bugün

şarkısı bile var, i believe i can fly. inanmak başarmanın yarısıdır.
Uçtuktan bir süre sonra pek bir numarası kalmayacaktır. Yürümekle aynı hissi verecektir.
Valla ben şimdiden sıkıldım. Hadi gidelim.
© copyright 2005 - 2026