bugün

günümüz türkiyesinde anlayışın doruklarına çıkmış kız tipidir.
insanı edebiyattan,şiirden soğutmaktadır. ulan belki ben sen olduğun için edebiyata, şiire ilgi duydum. sen hayatıma girmeden evvel şiirden anlamayan bir odundum belki. anlayamıyorsun işte, anlasan şaşardım. sana bir daha nah şiir! * * *
öküzün önde gideni.
sayısal zekası kuvvetli bu kıza, talep edilen neyse direk ifade edilmesi gerçeğidir. anlaşması kolaydır. zor bulunur.
türk kızıdır. arkasından hadi öp beni der.
kezbandir. ne anlar lan turk kizi siirden.
acelesi olan kız.
şiirin sonunda nereye varılacağını tahmin eden kızdır.
şiirin son kısmını oldukça duygusal bir ses tonuyla "bence baban kendisini tutmalıydı." şeklinde değiştirmenize neden olan insan tipidir.
şiir okuyanın az sonra siktiri yiyeceğinin işretidir.
sadede gelelim a dostlar,
azar azar kader bize ne yazar,
şiire başlarken umutluyum amma,
bütün hayallerimi yıktı bu kaşar.

dörtlüğüyle şiiri bitirmenize sebep olucak, şiir yazmanıza değmeyecek kızdır.
-desem ki vakitlerden bir nisan akşamıdır,
rüzgârların en ferahlatıcısı senden esiyor,
sende seyrediyorum denizlerin en mavisini,
ormanların en kuytusunu sende gezmekteyim..

+sadede gel

-am!

+ha şöyle..
görsel
özünde şiirsel bir tepki. isyanlı bir tavır.
(bkz: yaran başlıklar)
(bkz: kalk siktir git) denilecek kızdır.
sadet şu: ben kültür sanat konusunda zeka kasıyorum, senin zekanda müsaitse seni seviyorum ve hadi çiftleşelim. kendi genetik materyallerimizden seni nesiller üretip kendi neslimizi yayılabilir ve evrimsel olarak yok olmayacak kültür sanat üretecek zeka seviyesinde olduklarına emin olarak dünyayı mevcut genlerimize huzurla bırakalım ve geldiğimiz yere dönelim. sonsuza. tanrıya. Sen beni tanrıya götürecek bir gemisin. Ben o geminin kaptanı. Yolculuk sonsuz. Senle çekilir mi bu yol?