entry'ler (1)

sağlık hizmetlerinin çok iyi olması

yurtdışında farklı ülkelerde sağlık sistemlerini deneyimleme fırsatım oldu, bu yüzden karşılaştırmalı bir gözle şunu rahatlıkla söyleyebilirim, ülkemizdeki sağlık sistemi gerçekten çok iyi bir seviyede, hem erişilebilirlik hem hız hem de maliyet açısından birçok gelişmiş ülkenin bile önünde sayılabilecek yönleri var. randevu bulabilmek, kısa sürede muayene olabilmek ve ciddi mali yük altına girmeden tedavi görebilmek aslında oldukça kıymetli bir imkan ancak bu sistemin bu şekilde devam edebilmesi tamamen bizim kullanım alışkanlıklarımızla da ilgili, ne yazık ki gereksiz randevu alımı, iptal edilmeyen randevular ya da acil olmayan durumlar için sistemi meşgul etmek gibi davranışlar gerçekten ihtiyacı olan insanların önüne geçebiliyor. bu durum hem hizmet kalitesini düşürüyor hem de sağlık çalışanlarının yükünü gereksiz şekilde artırıyor ben kendi adıma bu yoğunluktan daha az etkilenmek ve daha planlı ilerleyebilmek için türkiye sigorta'dan tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdım. bu sayede bazı durumlarda daha hızlı hizmet alabiliyorum, bu benim bireysel bir çözümüm. asıl önemli olan, elimizdeki bu iyi sistemi koruyabilmek için toplum olarak daha bilinçli davranmamız gerektiği çünkü iyi işleyen bir sistemi bozmak çok kolay, ama tekrar aynı seviyeye getirmek oldukça zor, bu yüzden herkesin biraz daha özenli ve sorumlu davranması, gerçekten ihtiyacı olanlara öncelik tanınmasını sağlayacaktır.
© copyright 2005 - 2026