bildiğimiz gibi bazı fenerbahçe taraftarlarıdır***.

efendim şimdi bunlar öyle bişeydir ki, şöyle bi cümle kurarlar;
"fenerbahçe götümü sikse oh derim"

tabi ki böyle demezler ama çıkan anlam budur.

şu vardır bir de;
"fenerbahçe'den büyüğü yok, en büyük o, en güzeli o, amin dinimiz"
adama derler ki ne bakımdan büyük? nereniz büyük yani?

ama bu daha da efsanedir ki şöyle bir yorumları vardır;
"kupayla ölçülmez büyüklüğümüz"
ee neyle ölçülür? kıç deliğinizle mi? anlamsız..

Dip Not: tabi ki çok güzel, aklı başında, akıllı fenerliler de vardır, bu bir genelleme değildir, sonra ağlıyorlar o bakımdan belirtmek istedim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026