bugün

(#2717040)
muhtemelen gereksiz bir yazar. gerek yok yani. sözlükteki bayan yazar sayısının ne kadar az olduğunu hepimiz biliyoruz, sağolsun bazıları nicklerinden kendilerini istemeseler de (!) ELE veriyorlar. erkeklerin halen daha yazar yapılmasını anlamıyorum. cık cık cık. yakışmıyor, çifte standarttır bu. bayanlara yapılan haksızlıktır. moderasyon, göreve.
© copyright 2005 - 2026