bugün

türkiye'de resmi dil ingilizce olsaydı, sezen aksu nun tırnağı olamazdı ikisi de.

ama ben adele in sesini beğensem de sia ya hayranım. o fransız aksanıyla söylediği ingilizce şarkılar ve tarzı bir fenomen olmasını sağladı gözümde.
Pop ve hareketli sia, slow be duygu yüklü adele.
sia alır dediğim versus.

dipnot: Rihanna' nın Diamond parçası gibi birçok seslendirmediği parçalar vardır.
Adelede sakatlık var. Ben sia diyorum.
sia daha keyifli müzikler yapıyor.

adele ise slow.

ikisi de iyidir. allah lana del rey'e dert vermesin.
ikisi de bok gibi..

edit: atilla taş dinlerim daha iyi..
Adele tercihimdir.
© copyright 2005 - 2026