bugün

Girdiği çoğu entry kitap alıntısı olan yazar. Kitap fetişi var galiba.
insan, iyileşmeyecek hastaların hekimliğine kalkışmamalı:
Bu nedenle şöyle söylemekte Zerdüşt:
-Geçip gitmeli!
Bir son vermek, yeni bir dize yazmaktan daha çok cesaret ister: Bütün hekimler ve şairler bilirler bunu.

Böyle buyurdu zerdüşt. Geçip gitmenin zamanı geldi.
© copyright 2005 - 2026