yapacağım yani kendim için değil. işimi hiç sevmeden yapıyorum, sadece para için yapıyorum. yaptığım iş o kadar saçma sapan geliyor ki. müdür desen mahalle bakkalı işletiyor, iş arkadaşları desen ayrı dünya insanlar. sözlük bu aralar harbi harbi daraldım :(
bunlardan biri de benim. izlemememdeki neden ise herkesin ağzından düşmemesi. en salak insan bile "ooo game of thrones var" demesi. seviyeyi düşürmemeye çalışıyorum.
hala özlüyorum, kalbimin bir parçası eksik. kimseye söyleyemiyorum, atlattığımı söyledim. bana güvenen insanları bu nedenlerden dolayı üzemem ama kendimi çok fena üzüyorum. gün içerisinde düşünmesem rüyalarımda görüyorum. O'nun gibisini zor bulurum...
bir sene boyunca uğraş didinip de olmayan hiçe gitmiş bir kız ilişkisi, aile bireyleriyle kopukluğum, ilkokul,lise arkadaşlarımla aramın iyice açılması , okuduğum bölümle alakalı hiçbir şekilde çaba göstermemem hepsi birden pişmanlık üstüne pişmanlık... Üstümde o kadar ağırlık var ki ağlamak istiyorum, üstümden atmak istiyorum ama ağlayamıyorum, beceremiyorum. Yok olmuyor, sanki bu benim lanetim gibi hissediyorum. Ne adam akıllı üzülebiliyorum ne de sevinebiliyorum. Hayat böyleyken çok ağır oluyor. Sıkıntılarımı atamıyorum.
Arkadaşım dediğim birine aşık oldum,ama harbi harbi aşık oldum.ona karşı açıldım fakat beni arkadaş olarak gördüğünden bi süre arkadaşlığı koruduk.gün geldi konuşmamaya başladı.niye ise kendisi asi kendisi özgür,biz kısıtlanıyoruz kafası ve bu düşünceye onay veren yakın arkadaşı(benim çok uzun süre arkadaşımDI.)kısacası en son içimde kalanları kağıda döktüm,okur diye.tepki bekliyorum şöyleydi,böyleydi.bana desin beraber olalım diye,ben hayır derim.iş işten geçti artık.ama mektubuma tepki bekliyorum hala,layık olabilmişimdir diye fakat olamamışım;gülmüştür,dalga geçmiştir.bilemiyorum artık.birisi ordan bi kız senden bahsediyor git konuş diyor.kafam yerinde diyip mutsuzca evet diyorum,gerçi şimdilik bu da olmadı.bana göre değildir belki de duygularımı en aşağıya çekip dizginlemeliyim.
yani kısacası bana ilgi gösteren birini istiyorum,çok görüyorlar.bu dünyada arkadaş çok ama o ilgilenme olayı çok farklı.
kısacası sınav haftasında yine mutsuzluk,yine yalnızlık.iyi geceler...
yani kısacası bana ilgi gösteren birini istiyorum,çok görüyorlar.bu dünyada arkadaş çok ama o ilgilenme olayı çok farklı.
kısacası sınav haftasında yine mutsuzluk,yine yalnızlık.iyi geceler...
Gelmek,sizleri tanımak isterdim ama gelemiyorum :(
doğum günün kutlu olsun moonlight sonata,umarım hayatın benimkisinden güzeldir ve hep güzel olur.
1 senelik arkadaşıma aşık oluyorum sanırım.ben böyle hatadan nasıl dönebilirim yardım edin :(
vivaldi-four seasons(winter).
Abartılan film diyorsunuz da filmde doğa dışında oyunculuğa bakıp bize yansıtabiliyorsa oyuncu başarılı olup filme de tat verir.Kısacası kategorisine göre çok iyi film,kısa süre de olsa kendi yaşamımızdan uzaklaştırıp başka yerlere götürüyor.
iyi geceler sözlük yazarları. uzun süredir buralarda pek yoktum. bu senenin vermiş olduğu yükümlülük haliyle fazla(okul).hayatım inişli çıkışlı gitmeye devam ediyor.bundan 5 hafta önce çok yakın arkadaşımla birbirimize olan lafları kaldıramadığımızdan çok fena atışmıştık. araya sınav girdi memlekete gittim derken "lan kaç yıllık arkadaşım etmişim küslüğü,bu küslük anca bize zarar verir."düşüncesiyle uzunca mesaj attım,barıştık ve son günlerde mutlu olmama vesile oldu.geldik şimdi de düne(4 aralık). Doğum günümdü ve barıştığım arkadaşımla ve üniversiteden bir arkadaşla buluşacaktık.Buluştuk,eğlendik,muhabbet ettik eve gittim ve ben doğum günümü unutup aranmayınca çok takıp üzülen bir tipimdir.Aynı durumu yaşadım.Bugün 3 kişi dışında ve biraz önce birisi de işleri dolayısıyla yeni kutlayabildi,kimse hatırlamadı ve eğer yılda bir defa olan bir şeyi bile hatırlanmak zor geliyorsa bu arkadaşlığın,dostluğun anlamı nedir ? Sadece "doğum günün kutlu olsun koftecidekiadam." gibi mesaj atmaları.sadece 10-15 saniye arası sürüyor.bilerek facebooktan twitterdan doğum günümü kaldırdım ve sonuç ortada.şu anda çok mutsuzum ve drugs dont work dinleyerek mutsuzluğumu daha da artırıyorum.Bu yüzden her sene 4 aralık gününü acı içinde geçiriyorum ve kutlanmasını istemiyorum.bazıları diyebilir,bu kadarcık şeyi mi takıyorsun,niye takıyorsun diye de ah be hacı takıyorum valla.önemsiz gibi görünse de takıyorum.yazım hataları,anlatım bozuklukları olabilir kusuruma bakmayın.iyi geceler sözlük halkı...
0 tl.evren bana okulu bırakmama hakkında ipucularını verdi şu 2 ayda.şu anda sakız alacak param yok ve bizimkilerin durumu da kötü ve bunun üstüne geçen aylarda ödeyemediğim asgari ücretlerden dolayı kredi kartı ardından harçlık avans kapandı ve başka yerden zar zor bulduğum bursu da bu sene kestiler.sizce şimdi ben ne yapayım ...!
yapmayın be hacılar. bursaya gitmeme daha var :(
bu sene de geçen seneki halimden farkımın olmadığını gördüm. yapabileceğim onca şey varken yapamıyorum ve bu beni mutsuz ediyor.eskisi gibi öz güvenli değilim,ezik gibiyim.bu halimden kurtulduğum gün çok mutlu olacağım ama işte uğraşmıyorum...
+hangi üniversitedesin ?
-x üniversitesinde.
+hmmm.hangi bölüm peki ?
-bilgisayar mühendisliği.
+bu devirde bilgisayar mı kaldı,git telefonla uğraş herkesin elinde telefon var.
-(yok amk biz sanki sadece bilgisayara format filan atıyoruz,telefona hiç ellemiyoruz,bizim alanımız kısıtlıymış sanki)evet evet haklısınız.
-x üniversitesinde.
+hmmm.hangi bölüm peki ?
-bilgisayar mühendisliği.
+bu devirde bilgisayar mı kaldı,git telefonla uğraş herkesin elinde telefon var.
-(yok amk biz sanki sadece bilgisayara format filan atıyoruz,telefona hiç ellemiyoruz,bizim alanımız kısıtlıymış sanki)evet evet haklısınız.
diziyi götünüzle izlemey, bırakın da dizideki psikolojiyi anlayarak izleyin.
hayatımın en zor 3 ayını geçirdim ve insanlar çok itici geliyor.olabildiğince az insanla konuşun.marketten bir şey alırken sadece para verin.otobüsteyken oturcağınız zaman kulaklık takın.yaşlılardan direkt uzak durun.