bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- devlet gücü5
- yazarların imza parfümleri7
- bir insanı sevmek9
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı12
- mutluluğun fark edilmemesi6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- m r e r e c t o4
- ibadet3
- anlamak3
- 2026 dünya kupası22
- my number one3
- kıskanmak2
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- naruto dayi3
- oyuncu koltugu2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- ameliyat olmak8
- haitinin gol atmış olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- dil3
- futbol16
- dünya8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- berhan şimşek2
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- kolu kıllı kız4
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- fazla kilo2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- pakistan3
- hindistan3
- guyana4
- egay sucukcu8
- kemal kılıçdaroğlu18
- fas6
Yaşanan son trajediyle tam manasıyla içinde olduğumuz devlet.
Zaten bu devleti oluşturan kitle yani "millet" bundan daha iyisini asla haketmiyor. Ortadoğu ve asya halkları böyle yönetilmeye bu şekilde yaşamaya mahkum çünkü bunu kendileri istiyor. Tek adamlık ilahlık şahısları putlaştırma şeyhlere veya keşişlere tapınma seansları bu halkların hoşuna gidiyor. Hakarete uğramayı zulüm görmeyi seviyorlar ama aynı şekilde hakaret etmeye zulmetmeye de bayılıyor bundan haz alıyorlar.
Ortadoğu ve asya halkları çoban olmadan yolunu bulamayan halklar. Ve onları en çok korkutan çobansız kalmak. Bu yüzden tapıyorlar.
Not: evet bende asyalıyım ve yine evet demokrat değilim.
Zaten bu devleti oluşturan kitle yani "millet" bundan daha iyisini asla haketmiyor. Ortadoğu ve asya halkları böyle yönetilmeye bu şekilde yaşamaya mahkum çünkü bunu kendileri istiyor. Tek adamlık ilahlık şahısları putlaştırma şeyhlere veya keşişlere tapınma seansları bu halkların hoşuna gidiyor. Hakarete uğramayı zulüm görmeyi seviyorlar ama aynı şekilde hakaret etmeye zulmetmeye de bayılıyor bundan haz alıyorlar.
Ortadoğu ve asya halkları çoban olmadan yolunu bulamayan halklar. Ve onları en çok korkutan çobansız kalmak. Bu yüzden tapıyorlar.
Not: evet bende asyalıyım ve yine evet demokrat değilim.
Oysaki rusya , amerika ve çinde tek adam devleti namına hiç birşey yoktur.
Yersen..
Yersen..
Rusya ve çin avrupa devleti mi? Öyle Coğrafya ya sokayım!
Abd küresel tek devlet üzerine oynar senin gibi "bölgesel güç olacağız ellam" diye yola çıkıp bölgesel enkazlardan biri olmaz. Ama Abd halkıyla türkiye milleti benzerlik gösterir çünkü türkiye amerikanlaştırılmıştır. Halk inisyatif kullanamaz "doğru-yanlış" muhakemesi yapmaz küçük zevkleri vardır ideolojisi zevk ve tatmindir. Türkiye de genelkurmay başkanının adını bilmeyen adamlar vardı daha 1 ay öncesine kadar.
Tabi "dikta" lar tek adamlıklar da artık değişti. Eskiden ideolojiler üzerine kurulu diktalar vardı şimdi kapital üzerine kurulu diktalar var. Çin in bile kapitalist diktaya evrildigi bir ortamda türkiye de ideolojik milli dini veya muhafazakar bir dikta beklemek çocukça olur.
Her neyse... Fazla bile.
Abd küresel tek devlet üzerine oynar senin gibi "bölgesel güç olacağız ellam" diye yola çıkıp bölgesel enkazlardan biri olmaz. Ama Abd halkıyla türkiye milleti benzerlik gösterir çünkü türkiye amerikanlaştırılmıştır. Halk inisyatif kullanamaz "doğru-yanlış" muhakemesi yapmaz küçük zevkleri vardır ideolojisi zevk ve tatmindir. Türkiye de genelkurmay başkanının adını bilmeyen adamlar vardı daha 1 ay öncesine kadar.
Tabi "dikta" lar tek adamlıklar da artık değişti. Eskiden ideolojiler üzerine kurulu diktalar vardı şimdi kapital üzerine kurulu diktalar var. Çin in bile kapitalist diktaya evrildigi bir ortamda türkiye de ideolojik milli dini veya muhafazakar bir dikta beklemek çocukça olur.
Her neyse... Fazla bile.
başka adam vardı da, biz mi oy vermedik!...
sonu iyi olmaz.
türkiye'ye yaramaz bu yönetim şekli.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar