bugün
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- akp aslında yok her şey dekor5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor4
- yazarların imza parfümleri12
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek3
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- lise4
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- sude isimli kızlar2
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar7
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- devlet gücü6
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- 2026 dünya kupası23
- oyuncu koltugu4
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- anın görüntüsü17
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- ibadet4
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- çalmak2
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- my number one3
- lionel messi11
- futbol16
- falıma bakmak isteyen var mı24
- naruto dayi3
- ameliyat olmak8
- dünya8
Android ve iphone da kullanılabilen; bir nevi kendi sesinle tivit atma programıdır. Yeni olduğu için çok yaygın değildir.
beğenmedim, tutmadı ve tutmayacak bu uygulama. bir kere bir albenisi yok. adamlar bu işe girmişler ama server dataları çok yavaş, her işlemde ya program donuyor yada 1 saat "lütfen bekleyin" uyarısı veriyor.
öte yandan kullanıcılara gelirsek; aktif olarak 10-15 kişi var sanırım. 3-5 tip kullanıcı profili var, hepside itici.
1- kankacılar : bu embesiller birbiriyle kanka olmuşlardır salak salak espriler mi dersiniz, şarkılar mı dersiniz, gırla..
2- gay gibi konuşanlar : bazı erkekler gördüm, kızlara bariz yazıyorlar ama seslerini duymanız lazım, lan dinlerken utanıyorm resmen ibne gibi konuşuyor , birde espri yapınca o sesle varın siz düşünün.
3- şarkıcılar ve şiirciler: bu embesillerin amacı sosyalleşmek değil, salak gibi geçiyorlar mikrofon basına şarkı söyleyip, şiir okuyup gönderiyorlar. peki neden abi? neden insan gibi 2 kelime konuşmuyorsun? senden şarkı isteyen mi oldu? kardeş sesin azcık güzel diye bunu "bakın benim sesim güzel" diye milletin gözüne neden sokmaya çalışıyorsun.
4- şarkı dinleten mal kızlar : abi siktirin gidin ya, cidden siktirin gidin amk, yaşam amacınızı sikeyim sizin. çok zevk alıyor millet sizin dinlettiğiniz şarkılardan, millette internet, mp3 çalar, youtube falan yok ya. amk malları.
kısacası fiyasko, açıkçası kaydettiğiniz 10 sesin 8ini siliyorsunuz zaten, cidden bi garip geliyor kendi sesiniz bile kendinize. uygulamayı siliyorum, kullananlara başarılar diliyorum.
edit : olaya bak olaya *
adamlar bir twitter , bir facebook kalitesinde görmüyor kendilerini. lan yönetici dediğin biraz ağır başlı olur, karizmatik olur, gizemli olur.
%100 inci veya diğer saçma sözlüklerin yazarlarından olduğunu tahmin ettiğim adminlerden bir tanesi buluşma düzenliyor ahgagahahahah.
adamın şartlarıda var , eski kullanıcı olacaksın, istanbulda olacaksın, kankamız olacaksın, popüler olacaksın vs. ehehehe.
ya güzel kardeşim, sen önce şu kafanı bi değiştir kafanı. amk 7-8 kişi kanka olmuşsunuz, geçen kızın birine birisi adres ver demiş, orda engelle butonu var, kahpe engelleye basmıyor, gidiyor admine şikayet ediyor, "yaaoo janımmm gerekeni yaparmısın bak ne söylemiş banaaaaa", o da "konu ne anlamadım diyor" ahahahahaehehehe, ya bi gidin abi ya. gerçekten ele ayağa düşürmüşsünüz daha da boka sarıyorsunuz.
adamlar sözlük kıvamına getiriyor platformu, daha başlamadan bitirecekler, neyin buluşması amk, bak bilmiyorsanız birkaç tüyo vereyim, böyle platformlarda admin dediğin mesafeli olur kullanıcılarla, kanka olması iyi sonuçlar doğurmaz, nedir bu kanka muhabbeti, yarın bir gün gelip gidip size şikayet edecekler olayları, gelip gidip size saracaklar, sizce bu diğer yeni kullanıcıların hoşuna gidecek mi? ha sikinizde değildi gerçi yeni kullanıcılar pardon.. sizin gerçekten yöneticiliğinizi s...yim. bu kadar diyorum. 3-5 tane buluşma kaçırmayan sözlük yazarını admin yaparsan olacağı bu. kanka kanka takılın platformunuzda. ben takipçinizim uzaktan uzaktan. yazmaya devam edeceğim buraya gördüklerimi.
öte yandan kullanıcılara gelirsek; aktif olarak 10-15 kişi var sanırım. 3-5 tip kullanıcı profili var, hepside itici.
1- kankacılar : bu embesiller birbiriyle kanka olmuşlardır salak salak espriler mi dersiniz, şarkılar mı dersiniz, gırla..
2- gay gibi konuşanlar : bazı erkekler gördüm, kızlara bariz yazıyorlar ama seslerini duymanız lazım, lan dinlerken utanıyorm resmen ibne gibi konuşuyor , birde espri yapınca o sesle varın siz düşünün.
3- şarkıcılar ve şiirciler: bu embesillerin amacı sosyalleşmek değil, salak gibi geçiyorlar mikrofon basına şarkı söyleyip, şiir okuyup gönderiyorlar. peki neden abi? neden insan gibi 2 kelime konuşmuyorsun? senden şarkı isteyen mi oldu? kardeş sesin azcık güzel diye bunu "bakın benim sesim güzel" diye milletin gözüne neden sokmaya çalışıyorsun.
4- şarkı dinleten mal kızlar : abi siktirin gidin ya, cidden siktirin gidin amk, yaşam amacınızı sikeyim sizin. çok zevk alıyor millet sizin dinlettiğiniz şarkılardan, millette internet, mp3 çalar, youtube falan yok ya. amk malları.
kısacası fiyasko, açıkçası kaydettiğiniz 10 sesin 8ini siliyorsunuz zaten, cidden bi garip geliyor kendi sesiniz bile kendinize. uygulamayı siliyorum, kullananlara başarılar diliyorum.
edit : olaya bak olaya *
adamlar bir twitter , bir facebook kalitesinde görmüyor kendilerini. lan yönetici dediğin biraz ağır başlı olur, karizmatik olur, gizemli olur.
%100 inci veya diğer saçma sözlüklerin yazarlarından olduğunu tahmin ettiğim adminlerden bir tanesi buluşma düzenliyor ahgagahahahah.
adamın şartlarıda var , eski kullanıcı olacaksın, istanbulda olacaksın, kankamız olacaksın, popüler olacaksın vs. ehehehe.
ya güzel kardeşim, sen önce şu kafanı bi değiştir kafanı. amk 7-8 kişi kanka olmuşsunuz, geçen kızın birine birisi adres ver demiş, orda engelle butonu var, kahpe engelleye basmıyor, gidiyor admine şikayet ediyor, "yaaoo janımmm gerekeni yaparmısın bak ne söylemiş banaaaaa", o da "konu ne anlamadım diyor" ahahahahaehehehe, ya bi gidin abi ya. gerçekten ele ayağa düşürmüşsünüz daha da boka sarıyorsunuz.
adamlar sözlük kıvamına getiriyor platformu, daha başlamadan bitirecekler, neyin buluşması amk, bak bilmiyorsanız birkaç tüyo vereyim, böyle platformlarda admin dediğin mesafeli olur kullanıcılarla, kanka olması iyi sonuçlar doğurmaz, nedir bu kanka muhabbeti, yarın bir gün gelip gidip size şikayet edecekler olayları, gelip gidip size saracaklar, sizce bu diğer yeni kullanıcıların hoşuna gidecek mi? ha sikinizde değildi gerçi yeni kullanıcılar pardon.. sizin gerçekten yöneticiliğinizi s...yim. bu kadar diyorum. 3-5 tane buluşma kaçırmayan sözlük yazarını admin yaparsan olacağı bu. kanka kanka takılın platformunuzda. ben takipçinizim uzaktan uzaktan. yazmaya devam edeceğim buraya gördüklerimi.
http://www.whispto.com/ adresinden ulaşabilecek sosyal site,sevmedim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar