bugün

Knight online ın steam versiyonu.
26 ocakta (yarın) çıkacak oyun.
oynadığım efsane oyun knight onlinenin steama taşınmış hali. bu oyunu oynayan yazarlar mesaj atarsa uludağsözlük clanını kurabiliriz.
2 gün önce merak edip girdiğim ve kesinlikle çöp olan oyun. Veya bi yerden sonra sıkıyor, her yer krowaz.
cyper da aksamlari cirit attigim oyun.
eski naytciyim 47 görevinden +5 cleaver kasıp sattığım dönemlerden geldim.
human asas oynuyorum takılmak isteyen varsa mesaj atabilir.
zamanında oynadığım fakat çöp adminler ve gm lerin oyunun içine sıçmasından dolayı bıraktığım oyun.
ilk dönemlerinde sw nin ilk +8 iron bowlarından birini basıp 400 TL ye sattığım oyun. zamanında çok para kaldırdık chitin çar kasarak oradan. şimdi uskoda ekmeğimizin peşindeyiz.
© copyright 2005 - 2026