bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet42
- mor semsiyeli yabanci3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- frt2
- göte giren şemsiye4
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- durduk yere ağlamak2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ciguli kral7
- japonya8
- 19 yaşında kızla yatmak14
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- gana3
- hırvatistan5
- kadir inanır'ın vefatı7
- ingiltere3
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- arjantin3
- fransa5
- senegal3
- avusturya2
- norveç3
- saraca finch house7
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- mısır3
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- belçika4
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- isveç2
- hollanda2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
7 şubat gibi "steam" kütüphanelerinde beliren, 18 şubat itibari ile "beta" olarak çıkış yapan, wolfteam'in ilk versiyonu gibi bişi olduğu iddia edilen bir wolfteam server'ı.
ilk duyurulduğunda, eski wolfteam fanboylarını oldukça heyecanlandırmıştı. beni de aynı şekilde. ben de yıllarca oynadım bu oyunu inkâr mı edeyim yani?
şuan bilgisayar erişimim yok. 5 mart itibari ile toplayacağım, ama o tarihe kadar inceleme videolarını izlemeye karar verdim. ki zaten wolfteam videosu çeken youtube kanallarının, hemen hemen hepsinin gündeminde "wolfteam classic" var. gördüğüme göre, en azından şu dönemden kat kat daha iyi olan bir dönemi anımsattığını hissettim. bahsettiğim dönem: daha doğrusu yıl, 2013'tür. evet, oyun her ne kadar 2013 yılında sönmeye başlasa da, kesinlikle 2021'deki halinden çok çok daha iyiydi. oynayış tarzı, marketteki öğeler vs gerçekten 2013'ü anımsatıyor. mesela markete bir karakter koymuşlar, ama güçleri neredeyse normal standart karakterlerle aynı güce sahip. paranın gücünün konuşmadığı bir server olan classic, beni cidden heyecanlandırmaya başladı. bilgisayara erişimim olduğu andan itibaren, ilk fırsatta indirip oynayacağım.
fakat prüzlerden bahsetmezsek olmaz. oyun, türkiye'de erişime kapalı. ciddiyim, kapalı * bu da neredeyse rahmetli olacak "joygame" firmasının b*klukları. çünkü biliyordu türkiye'deki tüm wolfteam oyuncularının classic serverına geçeceklerini. hemen bir sözleşmeyle işi kapatmayla çalıştılar, ama malesef pek başarılı olduklarını söyleyemeyeceğim. zira türk'lerin oyunu indirip vpn ile oynayabilmesini bir kenara bırakalım, oyun da hile bile açar hale geldiler. artık durumu siz düşünün. oyunu oynayabildik de, hile kullanacağımız kaldı gibi bir tepki vermeme sebep oldular. ulan oyun daha çıkalı 3 gün olmuş, bir destur de, oyunu bir benimse, ölç biç. neyse, ne desek boş!
sonuç itibari ile, "wolfteam classic" steam üzerinden bir şekilde çıkışını yaptı. şuan oynanışı gayet güzel, parası olan fazla konuşturamıyor oyunculuğunu. bu iyi bir şey, ama daha şimdiden bu insanlar hile kullanmaya devam ederlerse, bu serverın da çok kısa sürede başını yiyecekler. ayrıca, oyunu oynayanların %80'nini türk'ler oluşturuyor. bunu da söylemeden edemedim.
ilk duyurulduğunda, eski wolfteam fanboylarını oldukça heyecanlandırmıştı. beni de aynı şekilde. ben de yıllarca oynadım bu oyunu inkâr mı edeyim yani?
şuan bilgisayar erişimim yok. 5 mart itibari ile toplayacağım, ama o tarihe kadar inceleme videolarını izlemeye karar verdim. ki zaten wolfteam videosu çeken youtube kanallarının, hemen hemen hepsinin gündeminde "wolfteam classic" var. gördüğüme göre, en azından şu dönemden kat kat daha iyi olan bir dönemi anımsattığını hissettim. bahsettiğim dönem: daha doğrusu yıl, 2013'tür. evet, oyun her ne kadar 2013 yılında sönmeye başlasa da, kesinlikle 2021'deki halinden çok çok daha iyiydi. oynayış tarzı, marketteki öğeler vs gerçekten 2013'ü anımsatıyor. mesela markete bir karakter koymuşlar, ama güçleri neredeyse normal standart karakterlerle aynı güce sahip. paranın gücünün konuşmadığı bir server olan classic, beni cidden heyecanlandırmaya başladı. bilgisayara erişimim olduğu andan itibaren, ilk fırsatta indirip oynayacağım.
fakat prüzlerden bahsetmezsek olmaz. oyun, türkiye'de erişime kapalı. ciddiyim, kapalı * bu da neredeyse rahmetli olacak "joygame" firmasının b*klukları. çünkü biliyordu türkiye'deki tüm wolfteam oyuncularının classic serverına geçeceklerini. hemen bir sözleşmeyle işi kapatmayla çalıştılar, ama malesef pek başarılı olduklarını söyleyemeyeceğim. zira türk'lerin oyunu indirip vpn ile oynayabilmesini bir kenara bırakalım, oyun da hile bile açar hale geldiler. artık durumu siz düşünün. oyunu oynayabildik de, hile kullanacağımız kaldı gibi bir tepki vermeme sebep oldular. ulan oyun daha çıkalı 3 gün olmuş, bir destur de, oyunu bir benimse, ölç biç. neyse, ne desek boş!
sonuç itibari ile, "wolfteam classic" steam üzerinden bir şekilde çıkışını yaptı. şuan oynanışı gayet güzel, parası olan fazla konuşturamıyor oyunculuğunu. bu iyi bir şey, ama daha şimdiden bu insanlar hile kullanmaya devam ederlerse, bu serverın da çok kısa sürede başını yiyecekler. ayrıca, oyunu oynayanların %80'nini türk'ler oluşturuyor. bunu da söylemeden edemedim.
wolfteam için bu kadar yazı yazmaya hiç utanmıyor musun?
niye utanayım dostum? burada elalemin abuk subuk namus meselelerini konuşacağımıza, tüm ülkenin s*kindirik olarak bildiği bir oyun hakkında konuşmayı tercih ederim. ayrıca benim hangi alanda, hangi olaya entry gireceğim kimseyi ilgilendirmez! çekemiyorsan da basarsın eksiyi olur biter. laga luga yapmayın bana burada şimdi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar