bugün

başlıkta iyi bir konu olduğunu düşündüğüm.
fakat entry i gördüğümde başımdan aşşağı kaynar sular dökülen konudur.
karakol askerin namusu ülkenin yapı taşıdır.
bu kadar acemice ve düşünmeden eleştirilemez ve kan bankası denemez.
(bkz: beni bu yağmurlu havalar mahvetti netekim)
o kanları döken pkkcı orospu cocuklarına gene laf kondurulmamış konudur.

bu millet salakmıdır bu kadar diye sorulması gereken konudur.
© copyright 2005 - 2026